Seveneleven Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Привет на всички. Нов сьм в форума и сьм собственик на Q7 3.0 2006 година. Колата е вьрха! Сега обаче имам проблем. С приятел сменихме 3 дюзи от работеща кола , проверени, добри. Сьщите номера, сьщата година и коне 233 коня. Но проблем- не може да запалим джипа! Обезвьздушихме от дюзите вьртях ме, вьртях ме и нищо. Кьде може да е проблема? Прави ли се нещо с ваг ком след такава смяна? Какво и как? Моля помогнете! Намираме се в германия и колата ми трябва всеки ден! Ще сьм ви много благодарен! Ако е вьпрос само на обезвьздушаване пишете как точно става на този двигател! Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seveneleven Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Преди 2 часа, Seveneleven написа: Хайде колеги, помагайте! На канал 35 ми излиза за спирачките! На кой какал е принудителното пускане на помпата? Иначе няма никакви грешки записани! Как да пусна тая помпа по д......е?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Преди 10 дена имах същия проблем но при мен акумулатора ми беше истощен опитах не можах да запаля заредих го поне 20 часа и пак проба не пали.Извиках майстор включи лаптопа завъртя и каза че е ниско налягането в рейката.Налягането трябва да е минимум 350 бара а мойто беше 250 бара .Естествено че няма да запали.След малко завъртя стартера и го остави да върти доста дълго и налягането започна да се покачва и той каза след малко щезапали и след още 3 сек. колата запали.Каза ми че е включил помпата за ниско налягане принудително и затова е запалила.Но според мен когато дадеш на контакт тя помпи гориво още преди да си завъртял стартера и качва достатъчно.Помпата за високо налягане е тази която взима движение от мотора за да може да направи 350 бара за да отворят дюзите .Но мотора не се върти достатъчно бързо на стартер затова моя съвет е завърти на стартер не по малко от 20 25 секунди и трябва да запали ако не си сменял горивен филтър и ако в системата няма въздух.Успех колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Помпата за ниско налягане тръгва на стартер. С нея ще обезвъздушиш филтъра и до там. Ако има въздух в рейките трудно ще вдигне налягане и акумулатора, че може и стартера ще се предаде преди да си го изкарал. Това е от личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 (Редактирано) На 6/8/2016 at 9:45, mshbul написа: Цитиране на предходно мнение! Да така е прав си.Имал съм същия случай със камион мерцедес и със спринтер и докато не развия дюза да изгони въздуха палене няма но те казват че са обезвъздушили от дюзите и въздух няма.Понеже рейките са две обема е голям и трябва повече въртене да вдигне необходимото налягане за да запали. Редактирано 10 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2016 Мисля, че по някаква причина не може да изкара всичкия въздух и като има въздух не може да регулира налягането. Аз като имах такъв проблем какво ли не пробвах и не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 (Редактирано) Вероятно има въздух в рейките, едни да върти на стартер, а друг през това време да отвие половин оборот тръбичката за гориво, която свързва двете рейки, за да излезе въздуха. Редактирано 9 Юни 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Това най-високото място ли е? Ако не е няма да ислезе въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Мисля, че е най-високото, казвам я от личен опит иначе манипулацията по обезвъздушаването, само така успяхме да запалим колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seveneleven Публикувано 9 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Привет колеги. Днес пак мьки ама нищо. Някой знае ли защо не ми излиза опцията да пусна принудително помпата с ваг ком. На 35 канал ми излиза за спирачки и нямам опцията с падащото меню?! Как да я пусна помпата. Иначе сега виждам. Утре ще пробвам с развиване на трьбичката между двете рейки. Иначе от дюзите прьска , но има мнооого вьздух. Даже като изгася и продьлжава да излизат мехурчета от дюзата която сьм развил малко. Сега зареждам акуто и утре пак че много ми трябва колата! Дайте още идей и най- вече за ваг кома! Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 казах ти, че не ти е проблема в тази помпа. Тя върши работа до филтъра. След помпата за високо налягане няма как да помогне електрическата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 9 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2016 Не знам как се пуска помпата с ваг ком но докъто имаш въздух няма да запали .Възможно е да смуче въздух от някъде и просто не е възможно да се обезвъздуши.Провери горивопроводите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Seveneleven Публикувано 10 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 Привет колеги. Вече сьм хепи, запалих колата. Малко трудно щото бях сам , но стана! Благодаря на всички отзовали се! Ще питате как? Отговарям: купих си една рьчна помпичка за гориво 15€. После с неяи от една тубичка та направо през трьбите рейките докато не започна да излиза през дюзите. Разбира се дюзите разхлабени половин оборот. Малко трудно сам но стана! После стягане и как то писа колегата Мили 75 отхлабих трьбичката между двете рейки. И оттам яко ама яко вьртене с помоща на кабели и едно друго Q7. Започнаха да се виждат мехурчета в прозрачното маркуче до помпата и в един момент о, чудо! Мерси още ведньж на всички , лек уикенд! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване