Jump to content

Проблем със скоростите...


Mboho

Recommended Posts

Колеги скоростите ту влизат, ту не влизат.. Особенно първа и задна. Като изключа двигателя влизат, след което работят перфектно, докато не спра някъде и не мога да вкарам първа.  Проблема се появи внезапно след, като смених ремъци и амортисьори. Ще ви бъда благодарен ако ми помогнете! 

Редактирано от Mboho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя отделя ниско предполагам, ако е така горна или долна помпа на съединителя. Има ли луфт на педала съединителя, стои ли педала малко по-ниско (пропаднал), когато включват трудно скоростите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом  първа и задна предавка не влизат,когато колата е в покой при запален двигател, би трябвало да не можеш да включиш нито една предавка.Моето предположение е,че пружинката на горната помпа на съединителя се е счупила на две парчета и буталото не може да направи необходимото налягане за да се натиснат ламелите/мембраните на притискателния диск.Ако е така,очаквай да се счупи на още 3-4 парченца,както стана при мен и ще се наложи да смъкваш помпата за ремонт.Аз смених само пружинката и вече карам 5000 км.

 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, VBI написа:

Съединителя отделя ниско предполагам, ако е така горна или долна помпа на съединителя. Има ли луфт на педала съединителя, стои ли педала малко по-ниско (пропаднал), когато включват трудно скоростите?

При педала всичко е ок.. Отделя си нормално, просто понякога скоростите не влизат все едно има преграда.. Явно е нещо по съединителя.. Сега ще го го смъкват и ще го сменям явно, няма как.. 

Преди 13 часа, integrale45 написа:

Щом  първа и задна предавка не влизат,когато колата е в покой при запален двигател, би трябвало да не можеш да включиш нито една предавка.Моето предположение е,че пружинката на горната помпа на съединителя се е счупила на две парчета и буталото не може да направи необходимото налягане за да се натиснат ламелите/мембраните на притискателния диск.Ако е така,очаквай да се счупи на още 3-4 парченца,както стана при мен и ще се наложи да смъкваш помпата за ремонт.Аз смених само пружинката и вече карам 5000 км.

 

И аз мисля, че е това.. Сега ще го смъкват в един сервиз да го видят, но казаха, че ще трябва да се смени целия.. Аз, като не мога сам да си го правя е така... Инапе, казаха, че са доляли един литър масло за скоростите.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избързваш със смяна на съединителя.По препоръка на майстори в сервиза ще искат да ти сменят и задните лагери и тавана и "веригата на скоростната кутия".

Консултирай се с други майстори и тогава действай.Цената за труда и сумата на комплекта съединител не е малка цифра

Преди 5 часа, Mboho написа:

При педала всичко е ок.. Отделя си нормално, просто понякога скоростите не влизат все едно има преграда.. Явно е нещо по съединителя..

Съединителя не работи правилно,когато буксува, а не когато не отделя.Отделянето зависи от помпите и мембраните на притискателя,които едва ли са омекнали.Ако е повреден лагера,който натиска притискателя,ще ти вибрира педала и ще се чуват разни звуци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.. Мерси много!  Ще се разбере тези дни.. казаха до петък, че ще е готова.. При такъв ремонт не знам трябва ли да сменям всичко -  по съединителя... пак казвам.. Скоростите влизат супер, педала също.. просто имаше няколко случая в, които скоростите не влизат по никакъв начин.. все едно са блокирани.. като изключа двигателя си влизат нормално.. като включа двигателя пак е супер всичко.. до един, момент..

Редактирано от Mboho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем със скоростите на Голфчето. Оказа се, че семеринга на скоростите опуска масло към съединителя. Интересното беше, че не преплъзваше, но феродовия диск залепваше за маховика. Симптомите бяха същите, както ги описваш. Първа и задна влизат много трудно, след това всички други предавки си влизат перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кой модел голф? На по старите се води "обратен съединител" и по спомен е с жило.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...