Jump to content

ауди а4 б7 пристриса


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте , наскоро станах собственик на ауди а4 б7 блб 2006г.
Като за начало смених модула на маслената помпа  с такъв от 1.9тди ПД без балансиращи валове и т.н.
Както и да е , сега имам друг проблем ,който немога да определя след този ремонт ли се появи или го имаше....
Когато двигателят е на празен ход усещам леко притрисане в купето , също така когато се движа със 120 до 140км/ч тресе доста цялата кола.
Помислих ,че джантите се са криви и отидох на гумаджия , който потвърди ,че джантите са си криви и ги оставих за изправяне , като помислих ,че проблемът ми е решен.Гумаджията ми сложи негови железни джанти ( става въпрос само за задните , защото ми се стори ,че отзад идва тресенто) , но проблемът не се реши ... пак ми тресе и със железните джанти ... Започнах да си мисля ,че всичко идва от двигателя ии забелязах преди малко ,че когато форсирам двигателя между 1800 до 1900 оборота тресе в купето , иначе на други обороти е си е добре..
Посъветвайте ме нещо , че от както съм взел колата бял ден несъм видял ... :)
Благодаря предварително

Допълнение: След доста четене из форума , установих няколко възможни причини:
1во - при закачане на колата с комп. ми излезе ,че 4те свещи са изгорели.Майстора , който ми сменя ремъците , ми каза ,че ги премерил и само 2 били изгорели
2ро - мека връзка на гърнетата , и предаване на вибраци от гърнете в купето .
3то - маховик
4то - дюза ?
5то - тампон на двигателя
6то - центровка на валовете.

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи - не. Над 8 градуса те не играят роля, а и не мисля че има как да предизвикат такъв феномен, освен ако не изпуска компресия през тях, но тогава проблема нямаше да е при точно определени обороти.

3 е вариант, но трябва да е много трагично положението според мен, за да имаш такива вибрации. За маховика има и други признаци, които да потърсиш, теми има, разцъкай търсачката.

4 и 6 според мен за конкретния случай не са варианти.

2 и 5 са възможности. Меката връзка можеш със слагане на скоби да провериш дали си заминава. За това теми има също. Тампон на двигателя - можеш да пробваш някой да дава газ и да задържа двигателя на различни обороти, а ти да гледаш за видимо движение в областта на закрепване на двигателя.

И имам един въпрос - Защо смяташ, че това да премахнеш балансиращите валове ще бъде без последствия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в този дух, някой проверил/гарантирал ли е, че помпата на 1.9 има същия или по-голям (което пак не е добре, но е по-добре от това да е по-малък) дебит и че регулатора е на същото налягане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Svetliu90 said:


Като за начало смених модула на маслената помпа  с такъв от 1.9тди ПД без балансиращи валове и т.н.
 

А защо да не е това причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и от това да , защото си мисля ,че преди ремонта нямаше проблем ... Иска ми се някой , който е правил същата операция да каже при него как е положението , та да не си хабя времето по сервизи ...
и се чудя ако е от това , дали ако направя някаква центровка на валовете , неможе да се постигне по-малка вибрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 2.0 тди 16в БРЕ,без баланс шафтове при мен има едно леко едвам доловимо можеби придърпване при скорост около 130-140 км. но аз го отдавам на дюзи защото показанията на 2 от тях не ми харесват(след като е престояла топла и я запалиш пали на 3 цилиндъраза около 3-5 сек. и после няма проблем,при  -20 пали на четвърт),незнам дали със баланс шафта го е имало това  нещо защото купих колата със превъртял шестостен и директно го изхвърлих, на ниски обороти имам леко приклащане на мотора!Другия месец ще свалям 4-те дюзи да ги нося на една фирма тук в Пповдив които имат стенд за пд да ги прегледат и да видим какво ще излезе.Фирмата в която ще ги нося е Аутомоторс,някой има ли отзиви за нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих днес при майстора ,който ми махна баланс шафта ии тои ми каза ,че просто е изключено да тресе така заради липсата на балансиращите валове.Забелязвам ,че когато карам примерно на 5та с 1900 оборота и така покачвам скоростта , усещам повече вибрациите.Иначе мърдахме центровката на 2та вала ии може би има съвсем леко подобрение ....На компютъра всичко си е ОК. 3 от дюзите са си добре , 4тата също е добре , но е с по завишена корекция ,за разлика от останалите 3.Майсторите изключиха вътрешно каре и маховик от картинката.Според тях , колата преди време е късала ремък , защото има правена шпилка за едната ролка ии кобилиците на клапаните са понадраскани.Според тях трябва да се почва на принципа проба-грешка, но като гледам май не им се занимава така че ако може да ми предложите къде да ида , да пробват с някоя друга дюза , тандем помпа може би , мерене на компресия на цилиндрите ? Защото ако почна да сменям всичко едно по едно , незнам къде ще му излезе краяя..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия двигател, сменен е баланс шафта с чисто нов, но за 2.0 ТДИ. Мисля, че новия модел има някакво подобрение откъм издържливост. Преди смяната моторът работеше доста по-шумно, но нямаше вибрации на каквато и да е скорост. След смяната моторът утихна и до сега не са се появили вибрации.

Както описваш, че вибрациите са се появили след ремонта, най-вероятно там е причината. Има много случаи на сменени маховици с нови и вибрациите остават. Така че, по-добре закарай колата на друг майстор да даде диагноза. После си прецени какво да правиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги , май открих източника на проблема. Имам скъсана мека връзка на гърнето .Сложих една скоба ии сега е по-добре , но не на 100%.Когато сменя въпросната мека връзка , ще пиша как е положението.Само дето ходих да ми разцентрят валовете ....

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от меката връзка според мен!

Аз съм сменил следните неща и пак съвсем леко притриса:

-ангренаж и центровка на вала на 0.0 0.5

-нов маховик

-и трите тампона на мотора са нови оригинални

-мека връзка оригинална

-вакум помпа

- проверени и отремонтирани дюзи

-маслена помпа от 1.9ПД

От всичко сменено мисля че и при мен след като махнах баланс шафт модула  и сложих обикновенна помпа започна това притрисане,а за вибрациите със сигурност са повече сега, и при мен на определена скорост извънградско се появява лека вибрация която със сигурност преди това я нямаше.Отделно и че колата стана малко по шумна с помпата от 1.9ПД.

Наскоро сваляха всички дюзи за ремонтен комплект гумички,дифтунги и други дреболиики за тях и след ремонта вибрациите значително намаляха,но не изчезнаха съвсем,но и малко се съмнявам в извършения ремонт дали е направен както трябва.

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 15 часа, Dorian написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 Колко ти излезна тази смяна на гумички и дифтунги на дюзите?
Моята мека връзка е доста къса (7-8см)  и отдолу направо липсва и двете тръби се опират една в друга... В четвъртък ще я сменя и ще споделя какво е положението.Аз си мисля ,чеее тази мека връзка е сметната с вероятните вибрации от двигателя и тъй като ние сме правили разни промени по двигателя , специално аз ще сложа малко по-дълга мека връзка и ще видим какво ще излезе от цялата работа :).Също така четох някъде из форума , чее при куатрото е малко по-различна работата ,...
...Ако има претрисане , ще сменя и аз този комплект за дюзите иии ако все още е така дразнещо ( поне мен доста ме дразни)  я махам ...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляне на дюзите,смяна на гумички,при мен се наложи и смяна и на 2 разпръсквача,стендоване на някаква машина =500лв.

иначе за проверка на стенда и смяна на гумички е около 280-300лв.

И при мен меката връзка е една много къса около 5см с една пружина около нея и трудно я намерих.

Виж има цяла тема в раздел Б6/Б7 за това притрисане

 

Редактирано от Dorian
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм я темата иии още доста теми . При мен няма пушене ,нито прекъсване ,бях променил предварението на валовете и май имаше лек резултат ,но ги върнах пак на заводско зацепване , защото колата палеше (малко по-трудно на студен двигател) иии беше малко по-мудна ( майсторите ме предупредиха ,че може да има такъв ефект) . Та сега ще пробвам с меката връзка ии направо почвам да се чудя дали да не върна стария баланс шафт , който изглежда наред .Валовете шестостена , леглото на шестостена са добре , макар ,че се чуваше силен металически шум , когато бях с този баланс шафт ... Много ми харесва колата , интериор , екстериор , но това достадно вибриране определено ще ме накара да я продам ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека аз не съм ти фактор дали и при теб от това тресене,просто и аз забелязах тези вибрации след като махнах баланс шафта.И моя е здрав и без никакви шумове,но го махнах да не ме изненада някой ден.

Нека още някой ако е сменял помпата да каже как е при него.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така колеги , при мен проблемът се оказа в джантите ... След изправяне , всичко се нормализира ( е има леко претрисане на празен ход ) но в движение няма проблем вече . Язък дето си смених оригиналната мека връзка на гърнето...Беше малко пораздрана отдолу , но нямаше пробиви .
Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...