malkoto jivotno

Питане за Душегуб и blow off

Recommended Posts

Здравейте,колеги.Тъй като няма нищо за правене по душегуба(да чукна на дърво) ми влезе една муха в главата-BLOW OFF клапан.Та интересува ме има ли колата заводски такъв клапан или не,може ли да и се сложи-гоним и характерния звук и да запазим турбината по-дълго време жива.Попаднах някъде на обява за блоу оф за турбодизели но не мога да я намеря вече.Ще питате защо наливам пари в този автомобил:Ами от 6 месеца го имам-колата е с ремонт на мотора в бош сервиз Сливен включващ:нови валове,кобилици,повдигачи,умна дюза,разпръскващи дюзи.Всичко е с фактура и гаранция от сервиза.Та като цяло колата е изключително здрава и приятна за каране.Отплеснах се извинете.Допълвам само че колата е А6 2,5 АКЕ мотор 2003 год фейс,комби,автомат.Ще съм благодарен на всякакво инфо:може ли не може ли,цена,къде,кой и т.н.Благодаря

Edited by malkoto jivotno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тури му права генерация и ше имаш звук.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, loshdancho написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ще имам грозно бръмчене сякаш са ми паднали гърнетата,а аз искам характерния съскащ звук който издава блоуофа.

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

@loshdancho съвсем обърка човека... Сега го прати да бере круши от ябълката :hilezh:.
@malkoto jivotno нямаш точно такъв клапан, за това не съска. Разтоварващите клапи са няколко вида, 2.5ТДИ е с тези, които не могат да "свиркат".


ПС: Какъв е тоя душегуб без проблеми? То това не е душегуб тогава :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 14 часа, ChillToucH написа:

@loshdancho
@malkoto jivotno Цитиране на предходно мнение! 

Ами щом има да ти кажа по-скоро мисля да не се вкарвам в излишни филми,а относно проблемите-не смея да се хваля че като съм чел чел за тея коли и не ми се мисли вляза ли в серия.Аз затова я и купих че направен мотора,а автомата се държи адекватно.Правих само рейката и помпата смених с 2 ръка и от тогава каране само-нафта+ добавка и явно късмет :)

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

С тоя автомат нищо няма да чуваш от Blow off-a, карай си колата и си направи някаква екскурзия с парите :lol:

Edited by DJANO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, DJANO написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Мнооооого добра идея,колега.Тя екскурзията така или иначе е предвидена-началото на месеца ще ставаме морски.Благодаря на далите мнение до сега.А какво ви е мнението за чипване и къде е най-добре да се извърши процедурата?

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма смисъл на дизел от блоу офф. Като искаш да запазиш турбината купи си електронен разтоварващ клапан и си го нагласи да разтоварва както е по спефикация за турбината ти като се прецака н75 да е разтовари.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, malkoto jivotno said:

Мнооооого добра идея,колега.Тя екскурзията така или иначе е предвидена-началото на месеца ще ставаме морски.Благодаря на далите мнение до сега.А какво ви е мнението за чипване и къде е най-добре да се извърши процедурата?

 

Виж колегата @kpematop, той се занимава с тези неща. Препоръчително е преди това да си махнеш катовете (ако все още имаш).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Махат се катовете, ЕГР–а се изолира, почистват се колекторите и кулерите и се чипва. Може и в Маднес да отидеш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Катализаторите ги продадох още като я купих колата тъй като струваха един куп пари а и честно да си кажа лееко се подобри работата на колата без тях.Другите неща които сте споменали не са правени-ЕГР-а само се изолира или се премахва и сифтуерно(мисля да си го правя сам) и кои колектори се почистват-смукателни или изпускателни(сори за тъпия въпрос ама съм нов в начинанието)Намирам се в Казанлък:кой от двата варианта ми е по-близък,колегата споменат по-горе или Маднес?Както казах имам път към Варна началото на Август-какво ви е мнението за Ифидик?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Входящия, има нагар заради ЕГР-а:

Колкото за премахването, аз го бях запушил, проблеми не съм имал. Колеги споменаваха, че трябва да се изключи софтуерно освен друго. Ако ще чипваш колата, там ще ти го изключат и софтуерно. Ако оставиш ЕГР-а, няма особено голям смисъл да чистиш колектора, пак ще направи нагар. Потърси из форума информация за двете процедури, има страшно много изписано. Прегледай Дизел раздела.

Къде ще ти е по-близко... Маднес са в Пловдив, а крематора май в София, но не съм сигурен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поразгледах някоя и друга тема за ЕГР-а и от прочетенето ми стана ясно само че на някои мотори не било желателно да се затапва,а е по-добре да се чисти периодично,като хората споменават че нагара се отлагал доста време и спокойно мога да си чистя колекторите на 1-2 години веднъж.Моя мотор е АКЕ-кой вариант е по-добър за него според вас?Не казахте нищо за Ифидик-мога ли да съчетая полезното(чиването) с приятното(моренцето)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нямам си на идея за кой говориш и няма как да съм ти полезен с мнение. Махай ЕГР-а и зачисти колекторите след това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да разбирам че моя мотор не го бърка да е без ЕГР-а,така ли?Добре тогава ще го имам напредвид като поостане малко време да се заема с тези процедури.Не ми стана много ясно как точно се затапва но ще потърся тема и ще се ориентирам-не вярвам да е по-сложно от извеждане на картерна вентилация-което съм правил на една от предните ми коли

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕГР-а го спри софтуерно и не го мисли. Моя е изключен при колега, за който писах по-горе. Последно като ремонтирахме помпата гледахме колектора и беше екстра вътре, така че това му е достатъчно и няма нужда да го затапваш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако егр-а не е в ред се изолира с пластина. Щото може да е заяла клапата и за това да не е в ред.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕГР-а ще се изолира и с ламаринки и софтуерно за 100 % гаранция,чистя колекторите,каталиатори нямам и следващия ход е чип-пък колкото изкарат турбината и кутията толкова.Все пак кеф цена няма

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.