Jump to content

Проблем с работа на двигател на студено Audi A3 1.8 125hp '97


IsoG

Recommended Posts

Здравейте,

 

Абсолютен новобранец съм, затова ще обясня както мога, а пък ако някой иска да отговори да бъде търпелив с моите аматьорски въпроси.

Та да си дойдем на думата, преди месец си взех Ауди А3 8L 1,8 125кс 1997 тривратка. Като всяка "нова" стара кола беше издокарана да върви добре.

И съответно след месец каране без проблем започна да пали изключително трудно сутрин, работа на двигателя на 2, 3 или не знам колко цилиндъра. Когато я изрязкаш до над 3000 оборота се оправя, но ако пуснеш газта направо забива на скорост, а на свободна работи понякога на 200 оборота.

Пробвах със смяна на свещите, но нямаше никакъв ефект. После забелязах, че това го прави само когато е сутрин и е по-студено. Вече два дни я пробвам да запаля към 10, когато я е напекло вече малко слънцето и ...... пали без проблем, работа на двигателя - перфектна. Моля помагайте, нямам как да я закача на компютър поради факта, че се намирам на м****** си. :)

 

П.С.: След четене във други теми от форума, погледнах дебитомера и дросел клапата, чисти са, но забелязах, че имаше омасляване вътре в тръбата преди дросел клапата. Това нормално ли е?

Редактирано от IsoG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Датчик на хол(датчик на разпределителния вал).Сменяй,защото и по-зле може да стане и колата да не иска изобщо да пали или пък да гасне по време на движение.Относно до оборотите,ако не ти се оправят след смяната на датчика на Хол си сменяш и температурния датчик за !!!ВЪЗДУХА!!!(има и температурен датчик на охладителната течност,но не ти трябва той).Същите работи ме мъчиха и мен до скоро,но сега имам чувството,че карам съвсем различна кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни проблеми. Сутрин палеше с мъка, и ако тръгна веднага, без да чакам да загрее и да прехвърли на газ, колата направо забиваше и не искаше да поеме, само забиваше муцуната. Оказа се, че е от бензиновата помпа, накрая даде хептен фира и не искаше да пали грам. След смяната и няма помен от проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е доста често срещан. Бодни и една диагностика,,,почти съм убеден,че ще изкочи темп.датчик. А за омасляването...това ти е картерната вентилация и говори за проблем с двигателя. За автомобил на възраст и голям пробег бих казал , че е нормално също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, venomcorp said:

Проблема е доста често срещан. Бодни и една диагностика,,,почти съм убеден,че ще изкочи темп.датчик. А за омасляването...това ти е картерната вентилация и говори за проблем с двигателя. За автомобил на възраст и голям пробег бих казал , че е нормално също.

 

Колегата може да е прав за температурния датчик, но наскоро сменях такъв и симптомите бяха много различни. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...