malkoto jivotno Report post Posted July 20, 2016 (edited) Здравейте,колеги.Тъй като няма нищо за правене по душегуба(да чукна на дърво) ми влезе една муха в главата-BLOW OFF клапан.Та интересува ме има ли колата заводски такъв клапан или не,може ли да и се сложи-гоним и характерния звук и да запазим турбината по-дълго време жива.Попаднах някъде на обява за блоу оф за турбодизели но не мога да я намеря вече.Ще питате защо наливам пари в този автомобил:Ами от 6 месеца го имам-колата е с ремонт на мотора в бош сервиз Сливен включващ:нови валове,кобилици,повдигачи,умна дюза,разпръскващи дюзи.Всичко е с фактура и гаранция от сервиза.Та като цяло колата е изключително здрава и приятна за каране.Отплеснах се извинете.Допълвам само че колата е А6 2,5 АКЕ мотор 2003 год фейс,комби,автомат.Ще съм благодарен на всякакво инфо:може ли не може ли,цена,къде,кой и т.н.Благодаря Edited July 20, 2016 by malkoto jivotno Quote Share this post Link to post Share on other sites
loshdancho Report post Posted July 20, 2016 Тури му права генерация и ше имаш звук. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 20, 2016 (edited) Преди 18 часа, loshdancho написа: Цитиране на предходно мнение! Ще имам грозно бръмчене сякаш са ми паднали гърнетата,а аз искам характерния съскащ звук който издава блоуофа. Edited July 21, 2016 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChillToucH Report post Posted July 20, 2016 @loshdancho съвсем обърка човека... Сега го прати да бере круши от ябълката .@malkoto jivotno нямаш точно такъв клапан, за това не съска. Разтоварващите клапи са няколко вида, 2.5ТДИ е с тези, които не могат да "свиркат". ПС: Какъв е тоя душегуб без проблеми? То това не е душегуб тогава Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 21, 2016 (edited) Преди 14 часа, ChillToucH написа: @loshdancho@malkoto jivotno Цитиране на предходно мнение! Ами щом има да ти кажа по-скоро мисля да не се вкарвам в излишни филми,а относно проблемите-не смея да се хваля че като съм чел чел за тея коли и не ми се мисли вляза ли в серия.Аз затова я и купих че направен мотора,а автомата се държи адекватно.Правих само рейката и помпата смених с 2 ръка и от тогава каране само-нафта+ добавка и явно късмет Edited July 21, 2016 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJANO Report post Posted July 21, 2016 (edited) С тоя автомат нищо няма да чуваш от Blow off-a, карай си колата и си направи някаква екскурзия с парите Edited July 21, 2016 by DJANO Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 22, 2016 (edited) Преди 15 часа, DJANO написа: Цитиране на предходно мнение! Мнооооого добра идея,колега.Тя екскурзията така или иначе е предвидена-началото на месеца ще ставаме морски.Благодаря на далите мнение до сега.А какво ви е мнението за чипване и къде е най-добре да се извърши процедурата? Edited July 22, 2016 by VBI Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobitur Report post Posted July 22, 2016 Няма смисъл на дизел от блоу офф. Като искаш да запазиш турбината купи си електронен разтоварващ клапан и си го нагласи да разтоварва както е по спефикация за турбината ти като се прецака н75 да е разтовари. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJANO Report post Posted July 22, 2016 5 hours ago, malkoto jivotno said: Мнооооого добра идея,колега.Тя екскурзията така или иначе е предвидена-началото на месеца ще ставаме морски.Благодаря на далите мнение до сега.А какво ви е мнението за чипване и къде е най-добре да се извърши процедурата? Виж колегата @kpematop, той се занимава с тези неща. Препоръчително е преди това да си махнеш катовете (ако все още имаш). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChillToucH Report post Posted July 22, 2016 Махат се катовете, ЕГР–а се изолира, почистват се колекторите и кулерите и се чипва. Може и в Маднес да отидеш. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 22, 2016 Катализаторите ги продадох още като я купих колата тъй като струваха един куп пари а и честно да си кажа лееко се подобри работата на колата без тях.Другите неща които сте споменали не са правени-ЕГР-а само се изолира или се премахва и сифтуерно(мисля да си го правя сам) и кои колектори се почистват-смукателни или изпускателни(сори за тъпия въпрос ама съм нов в начинанието)Намирам се в Казанлък:кой от двата варианта ми е по-близък,колегата споменат по-горе или Маднес?Както казах имам път към Варна началото на Август-какво ви е мнението за Ифидик? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChillToucH Report post Posted July 22, 2016 Входящия, има нагар заради ЕГР-а: Колкото за премахването, аз го бях запушил, проблеми не съм имал. Колеги споменаваха, че трябва да се изключи софтуерно освен друго. Ако ще чипваш колата, там ще ти го изключат и софтуерно. Ако оставиш ЕГР-а, няма особено голям смисъл да чистиш колектора, пак ще направи нагар. Потърси из форума информация за двете процедури, има страшно много изписано. Прегледай Дизел раздела. Къде ще ти е по-близко... Маднес са в Пловдив, а крематора май в София, но не съм сигурен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 22, 2016 Поразгледах някоя и друга тема за ЕГР-а и от прочетенето ми стана ясно само че на някои мотори не било желателно да се затапва,а е по-добре да се чисти периодично,като хората споменават че нагара се отлагал доста време и спокойно мога да си чистя колекторите на 1-2 години веднъж.Моя мотор е АКЕ-кой вариант е по-добър за него според вас?Не казахте нищо за Ифидик-мога ли да съчетая полезното(чиването) с приятното(моренцето)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChillToucH Report post Posted July 23, 2016 Нямам си на идея за кой говориш и няма как да съм ти полезен с мнение. Махай ЕГР-а и зачисти колекторите след това. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 23, 2016 Да разбирам че моя мотор не го бърка да е без ЕГР-а,така ли?Добре тогава ще го имам напредвид като поостане малко време да се заема с тези процедури.Не ми стана много ясно как точно се затапва но ще потърся тема и ще се ориентирам-не вярвам да е по-сложно от извеждане на картерна вентилация-което съм правил на една от предните ми коли Quote Share this post Link to post Share on other sites
DJANO Report post Posted July 23, 2016 ЕГР-а го спри софтуерно и не го мисли. Моя е изключен при колега, за който писах по-горе. Последно като ремонтирахме помпата гледахме колектора и беше екстра вътре, така че това му е достатъчно и няма нужда да го затапваш. Quote Share this post Link to post Share on other sites
loshdancho Report post Posted July 23, 2016 Ако егр-а не е в ред се изолира с пластина. Щото може да е заяла клапата и за това да не е в ред. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malkoto jivotno Report post Posted July 24, 2016 ЕГР-а ще се изолира и с ламаринки и софтуерно за 100 % гаранция,чистя колекторите,каталиатори нямам и следващия ход е чип-пък колкото изкарат турбината и кутията толкова.Все пак кеф цена няма Quote Share this post Link to post Share on other sites