Doncho Indzhov

Проблем при палене

Recommended Posts

Здравейте колеги,


Преди няколко месеца се сдобих с Audi A6 3.0TDI 2005, но прави леки въртели с паленето. Като цяло си пали, не е имало момент в който да не запали, но когато тръгна да паля, докато върти 1-2-3 пъти(сутрин е стигало и до 4-5 пъти), плафоните в купето ми мигат, всякаш съм на дискотека... Не всеки път, но на моменти, когато се кача вечер и сложа ключа или тръгна да паля с бутона, всичко святка както трябва, и когато тръгва да завърт, всякаш пада целия ток, угасват таблото, навикацията, плафоните за секунда, спира да върти за секунда(чува се леко прецъкване като че ли) и след това святка пак всички, тръгва да върти и си пали. От какво може да е това? Имах проблем с батерията отзад беше окислена, не знам как е попаднала вода там. Запойх ме я, рециклирахме динамото, сложих друг акумулатор(бях с ENNEXY GOLD 100ah, сега съм с VARTA 110ah), но пак го прави този проблем от време на време.

Благодаря, поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това на загрял мотор ли го прави, или и когато е студена?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това с угасването при палене го имам и на сегашната и на предишната А6-ца и няколко майстора ми казаха, че е от дюзите. Няма грешки и т.н., само на топъл мотор се случва. Сега на комбито почти го нямам, но на седана беше доста по-често.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, на първо време - виж си дюзите. При мен се случваше честичко при палне на загрял мотор. Симптомите са точно такива - завърта, прекъсва за секунда /угасват и тоците/ и след това дозавърта и пали.

Това от личен опит .... Все пак имаше някакви легенди че можело да става и от втулка на стартера ..... ама както казвам - при мен си бяха дюзите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

при мен го правеше това както и трудно завъртане и се оказа че стартера е заминал докато в  един момент не можеше да завърти,тока падаше под 9 волта и естествено смених акумулатора,но пак същото и се оказаха разлепени плочки на стартера,смених го с нов и сега върти като самолет

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за бързите отговори. Ще погледна дюзите, иначе нищо не изписва на компютъра Мога да допълня следното, ако ще е от полза. Че много рядко, като паля и след това не ми се включва турбината, карам си все едно няма турбина. Докато я няма турбината, също така от време на време ми святка и лампата за свещите. Оставям я колата за 10-20 минути загасена, паля и всички е тръгва. Смених 1 свещ, всички други казват, че са добре. Възможно ли е от тези дюзи да идва и този проблем?

 

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, отиди при някой да ти направи свястна диагностика на колата, да се прочетат грешки и прочее.....

Попрочети из форума - има доста изписано .. като се започне от моторче на турбото /най-честия проблем/ - набива си съответните грешки.....

Най-същественото е да отидеш при човек, който знае какво прави и какво да гледа, че в една друга тема неотдавна на колега му бяха казали - всичко е ОК, карай и си свиркай а се оказа доста далеч от ОК....

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен , на топъл мотор го прави. Дюзоте всички са на + , не пуши , не  вдига нивото на маслото и разхода е нормален. С нов стартер съм и пак го прави :)

Случи ми се онзи ден следното - паля, работи няколко секунди , гася я и веднага след това въртя да запали отново и стартера само изчатка без да дозавърти. Изключих от контакт и пак пробвах - запали нормално.

Ако е от дюзи мисля, че няма как толкова бързо да ссе изпикаят, че чак да не запали. Някакви идеи?

Edited by pe6koo

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен правеше това прецъкване преди да сменя дюзите (при топъл и студен двигател). Същите симптоми - врътва и после нещо все едно нещо цъкне и после спира всичко. Ама аз си имах и симптома с пушека, та беше ясно, че са дюзите. Нямам обаче спомен да са мигали плафоните при въртене, нито да е въртяло повече от нормалното. Леко може да намалее осветлението или фаровете докато върти стартера, ама леко - ако е повече акумулатора идва по-слаб от нормалното. Даже ако ти е нов акумулатора си мисля, че почти няма да се усети.

Edited by devedeve

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 15 минути, pe6koo написа:

При мен , на топъл мотор го прави. Дюзоте всички са на + , не пуши , не  вдига нивото на маслото и разхода е нормален. С нов стартер съм и пак го прави :)

Колега, показанията на дюзите не са меродавни, на стенд проверявал ли си ги?

И моята не пушеше и разхода си ми беше в рамките на нормалното... ама като отидох при колегата Petarik той ги вкара в някакъв друг режим с комютъра и не искам да ти обяснявам за какво идеше реч....сменихме ги и това с прекъсването на топъл мотор при старт изчезна. От 6 дюзи, 3 капеха, едната доста добре при това.... а преди да отида там съм си гледал корекциите и само една беше с по-кофти стойности....

Пак казвам - всичкото това си е от мой опит на моята си кола..... не искам да давам генерални заключения просто щото не разбирам и не съм специалист в крайна сметка моят проблем е решен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

От доста време  се каня да му ги пратя , но немога да намеря време да остана без кола. Даже на няколко пъти говорихме по телефона. Ти и 6-те ли рециклира или само пикаещите 3?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, а можете ли да ми предложите човек със свясна диагностика в старозагорска област или трябва да се пътува до София? 

 

Поздрави!

Edited by Doncho Indzhov

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 за проблемите при палене, причинени от дюзи. Не казвам, че при теб е същото колега, но при мен ,когато прекъсваше при палене ми премигваха и плафоните. Правеше го основно на топъл мотор. Обаче си имах и останалите симптоми - с повишено масло и лек бял пушек въпреки наличието на ДПФ и катализатор.

 

След рециклиране на 6те дюзи при @petarik забравих за тези премеждия

Edited by lmbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги същия проблем го имам и аз с Паленето натискам бутона за палене след което тръгвам да паля примига за 100 от секундата и пали с нов акомулатор на Варта  съм четох че е възможен проблем с дюзи или стартер мисля да отида да рециклират стартера ако случайно не се оправи да рециклират дюзи евентуално

също така горе долу цена някой знае ли за рециклиране на 6-те Дюзи 3.0 тди БМК 2004 год 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз минах през този проблем директно с рециклиране на проблемните дюзи (при мен бяха 4 от 6) и не набих пари в смяна на акумулатор или стартер. Проблема си беше в тях. Пиши на колегата @petarik да те ориентира в цените за рециклаж. Масово хората са си правили дюзите при него (включително и аз) и оплаквания няма. 
Лек ден и дано да съм ти помогнал

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.