Jump to content

Новото S4 2016


Recommended Posts

http://www.topgear.com/car-reviews/audi/s4-v6-auto/first-drive

 

На мен лично ми харесва.

Интересен е подхода с промяна на концепцията на мотора 

от компресор отново към турбина.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Незнам какви минуси имаше компресора при предишната модификация, за да се наложи такава генерална промяна. Като данни не е нищо повече от предишната. Иначе колата ще е чудесна спор няма, много е технологична и навсякъде коментират, че пътното повече от впечатляващо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е само разход-а и то при разтоварен режим на мотора...но на там отиват нещата...даунсайзинг и еко норми.

Иначе е хубаво, че са олекотили автомобила - малко от zf8, малко от двигателя и тези 60кг, няма как да не оказват влияние на пътното поведение спрямо б8...

Иначе, ако моторът е поне толкова добър като 2.5тфси + още един цилиндър в надлъжно изпълнение v6, мисля че няма да е толкова зле :)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизайнерски колата е много добре направена. За първи път ми харесва кола външно и вътрешно.

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отворих Ауди.де че при нас още няма цени...базата на аванта е 62к евро с боята, а с няколко необходими екстри подминава 70к евро...сериозна цена за Д сегмент автомобил...определено ще е за ценители, а RS не ми се мисли къде ще иде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Raino написа:

Незнам какви минуси имаше компресора при предишната модификация, за да се наложи такава генерална промяна.


 

Преди 10 часа, DStealth написа:

Причината е само разход-а и то при разтоварен режим на мотора...

 

Освен разхода много вероятно маркетолозите да са светнали, че компресорното S4 с много евтина засилка (в пъти по-евтина от разликата в цената между RS4 и S4) настига Реншпорта зловещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/12/2016 at 17:18, AALEXANDROV написа:

настига Реншпорта зловещо...

За ~1500 евро от Рево(1+2+3) го прескача като спрял в класи по-голяма и тежка кола ...

Само със софт са на кантар:

Но RS не е само двигател разбира се. Там в цената влизат и доста допълнителни неща, които товарят здраво.

И все пак 3 турбо мотор(354кс) няма да е хич слаб за засилване също, едва ли РС4, ако пак е с атмосферния ще има каквито и да е шансове...ако ще и до 10к да върти...

 

Edit: Мда сега се зачетох на новия РС б9 ще му сложат втора турбина и няма да е вече V8, а същия вероятно V6 като в S-а с към 80-100кс отгоре...

http://www.autobild.de/artikel/audi-rs-4-b9-2017-erlkoenig-8892757.html

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам... гледал съм го това второто.

Стедж 3 на Рево какво е - 3+генерация ли? или има още подобрения.

 

По темата: Аз въобще даже не отричам новото S4 - готино, по -бързо и по-икономично от старото, просто извадих някакви допълнително доводи към твоите (Димо) за очевидните причини, поради които суперчарджъра е заменен от турбочарджър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма стайдж3 за този мотор, същият руснак от клипа по-горе има доста клипчета с име рево st1.5 така че вероятно е това, което съм писал по звук не чувам генерацията да е по-различна от сток неговата. Не мисля да има нещо допълнително смятайки му и времената 100-200 по километраж ~10сек

 

Новите мотори доста се засилват един познат 2.5тфси само по-голямо турбо(Loba LO500P) и помпа извади малко над 500кс...има хляб в тях, ако кактo писах по-горе тоя V6 не е по-зле от 2.5тфси + още един цилиндър ще е доста силен...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
  • 6 months later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...