Батстанчо Публикувано 10 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2016 http://www.topgear.com/car-reviews/audi/s4-v6-auto/first-drive На мен лично ми харесва. Интересен е подхода с промяна на концепцията на мотора от компресор отново към турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 14 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2016 Много хубав автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Незнам какви минуси имаше компресора при предишната модификация, за да се наложи такава генерална промяна. Като данни не е нищо повече от предишната. Иначе колата ще е чудесна спор няма, много е технологична и навсякъде коментират, че пътното повече от впечатляващо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Причината е само разход-а и то при разтоварен режим на мотора...но на там отиват нещата...даунсайзинг и еко норми. Иначе е хубаво, че са олекотили автомобила - малко от zf8, малко от двигателя и тези 60кг, няма как да не оказват влияние на пътното поведение спрямо б8... Иначе, ако моторът е поне толкова добър като 2.5тфси + още един цилиндър в надлъжно изпълнение v6, мисля че няма да е толкова зле Редактирано 12 Септември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Дизайнерски колата е много добре направена. За първи път ми харесва кола външно и вътрешно. Редактирано 12 Септември 2016 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Отворих Ауди.де че при нас още няма цени...базата на аванта е 62к евро с боята, а с няколко необходими екстри подминава 70к евро...сериозна цена за Д сегмент автомобил...определено ще е за ценители, а RS не ми се мисли къде ще иде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Преди 20 часа, Raino написа: Незнам какви минуси имаше компресора при предишната модификация, за да се наложи такава генерална промяна. Преди 10 часа, DStealth написа: Причината е само разход-а и то при разтоварен режим на мотора... Освен разхода много вероятно маркетолозите да са светнали, че компресорното S4 с много евтина засилка (в пъти по-евтина от разликата в цената между RS4 и S4) настига Реншпорта зловещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 (Редактирано) На 9/12/2016 at 17:18, AALEXANDROV написа: настига Реншпорта зловещо... За ~1500 евро от Рево(1+2+3) го прескача като спрял в класи по-голяма и тежка кола ... Само със софт са на кантар: Но RS не е само двигател разбира се. Там в цената влизат и доста допълнителни неща, които товарят здраво. И все пак 3 турбо мотор(354кс) няма да е хич слаб за засилване също, едва ли РС4, ако пак е с атмосферния ще има каквито и да е шансове...ако ще и до 10к да върти... Edit: Мда сега се зачетох на новия РС б9 ще му сложат втора турбина и няма да е вече V8, а същия вероятно V6 като в S-а с към 80-100кс отгоре... http://www.autobild.de/artikel/audi-rs-4-b9-2017-erlkoenig-8892757.html Редактирано 13 Септември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Дам... гледал съм го това второто. Стедж 3 на Рево какво е - 3+генерация ли? или има още подобрения. По темата: Аз въобще даже не отричам новото S4 - готино, по -бързо и по-икономично от старото, просто извадих някакви допълнително доводи към твоите (Димо) за очевидните причини, поради които суперчарджъра е заменен от турбочарджър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 (Редактирано) Няма стайдж3 за този мотор, същият руснак от клипа по-горе има доста клипчета с име рево st1.5 така че вероятно е това, което съм писал по звук не чувам генерацията да е по-различна от сток неговата. Не мисля да има нещо допълнително смятайки му и времената 100-200 по километраж ~10сек Новите мотори доста се засилват един познат 2.5тфси само по-голямо турбо(Loba LO500P) и помпа извади малко над 500кс...има хляб в тях, ако кактo писах по-горе тоя V6 не е по-зле от 2.5тфси + още един цилиндър ще е доста силен... Редактирано 13 Септември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Да са живи и здрави изкуствените озвучители Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Добра икономия 17.3 за ~2 часа каране и изминати 119km ...със средна 66км/ч дали не и е взел душицата :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Харесва ми как припръдва при смяна на предавките. 0-200 за 17 секунди е много добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatin Публикувано 19 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2017 Чудесна изработка и дизайн! Качествата не подлежат на обсъждане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Абе....само на мен ли ми "мяза" на пасат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts