Jump to content

Турбо 1,8т аеб надува когато си иска


Savko

Recommended Posts

Здравейте.

Проблема е същия като в заглавието. Турбокомпресора прави нормално налгягане, когато си иска. През другото време не качва над 0,4 бара. Имам бууст метър, затова ви каазвам с точност.

Идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питах те,защото и на мен по същия начин ми го правеше,и аз като тебе по буустметъра го видях проблема с налягането.Гледах да ли всички маркучи са здрави да не изпуска от някъде налягането (че го правеше и на бензин),но всичко си беше нормално.Установих го че от кофти настройка на ГИ-то и обърква тотално всичко и на бензина.След една нова настройка на ГИ-то неща си дойдоха на място.

Редактирано от Knight Rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулирай тримовете на 32-ри канал с Ваг-ком, направи адаптация на дебитомера и покарай само на бензин, да видиш тогава как е.Ако се оправи....настройка газов инжекцион.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолираш тотално газта, правиш мотора на бензин ИДЕАЛЕН и чак тогава мислиш какво ѝ има.

Това точка първа от многото подточки в дневния ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На две 1.8Т  имах същия проблем. Причината се оказа клапана N75. Огледай да не се е разкачил или спукал някой вакуумен маркуч . Провери маркуча,който излиза от долната част на всмукателите -до дросела и отива към блока на двигателя 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, сега се замислих. Сменявах топла част. Да не би пък този вакуум клапан, който регулира разтоварванвето на турбото нещо? Но пък ако е освободен много не би ли трябвало въобще да не надува? Пример - тази вечер Ботевград-София и на половината път - чао чао турбо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е прецакан вестгате клапана ще влиза и в авариен режим. Надуй с уста вакума и виж да не му е спукана мембраната. Изолирай н75 и ако върви доволно не е прецакан вестгате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свързваш двата маркуча заедно използвай някаква тънка тръбичка. Тъй като при този н75 е на подвакум като ги свържеш екуто не може да разбере за отсъствието му и да разтовари турбината. 

 Ако не се лъжа единия тънък маркуч идва от студения охлюв а другия от вестгате клапана, тези два трябва да да са зедно,  а от третия взима свеж въздух. При бензин не знам от къде, но при дизел е след въздушния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не изолирах клапана, но го пробвах на.акумулатора и цъка. Не изпуска и при надув с уста. Уейстгейт клапана също не опуска при надув с уста. Всички маркучи са здрави. Обаче. Откачих дебиломера и подкарах - разлика няма. С него и без него - все тая. Май май е заминал ... За утре съм поръчал един нов и ако не е и от това, вече няммам идеи. Сменил съм бобини, свещи, комутатор, дросел, блоу оф клапан, маркучи по турбо пътя. Изолирана картерна вентилация. Оставам без идеи ...

Редактирано от Savko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е прецакан дебитомера няма да имаш турбо, т.е колкото въздух иска екуто толкова ще товари турбото. Но мисля, че ще влиза в авариен тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравеите. Зависи аз преди време слоцих на моето спортен филтар и несе осетих че може да има риск топлината от турбото да стопи дебитометара и така и стана стописе но при мен започна да гори адски много но не надуваше повече от 0,2бра а колкото до н75 или таи наречения боост контрол по добре смени парво него спроверки трудно ще разбереш дали работи правилно и него изолираи пробвал съм повярваи ми тоя тип турбо има голям капацитет но нее направено да работи без н75

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...