Jump to content

1.8т 150 като изкюча от скорост и гасне


kra1

Recommended Posts

Здравейте колеги, до сега съм намал проблем с моята кола но сега появи един. Много ще съм ви благодарен ако ми дадете съвет. Колата е А6 1.8т 150 с двигател APU. Както си карам като изключа от скорост и загасва не го прави винаги,но го прави когато не го очаквам. Някои път като изфорсирам като си махна крака от педала и загасва. Благодаря ви за съветите предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо започни с проверка с ваг ком. Вижте има ли набита грешка и каква е. Погледнете тримовете на 8-ми канал дали сместа не е много бедна. Ако е бедна значи смуче въздух от някой спукан маркуч - турбо пътища, картерна вентилация, серво. Газ?

Sent from my SM-P605 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APU е с електронен дросел,вижте кабелите на всички букси покрай него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

проверих всички маркучета в едно две се съмнявах ,но не е от това.

Пробвахме да прочетем някякви грешки но не ни пуска в компа, пробвахме три вида кабели и с блутут не става,но това е друг проблем. Закачихме се на компа на газовата на живи данни и наистина сместа беше бедна. Това го оправихме,проблема с гагненето намаля но остава. Когато завъртя волана на място ,също като отватям или затварям прозорците колата се товари. В първия момент оборотите падат на 300 и после се оправят. Това ме навежда на мисълта че е дроселовата клапа ще се пробвам да я почистя и ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, без да прочетете еку-то на колата няма да стане. Дори и да сте оправили сместа на газовата бензиновия еку се е направил едни други настройки и те трябва да се изтрият - тримовете. Замери колко ток ти отива до акумулатора. И изобщо замери си акумулатора с читав уред. Там където продават акумулатори имат - не е "вилка", а една джаджа като голям мултицет.

Вържете ли екуто с вагком ще можете да видите на 32-ри канал дали смуче въздух.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Колега оправи ли гасненето. При мен отскоро се забелязва като карам на газ подобно нещо като въртя интензивно волан на място, т.е товаря хидравликата и много рядко като изключа от скорост в движение и помогна със спирачки  навивайки волана едновременно... на газ само го прави или поне само там съм го забелязал. Набедил съм или дросел, въпреки, че е сменен с почистен и адаптиран с ваг-ком, отнякъде да смуче въздух отнякъде(ама тези две неща ако са щеше да го прави и на бензин[или ако сa пък супер в начална фаза, ще се усети на газ първо поради по-голямата капризност]) или бедна газ-нaстройка с включена консумация... аз клоня към последното..

 

Кави при теб от какво беше за да пробвам разни варианти ? т.е да сложа друг дросел или малко да пипна първо настройките на газта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колега ? Намери ли някакво решение. При мен си остава много рядко катп изключа от скорост да гасне или ако въртя яко хидравликата и сменям предавки при паркиране. Чистил съм и сменял 2 пъти дросел, свещи бобини комутатор, сменени всички вакуум маркучета, дублирал съм кабелите към алтернатора. Останаха като варианти само да смуче въздух отнякъде / кофти настройка на празния ход на газ с вкл. консумация и дебитомер.. Като последното се отказвам да повярвам.

До колегата @Mountebank Как влиза с ваг-кома и къде да се видят и нулират тримовете ? И също как се стига до този 32 канал и какво се гледа там за да се установи , че смуче въздух отнякъде ? Мерси предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тримовете са в 8-ми канал add и mul, нулират се като изтриеш грешките - Fault cods. Дори да нямаш грешки - с изтриването се нулират тримовете. Снимай си преди това на 8-ми канал тримовете. Add е за празен ход, Mul е за натисната газ. Виж и на 7-ми канал ламбда корекцията в първото поле и в последното. Това всичко проверяваш преди да нулираш тримовете.

Нулираш и веднага влизаш в 7-ми и 8-ми канал и следиш ламбда корекцията, тя влияе на тримовете.

Ако маалко разбираш от това което съм написъл ще разбереш какво се вижда на 32-ри. Ако нищо не си схванал - Ни барай!

Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Marian_Georgiev написа:

 

А колегата ако не се лъжа е с по-ниско поколение мотроник?

 Старичък е компът на колата. Чак мапера се зачуди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎16‎.‎4‎.‎2017‎ г. at 14:15, James написа:

Колега ? Намери ли някакво решение. При мен си остава много рядко катп изключа от скорост да гасне или ако въртя яко хидравликата и сменям предавки при паркиране. Чистил съм и сменял 2 пъти дросел, свещи бобини комутатор, сменени всички вакуум маркучета, дублирал съм кабелите към алтернатора. Останаха като варианти само да смуче въздух отнякъде / кофти настройка на празния ход на газ с вкл. консумация и дебитомер.. Като последното се отказвам да повярвам.

До колегата @Mountebank Как влиза с ваг-кома и къде да се видят и нулират тримовете ? И също как се стига до този 32 канал и какво се гледа там за да се установи , че смуче въздух отнякъде ? Мерси предварително !

Здравей колега, при мен беше от бобината. Но като гръмна на цяло чак тогава разбрах че е от нея.Смених я и нещата се стабилизираха. Съжелявам че не можах да ти помогна повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си остава да смуче малко въздух отнякъде или нещо по картерната вентилация, вакууми, не знам. Прави го много рядко, но супер отчетливо, до последно мислех, че е от газта, но веднъж оня ден на бензин при изключване от скорост ми разклати обороти еднократно до 200 и ги стабилизиране, на газ не успява да ги стабилизира и угасва. Примерно карам си 3-та, изкюквам и бам - угасва. или : спирам рязко за да правя успореден гараж, въртя волана и докато включа задна, угасва.. ще трябва може би преди да търся проблема по-обстойно да ида при газажията да настрой за последно газта, след смяната на последния дросел. Иначе 95 % от времето, колата си е бетон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...