bat pesh Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Колеги преди около един месец купих еднo А 4 2000 кубика, 150 коня, FSI двигател с обозначение на двигателя AWA. Тогава не можах да я разбера, но в последствие се оказа, че на ниски обороти при работа на място от време на време ги мени, ту леко ги качва, ту леко ги сваля, но всичко това се усеща в купето. Закарах я на диагностика и се оказа, че има грешки на цилиндрите, Сменихме свещите и за момент се оправиха нещата, но след това започна отново. Майсторите намериха скъсан маркуч на колекторите, сменихме го но проблема продължава /след смяната му стана малко по добре/. В момента компютъра не дава никаква грешка. Интересно е, че колата си върви нормално, без проблеми. Ако сте се сблъсквали с такъв проблем моля за съвет, как да я оправя или къде да отида за да ми кажат какво може да й има. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Въздух смуче от някъде, според мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Колега, ако в края на краищата не можеш да откриеш проблема, с ВАГ-КОМа можеш малко да вдигнеш обороте на място докато проблема "изчезне". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 On 5/30/2016 at 7:30 PM, Милчев said: Въздух смуче от някъде, според мен! +1 диагностиката не може "да хване" малък теч на въздух. Възможен "виновник" - PCV. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 PCV- НЕ Оказва влияние поне при мен в оборотите(беше без мембрана и счупен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Зависи какво му е счупено. Все пак е основен "потребител" на вакуум. Може да оказва до такава степен влияние, че колата да гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 (Редактирано) Много трудно се търси такъв малък теч. Затова поддържам тезата че най-доброто решение за сега е колегата малко да си вдигне айдъла в ВАГ-КОМа и да престане да го дразни. Аналгинче един вид, докато проблема се влоши (ако изобщо това стене) и започне да бие грешки, когато вече ще може да се намери много по-лесно. Редактирано 2 Юни 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simodh Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Имам абсолютно същия проблем, колата е B6 2.0 FSI Avant AWA - двигател и майстора каза, че било от вихровата клапа(незнам дали PCV е същото) след като я ремонтира нещата се подобриха, но не се оправиха съвсем - продължава да държи нестабилни обороти на празен ход, само при включен климатроник не се усеща тресене. Преди време беше светнал чека, но изгасна сам и сега го чакам да светне пак и да я закача на ВАГ-ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Бат Пешо, напомни на майстора/ите, да се свали и почисти дросел клапата, и задължително да се сменят свещите с правилните за този двигател. ...и въпреки всичко проблема може да се създава и от ролката на алтернатора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване