kra1 Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Здравейте колеги, до сега съм намал проблем с моята кола но сега появи един. Много ще съм ви благодарен ако ми дадете съвет. Колата е А6 1.8т 150 с двигател APU. Както си карам като изключа от скорост и загасва не го прави винаги,но го прави когато не го очаквам. Някои път като изфорсирам като си махна крака от педала и загасва. Благодаря ви за съветите предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Първо започни с проверка с ваг ком. Вижте има ли набита грешка и каква е. Погледнете тримовете на 8-ми канал дали сместа не е много бедна. Ако е бедна значи смуче въздух от някой спукан маркуч - турбо пътища, картерна вентилация, серво. Газ? Sent from my SM-P605 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra1 Публикувано 28 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Благодаря много утре ще се заема да проверя всички маркучета и ще пиша какво съм намерил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Това се получава и при замърсена дроселова клапа. Почисти я за всеки случай.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 APU е с електронен дросел,вижте кабелите на всички букси покрай него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra1 Публикувано 8 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 проверих всички маркучета в едно две се съмнявах ,но не е от това. Пробвахме да прочетем някякви грешки но не ни пуска в компа, пробвахме три вида кабели и с блутут не става,но това е друг проблем. Закачихме се на компа на газовата на живи данни и наистина сместа беше бедна. Това го оправихме,проблема с гагненето намаля но остава. Когато завъртя волана на място ,също като отватям или затварям прозорците колата се товари. В първия момент оборотите падат на 300 и после се оправят. Това ме навежда на мисълта че е дроселовата клапа ще се пробвам да я почистя и ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Виж, без да прочетете еку-то на колата няма да стане. Дори и да сте оправили сместа на газовата бензиновия еку се е направил едни други настройки и те трябва да се изтрият - тримовете. Замери колко ток ти отива до акумулатора. И изобщо замери си акумулатора с читав уред. Там където продават акумулатори имат - не е "вилка", а една джаджа като голям мултицет. Вържете ли екуто с вагком ще можете да видите на 32-ри канал дали смуче въздух. Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Колега оправи ли гасненето. При мен отскоро се забелязва като карам на газ подобно нещо като въртя интензивно волан на място, т.е товаря хидравликата и много рядко като изключа от скорост в движение и помогна със спирачки навивайки волана едновременно... на газ само го прави или поне само там съм го забелязал. Набедил съм или дросел, въпреки, че е сменен с почистен и адаптиран с ваг-ком, отнякъде да смуче въздух отнякъде(ама тези две неща ако са щеше да го прави и на бензин[или ако сa пък супер в начална фаза, ще се усети на газ първо поради по-голямата капризност]) или бедна газ-нaстройка с включена консумация... аз клоня към последното.. Кави при теб от какво беше за да пробвам разни варианти ? т.е да сложа друг дросел или малко да пипна първо настройките на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Колега ? Намери ли някакво решение. При мен си остава много рядко катп изключа от скорост да гасне или ако въртя яко хидравликата и сменям предавки при паркиране. Чистил съм и сменял 2 пъти дросел, свещи бобини комутатор, сменени всички вакуум маркучета, дублирал съм кабелите към алтернатора. Останаха като варианти само да смуче въздух отнякъде / кофти настройка на празния ход на газ с вкл. консумация и дебитомер.. Като последното се отказвам да повярвам. До колегата @Mountebank Как влиза с ваг-кома и къде да се видят и нулират тримовете ? И също как се стига до този 32 канал и какво се гледа там за да се установи , че смуче въздух отнякъде ? Мерси предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Тримовете са в 8-ми канал add и mul, нулират се като изтриеш грешките - Fault cods. Дори да нямаш грешки - с изтриването се нулират тримовете. Снимай си преди това на 8-ми канал тримовете. Add е за празен ход, Mul е за натисната газ. Виж и на 7-ми канал ламбда корекцията в първото поле и в последното. Това всичко проверяваш преди да нулираш тримовете. Нулираш и веднага влизаш в 7-ми и 8-ми канал и следиш ламбда корекцията, тя влияе на тримовете. Ако маалко разбираш от това което съм написъл ще разбереш какво се вижда на 32-ри. Ако нищо не си схванал - Ни барай! Sent from my Lenovo K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 На 32 канал не са ли за МЕ7.х.х ? А колегата ако не се лъжа е с по-ниско поколение мотроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Преди 3 часа, Marian_Georgiev написа: А колегата ако не се лъжа е с по-ниско поколение мотроник? Старичък е компът на колата. Чак мапера се зачуди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra1 Публикувано 23 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 На 16.4.2017 г. at 14:15, James написа: Колега ? Намери ли някакво решение. При мен си остава много рядко катп изключа от скорост да гасне или ако въртя яко хидравликата и сменям предавки при паркиране. Чистил съм и сменял 2 пъти дросел, свещи бобини комутатор, сменени всички вакуум маркучета, дублирал съм кабелите към алтернатора. Останаха като варианти само да смуче въздух отнякъде / кофти настройка на празния ход на газ с вкл. консумация и дебитомер.. Като последното се отказвам да повярвам. До колегата @Mountebank Как влиза с ваг-кома и къде да се видят и нулират тримовете ? И също как се стига до този 32 канал и какво се гледа там за да се установи , че смуче въздух отнякъде ? Мерси предварително ! Здравей колега, при мен беше от бобината. Но като гръмна на цяло чак тогава разбрах че е от нея.Смених я и нещата се стабилизираха. Съжелявам че не можах да ти помогна повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 При мен си остава да смуче малко въздух отнякъде или нещо по картерната вентилация, вакууми, не знам. Прави го много рядко, но супер отчетливо, до последно мислех, че е от газта, но веднъж оня ден на бензин при изключване от скорост ми разклати обороти еднократно до 200 и ги стабилизиране, на газ не успява да ги стабилизира и угасва. Примерно карам си 3-та, изкюквам и бам - угасва. или : спирам рязко за да правя успореден гараж, въртя волана и докато включа задна, угасва.. ще трябва може би преди да търся проблема по-обстойно да ида при газажията да настрой за последно газта, след смяната на последния дросел. Иначе 95 % от времето, колата си е бетон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване