Savko Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Здравейте. Проблема е същия като в заглавието. Турбокомпресора прави нормално налгягане, когато си иска. През другото време не качва над 0,4 бара. Имам бууст метър, затова ви каазвам с точност. Идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Колата има ли газ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 29 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Има газ. Прави го и на газ, и бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Knight Rider Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 (Редактирано) Питах те,защото и на мен по същия начин ми го правеше,и аз като тебе по буустметъра го видях проблема с налягането.Гледах да ли всички маркучи са здрави да не изпуска от някъде налягането (че го правеше и на бензин),но всичко си беше нормално.Установих го че от кофти настройка на ГИ-то и обърква тотално всичко и на бензина.След една нова настройка на ГИ-то неща си дойдоха на място. Редактирано 29 Юни 2016 от Knight Rider Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 29 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 ККаква ти е газовата? Къде си правил настройката, че тук в моят град, където я слаагах, тоя нещо не ги чатка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Нулирай тримовете на 32-ри канал с Ваг-ком, направи адаптация на дебитомера и покарай само на бензин, да видиш тогава как е.Ако се оправи....настройка газов инжекцион. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Изолираш тотално газта, правиш мотора на бензин ИДЕАЛЕН и чак тогава мислиш какво ѝ има. Това точка първа от многото подточки в дневния ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Н75 и акутатора наблегни. Изолирай н75 и виж колко ще надува за проба, не за постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Как да го изолирам,нали той управлява? Няма ли въобще да спре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 (Редактирано) На две 1.8Т имах същия проблем. Причината се оказа клапана N75. Огледай да не се е разкачил или спукал някой вакуумен маркуч . Провери маркуча,който излиза от долната част на всмукателите -до дросела и отива към блока на двигателя Редактирано 1 Юли 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Ето така. Трябва да надува поне до 0,7-0,8 и няма да забива в авариен. Ако е така насочи се към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Добре де, сега се замислих. Сменявах топла част. Да не би пък този вакуум клапан, който регулира разтоварванвето на турбото нещо? Но пък ако е освободен много не би ли трябвало въобще да не надува? Пример - тази вечер Ботевград-София и на половината път - чао чао турбо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Ако е прецакан вестгате клапана ще влиза и в авариен режим. Надуй с уста вакума и виж да не му е спукана мембраната. Изолирай н75 и ако върви доволно не е прецакан вестгате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 2 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Да ти кажа честно, дори от снимката не разбрах как точно се изолира тоз клапан :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Свързваш двата маркуча заедно използвай някаква тънка тръбичка. Тъй като при този н75 е на подвакум като ги свържеш екуто не може да разбере за отсъствието му и да разтовари турбината. Ако не се лъжа единия тънък маркуч идва от студения охлюв а другия от вестгате клапана, тези два трябва да да са зедно, а от третия взима свеж въздух. При бензин не знам от къде, но при дизел е след въздушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Savko Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 (Редактирано) Не изолирах клапана, но го пробвах на.акумулатора и цъка. Не изпуска и при надув с уста. Уейстгейт клапана също не опуска при надув с уста. Всички маркучи са здрави. Обаче. Откачих дебиломера и подкарах - разлика няма. С него и без него - все тая. Май май е заминал ... За утре съм поръчал един нов и ако не е и от това, вече няммам идеи. Сменил съм бобини, свещи, комутатор, дросел, блоу оф клапан, маркучи по турбо пътя. Изолирана картерна вентилация. Оставам без идеи ... Редактирано 4 Юли 2016 от Savko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Ако е прецакан дебитомера няма да имаш турбо, т.е колкото въздух иска екуто толкова ще товари турбото. Но мисля, че ще влиза в авариен тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Людмилчо Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Здравеите. Зависи аз преди време слоцих на моето спортен филтар и несе осетих че може да има риск топлината от турбото да стопи дебитометара и така и стана стописе но при мен започна да гори адски много но не надуваше повече от 0,2бра а колкото до н75 или таи наречения боост контрол по добре смени парво него спроверки трудно ще разбереш дали работи правилно и него изолираи пробвал съм повярваи ми тоя тип турбо има голям капацитет но нее направено да работи без н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 То никое турбо не е хубаво да е без н75 т.е без разтоварващ клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване