Jump to content

Нестабилни ниски обороти на А4 2.0 FSI


bat pesh

Recommended Posts

Колеги преди около един месец купих еднo А 4  2000 кубика, 150 коня, FSI двигател с обозначение на двигателя AWA. Тогава не можах да я разбера, но в последствие се оказа, че на ниски обороти при работа на място от време на време ги мени, ту леко ги качва, ту леко ги сваля, но всичко това се усеща в купето. Закарах я на диагностика и се оказа, че има грешки на цилиндрите, Сменихме свещите и за момент се оправиха нещата, но след това започна отново. Майсторите намериха скъсан маркуч на колекторите, сменихме го но проблема продължава /след смяната му стана малко по добре/. В момента компютъра не дава никаква грешка. Интересно е, че колата си върви нормално, без проблеми. Ако сте се сблъсквали с такъв проблем моля за съвет, как да я оправя или къде да отида за да ми кажат какво може да й има. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако в края на краищата не можеш да откриеш проблема, с ВАГ-КОМа можеш малко да вдигнеш обороте на място докато проблема "изчезне".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/30/2016 at 7:30 PM, Милчев said:

Въздух смуче от някъде, според мен!

+1

 

диагностиката не може "да хване" малък теч на въздух. 

Възможен "виновник" - PCV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво му е счупено. Все пак е основен "потребител" на вакуум. Може да оказва до такава степен влияние, че колата да гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно се търси такъв малък теч. Затова поддържам тезата че най-доброто решение за сега е колегата малко да си вдигне айдъла в ВАГ-КОМа и да престане да го дразни. Аналгинче един вид, докато проблема се влоши (ако изобщо това стене) и започне да бие грешки, когато вече ще може да се намери много по-лесно.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам абсолютно същия проблем,  колата е B6 2.0 FSI Avant AWA - двигател и майстора каза, че било от вихровата клапа(незнам дали PCV  е същото) след като я ремонтира нещата се подобриха, но не се оправиха съвсем - продължава да държи нестабилни обороти на празен ход, само при включен климатроник не се усеща тресене. Преди време беше светнал чека, но изгасна сам и сега го чакам да светне пак и да я закача на ВАГ-ком

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Пешо, напомни на майстора/ите, да се свали и почисти дросел клапата, и задължително да се сменят свещите с правилните за този двигател.

...и въпреки всичко проблема може да се създава и от ролката на алтернатора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...