mradulov Публикувано 22 Август 2016 Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 За гумите, преди време бях писал, че усещам теглене и имаше предположение за скапани гуми. Е гумите бяха скапани, ама много, на еднатани се бяха показали теловете от вътрешната страна. С новите гуми няма теглене, без значение дали има коловози или не. Сега за газовете, имам опит с ремон на компресорите в кислороден цех на Кремиковци, където се произвеждаше кислород за нуждите на коксовите пещи. Производството е чрез повишаване на налягането на въздух от атмосферата до втечняване, след което в друга машинария в различни камери с различно налягане се изпаряват различни газове. Пълнеха се бутилки за индустриални и медицински цели с най-различни газове и дали ще са в течна фаза или газообразна зависи от налягането в бутилката. Обикновенно количеството в бутилката се измерваше в кубични метри. Специално за ЦО2, до колкото си спомням се втечнява на 520 кПа(около 5 атм) при темп 23 Ц и това го прави крайно неподходящ за гуми, поне според мен, щото при втечняване обема се намалява драстично, да не говорим че течния ЦО2 има склонност към замръзване(студен лед) при рязък спад в налягането. До колкото знам азота е икономически смисления газ с най-малки топлинни деформации, като има и иделани газове(в дясната горна част на Менделеевата таблица) но употребата им не е икономически смислена. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване