Jump to content

Светна чека на мотора - 1.9 TDI


roskata25

Recommended Posts

В движение ми светна чека на мотора като колата не промени вървежа и тнт. При закачане на обикновенна букса даде грешка в някакъв сензор за температура на гориво... Някой знае ли за какво иде реч ? Благодаря предварително !

image.jpeg

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая няма значение коя година е колата и какъв е двигателя (тъй като само по "светна ми чека" надали дори да знаем това можем да направим много), но иначе е хубаво да се пишат тези неща.

 

Ето ти 1-2 теми за грешката, която имаш. Не съм ги чел, но в итнернет е пълно с инфо за нея:

 

Тема 1

Тема 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенна букса значи букса за 300лева не за 3000... Мотора е 1.9 тди 2004 година , с каквото може и да ви е полезно това изобщо... Въпроса ми е дали някой е имал същия проблем за да ми даде някаква информация , но благодаря !

Преди 3 часа, fifipaldi написа:

В случая няма значение коя година е колата и какъв е двигателя (тъй като само по "светна ми чека" надали дори да знаем това можем да направим много), но иначе е хубаво да се пишат тези неща.

 

Ето ти 1-2 теми за грешката, която имаш. Не съм ги чел, но в итнернет е пълно с инфо за нея:

 

Тема 1

Тема 2

 Благодаря ти, сега ще прегледам !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, roskata25 написа:

Мотора е 1.9 тди 2004 година , с каквото може и да ви е полезно това изобщо...

А познай ..... Може би с това, че има значение дали е бензин или дизел, или пък да ти кажеме къде се намира, за да си го провериш ......... Причини много, врачки във форумът малко ......

 

Грешката ти е за отворена верига. Провери си буксата като за начало. И ето тук идва първата причина, да знаеме каква е колата. При теб, сензорът (G81) се намира тук:

 

Screen_Shot1007.png

 

Screen_Shot1006.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Туко що разбрах че вчера приятелката ми освен комплексно миене е заръчала и да измият мотора незнайно защо... Та възможно ли е да е станало нещо от водата или са скъсали кабел по веригата някъде ... Ще проверя буксата довечера дали не е окислила и тнт ..

Редактирано от roskata25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата е влаго-устойчива. Почти нулева е вероятността да е влязла вода в нея, ако буксата е здрава и е заключена. Но ако е счупен заключващия и механизъм, тогава вече е възможно да се е измъкнала под напора на водоструйката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля но.. Ще проверя довечера, най-много да са съсипали някой кабел и ще е приключение... Благодаря ви !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, roskata25 написа:

Мотора е 1.9 тди 2004 година , с каквото може и да ви е полезно това изобщо...

 

Странна работа... свети ти Check Engine, дава ти грешка по двигателя... а смяташ, че именно той е нерелевантен като информация.... Интересно. 

 

Според мен причината се крие именно в миенето на двигателя - имаш влязла вода в някоя букса. Буксата е водоустойчива, но e най-вероятно IP54, т.е. предпазва от поливане с вода. Когато се приложат 150 бара насочена струя, ситуацията е коренно, коренно различна! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво де ! Извинявам се че не бях достатъчно изчерпателен в информацията си !!! И аз почти съм сигурен че проблема дойде от миенето на мотора понеже до сега проблем не съм имал... Довечера ще махна буксата да видя какво се случва, дано да не е прекъснат кабел, че къде ще го търся и проследявам не зная. Другия вариант е след няколко дена когато всичко изсъхне да видя какво ще се случи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да видиш буксите.... това съхнене може да трае не дни, а седмици. Ако е проникнала вода във водозащитена букса - тя защитава водата да не преминава и в 2-те посоки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, roskata25 написа:

дано да не е прекъснат кабел, че къде ще го търся и проследявам не зная

Това е лесната част. Кабелът отива директно до ECU-то на двигателя и е защитен в гофре през почти целия си път. Аз също залагам на буксата. Внимавай със заключалката. Видял съм страшно много почупени заключващи механизми на буксите от невнимание или незнание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше скъсан кабел колеги , направо отрязан от пароструйката... Превързах го изолирах и грешката се изтри и чека угасна ! Благодаря ви за съдействието !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И после пак питай с какво може да ни е полезен моторът изобщо ......

А как щеше да разбереш къде да търсиш!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...