audibluesky Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Здравейте колеги,забелязах,че при палене виждам за момент черен пушек в страничното ляво огледало.Още не съм я закачал на диагностика колата.В движение и при форсиране няма,но почти винаги при палене за секунда изпушва черно.Дали горивото му идва в повече или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 (Редактирано) Дай повече информация за колата поне... Редактирано 24 Май 2016 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 (Редактирано) Дизеларка, каква друга да е (с изпушването). Audi A3 8P, 1.9 TDI 105hp. (BKC), 2004-та. Редактирано 24 Май 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 24 Май 2016 Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Зависи колко е изпушването. Ако е малко при самото палене, което се вижда само ако съблюдаваш ауспуха седейки зад колата не е ненормално.... особено за кола на повечко км. Щом го виждаш в огледалото обаче никак не е малко и не е нормално. Как е с масълцето? Гори ли и колко? Има ли катализатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 24 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2016 Колата е Audi A3 8p 1.9/105 2004 година. Свалих му катализатора преди седмица. За маслото съм чул,че ако е в син цвят пушека е от него,а за черен повече гориво. Значи изпушването е със самото развъртане на мотора(1 секунда) Все едно има сажди в генерацията и ги изкарва през ауспуха. Маслото го смених преди 2 седмици и ще погледна утре какво е нивото му. Иначе преди да сваля катализатора не чувах въобще турбината и нямаше веднага поемането като се натисне газта.След свалянето му турбинката леееко се чува вече и си поема(реагира) веднага.Сложиха ми свалена генерация с изваден вече катализатор без да е резонаторно гърне,защото трябва да е извито някакво,а те нямат и така.Но съм доволен и само с избушен катализатор.Явно трябва да я закача на диагностика да видя дюзите какви стойности дават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Днес намерих време да прегледам файлът с горивните ти карти (този, който свалих от компютъра на двигателя ти). Проблемът с изпушването е ясен. Променени са ти само две горивни карти и това са точно тези, отговарящи за поддаваното гориво при палене. За мое учудване, не само бяха "напълнени" нулевите стойности при топлия старт, но и са променени на горе абсолютно всички стойности на поддаваното гориво при палете. За първи път виждам нещо подобно. Стойностите са завишени с от 5 до 10 mg/str. и по двете стартови карти. Скрийншотите на горивните карти (съпоставката на оригиналните и твоите) останаха в компа в работата, но ако ти е интересно, в понеделник ще ги кача. Явно, колата ти е имала проблем с паленето (най-вероятно заради стартера) и проблемът е "решен" по маперски (със скриване на проблемът, а не с отстраняването му). Та за мен, при стойностите на горивните ти карти при палете, изпушването е абсолютно нормално (и логично). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, bsdnikolov написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря,че си прегледал,сравнил и открил причината. С една дума колата не е "чипосвана" щом са променени само тези неща и те влияят само при стартиране на мотора,а не в движение? По какъв начин може да се върнат стойностите към нормалните -> заводския файл или корекция на този? Редактирано 2 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 То хубаво сте открили защо изпушва......обаче май трябва да разберете и защо е направено това ъпване за паленето. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 @venomcorp, широко известен е фактът, че проблемите с топлия старт са причинени от "затегнал" стартер. Според мен, някой се е престарал при ремапването. @audibluesky, правилно си разбрал, че нямаш "чип" за увеличаване на мощността. Най-лесно би било да отидеш да ти "налеят" оригинален файл. Така няма да се налага и преизчисляване на чексумата. Но бих ти препоръчал и да си свалиш стартера и да го занесеш за проверка. Рециклирането му струва около 60-тина лева, но ефекта е невероятен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Здавейте!Аз имам подобен проблем.Как мога да изтегля картите на двигателя и да ги сравня с оригиналните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Аз ползвам кабел MPPS за да изтегля файлът на engine компютъра и после с WinOLS го сравнявам с оригиналния файл за компютъра. Но трябва да познаваш картите, защото иначе файлът е просто една безкрайност от цифри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 При това положение няма да мога да разбера нищо.Благодаря за бързия отговор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 3 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 На 1.07.2016 г. at 22:20, bsdnikolov написа: Стойностите са завишени с от 5 до 10 mg/str. и по двете стартови карти. Скрийншотите на горивните карти (съпоставката на оригиналните и твоите) останаха в компа в работата, но ако ти е интересно, в понеделник ще ги кача. Благодаря ти предварително. Когато намериш време ги качи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Незнам горивните карти на автоматика дали са същите като "мапнатите"(в смисъл дали не е прекодирана директно от ръчни на автоматични) или просто и е зададено автоматично с 10 мг да се променят нагоре стойностите,защото като гледам горе долу с толкова са променени.И защо всичките са пипани.....явно за по-сигурно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 (Редактирано) На 04/07/2016 at 20:13, audibluesky написа: Цитиране на предходно мнение! Първата таблица е при кодировка "ръчни" скорости, а втора е при кодировка "автомат". Тоест, променени са ти и двата варианта с много, за "по-сигурно". Сравних таблиците ти и с тези на моята кола. Когато преналивах софтуера при мен, сложих файл за източна Европа (оргиналдъ от Ауди), за страни където горивото не отговаря на немските стандарти. Стойностите при мен са завишени с 1-2 mg/str, спрямо софтуер (за мойта кола 2.0 TDI - BKD) за западна Европа. А и при мен е променян и "ъгълът на запалване" спрямо значително по-ниско качественото гориво тук. Но, при теб някой много се е престарал и просто е вдигнал с много горивото при палене. Редактирано 6 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 От цялата история излиза,че някой неграмотен италиянец понеже незнае къде точно да "пипне" е пипнал навсякъде да има доволно гориво.Значи ли това при празен ход(изключена от скорост или по инерция) на обороти(около 800) ще харчи малко повече от нормалното или само при палене за момент ще е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Не се знае дали е някой неграмотен или някой тарикат е скрил по-сериозен проблем. И не, няма да ти харчи повече гориво на празен ход. Тези две карти се ползват само и единствено когато колата е на стартер (тоест, когато палиш). После няма причина компютърът да се обръща към тях. Нямат нищо общо с поддаваното гориво на празен ход. А и ти сам си написал още в заглавието, че "изпушваш" само при палене. Гледам си споменал и "инерция". Нали знаеш, че тези коли харчат повече, когато спускаш нанадолнище по инерция, отколкото когато спускаш нанадолнище на скорост без "газ" . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Подсети ме Забелязал съм го този момент и е доста практичен. Ами сега вече след като нещата се изясниха(благодарение на bsdnikolov ) или трябва да чакам окончателното скапване на стартера или акумулатора и поправка/подмяната им след което да се налее оргиналния файл с "0" или да не чакам,а да действам. Кофти ми е малко,че е "барано" по софта и то не малко и ме човърка,но от друга страна да не се вкарам в някой финансов филм без край и положителен резултат накрая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Стига си се "филмирал" и си карай колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване