don_audinio Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Здравейте колеги, Започна да ми свети лампата на маслото при загрял вдигател.Светва между 1400 и 2000 об/мин.Като мина тези обороти и лампата пак загасва.Мерих два пъти налягането на маслото на загрят мотор ,като на празен ход е 1,2 бара,на 1600 об.- 2 бара,на 3000 об. - над 3 бара .Сложихме нов датчик на маслото и пак същото.Най интересното е че като мерихме маслото пак светна без да е закачен датчика.Маслото е 5W/40 Total и е сменено преди около 3 хил. км.Двигателя е 1.8ТАЕВ.Някой има ли някаква идея какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikosaul Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Симптомите се като на запушена цедка на маслената помпа. Сваляне на картера и почистване на отлаганията, както и почистване на цедката на маслената помпа от нагар, дано да е в начален етап на задръстване и да не е увредена маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 При мен се беше скъсал болт на лапата на коляновия вал и от там губеше налягане като позагрее колата. Докато маслото беше студено не светкаше. При всяко положение си трябва отваряне на картера и да се види от къде идва проблема. И не карай колата, че да не стане мазало вътре в мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 1 hour ago, Nikosaul said: Симптомите се като на запушена цедка на маслената помпа. Сваляне на картера и почистване на отлаганията, както и почистване на цедката на маслената помпа от нагар, дано да е в начален етап на задръстване и да не е увредена маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Ако е запушена цетката или има проблем с помпата,тогава не би ли трябвало да не държи налягане,или да се променя?Забравих да спомена че като пътувах към морето след около 300км. започна да свети по често лампата и като спрях ми се стори че мотора работи малко по странно.Вчера пак ходих на майстор,чакахме я да загрее,мерихме налягане,давахме и газ за да загрее маслото до 100 градуса и шума не се появи...все едно всичко си е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Вчера забелязах че като отворя капачката на маслото се вижда една гъста чернилка като грес.Дали има някаква връзка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Ми ако има някакви запушвания от тая гняс е възможно. Къде е тая гняс? Я направи някакви снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Това по капачката не е страшно, но това на предпазителя са отлагания, от маслото. Яно колата е от Италия, и преди да дойде в теб, със сигурност не е сменяно маслото често. Добре е, да се консултираш с майстор/сервиз, да отворят картера, и ако има отлагания /като мазут/ да се изчистят и цедката да се почисти и проблема ще се оправи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Колата е италиянка,купих я преди 3 месеца от горубляне.Иначе за 3 хил. км ми е изяла около 100 гр. масло,не пуши и върви доста добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Италянките си го имат този проблем с запушената цедка. Ако не вярваш, има теми из форума. Просто Италянците, нямат навика да треперят над колите си, както прави Ганя, и затова се стига до тук. Това е най-евтиния вариант с който можеш да минеш. Тъкмо ще видиш как стоят нещата под двигателя, лагера а'у. Ако не ти се занимава, карай така докато роди мотора, и после основен ремонт и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 15 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Не ми се ще да става така...Според моя майстор налягането си било в норми и ми каза да си проверя таблото евентуално да няма някоя спукана спойка.Май ще трябва да отида и при някой друг, че нещо тая работа с таблото хич не ми се вярва.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Ако е от таблото, защо ще се появява само в определени обороти(по-скоро ше свети постоянно, или при вибрации)?Само ще се филмираш допълнително покрай него.Според мен послушай колегите, още повече като гледам снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 16 Август 2016 Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Докато я чудиш ще роди мотора някъде. Отваряйте картера и не го мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 16 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2016 Утре съм на чичо доктор...пак,да видим той какво ще каже! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Колеги,проблема е решен! Сменихме маслената помпа и сега всичко е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Запушена цедка ли беше или износена помпа? Огледахте ли болтовете на петите на коляновия вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Запушена цедка и помпата се беше бетонирала от маслото,но работеше.Решихме направо да я сменим.Майстора каза че вала е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Сега една промивка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 5 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Да не се запуши пак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Ем добре е тоя нагар да се премахне. От къде си сигурен, че без промивка няма да се запуши пак? Най добре е механично почистване, но едва ли ти се занимава. Между другото смени маслената магистрала на турбото щом е била такъв батак, че и там сигурно е зле... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Послушай колегите! Щом има толкова нагар, пак те чака същото. Може да е след 1, 2г. време но пак ще затлачи всичко. Тоя нагар се е получил от не редовна смяна на масло. Промивката не отнема много. Най-много 30мин. и после си караш като пич! А не да дръпниш щеката и по нея само отлагания! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 32 minutes ago, TiL said: Ем добре е тоя нагар да се премахне. От къде си сигурен, че без промивка няма да се запуши пак? Най добре е механично почистване, но едва ли ти се занимава. Между другото смени маслената магистрала на турбото щом е била такъв батак, че и там сигурно е зле... И по-лошото е, че датчика за налягане е преди тази магистрала и дори да се запуши нищо няма да светне по таблото, а директно ще ти изстреля турбината на скрап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване