DimitarBT Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Колеги вчера свалих маркуча от въздушния филтър към турбото да погледна какво е положението.От студения охлюв към капака на клапаните има маркуч,който е оплетен в нещо като алуминиева оплетка...та от този маркуч имаше малко масло омазало студения охлюв.Примерно локвичка колкото 0.50ст на дъното на турбото.Да се притеснявам ли?Ако има масло там няма ли да омаже всичко по турбо пътищата с масло?На какво се дължи това?Да не би да е нещо клапана на картерната вентилация?А и на диагностика излиза грешка turbocharger low pressure и като цяло колата е леко мудна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 В студения охлюв на турбото на всички автомобили има масло! Не се притиснявай! Вентилацията на картера, за която ти си споменал, изпуска маслени пари, които се отвеждат точно преди студения охлюв на турбото! Ако си спомняш от училище, всички пари, при определенли условия кондензират и се получава съответната течност в случая двигателното масло! За това там винаги има масло! Ако си свалиш интеркулъра и там ще имаш масло! Ако някой ти каже, че неговата няма - или те габатка или му е запушена вентилацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 21 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Да.Дасетих се че не е нищо сериозно....но вече беше късно.За темата имам предвид Благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Момчета повдигам темата отново.Сменях ролки и ремъци.И покрай разглобяването на бронята махнах и единия маркуч на кулера.Нещо доста масло изтече от там....поне едно 100-150-200 грама....Дали това се е събрало с течение на времето от картерната вентилация...или турбото е заминало?Източих маркуча и ще покарам така 2-3к км. и пак ще го сваля да видя какво е положението.Дайте някакъв акъл....бах ма*аму и турбо ли да правя..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Помня преди седмица ти казах нещо за картерната Вентилация да я разкараш ! При 2.0 TFSI май не е толкова лесно като при 1.8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Преди 1 час, Fitil4o написа: При 2.0 TFSI май не е толкова лесно като при 1.8Т Точно за това още не съм я разкарал....въпроса е от нея ли е или от турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 (Редактирано) И от двете по-малко най-вероятно. Колко масло гори на 10000км? Вместо да сваляш маркуча и да гледаш колко масло се е събрало по-добре следи на щеката(ако имаш такава) - по-лесно е. Редактирано 7 Октомври 2016 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 На щеката не съм забелязал фрапиращи липси на масло....мотора не гори масло съм сигурен.Нито пуши,нито мирише на газове нито нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Тогава си карай и не се притеснявай. Всяка турбо кола има масло там. Следи щеката и ако разхода стане голям тогава му мисли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 7 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Това и ще направя...но все пак след време пак ще махна този маркуч да видя колко се е събрало.Благодаря за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Колкото е изчезнало на щеката, толкова се е събрало там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Може да завиеш супер малка рапидка в интеркулера и да я развиваш да източваш маслото от него. Ако караш леко и я сгазиш и качи рязко маслото в мотора, може да стане маслен удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 (Редактирано) Не искам да пробивам кулера,защото това ще временно решение.Ще изчакам още малко и ще махна същия маркуч да видя колко ще изтече.По ме притеснява източника на това масло.Не се надявам там да е сухо...ама пък и да текне масло.... Редактирано 27 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 29 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Колеги абе навсякъде из нета чета че тази тръба има кланан в нея.В тази която свалих няма никакъв клапан.Някой може ли да сподели впечатление.Да не би от там да пълни кулерите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 3 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2016 Здрасти колега! И аз пак ще се включа в темата. Хората се делят на две:едните карат без да погледнат под капака, а другите гледат под капака без да са карали! Тези вторите също се делят на две: едните разглабят да видят защо не върви, а другите - ЗА ДА ВИДЯТ ЗАЩО ВЪРВИ! Отоговорих ти първи, потвърдиха го и други хора: всички турбо двигатели имат масло ТАМ! Колкото и да покараш, както и да покараш, масло все ще има! Колкото и леко да я караш, колкото и да я надуеш след това - маслото горе няма да се качи и хидравличен(маслеен) удар в цилиндъра няма да направи! ОБЕЩАВАМ ТИ! карай си количката и не се опитвай зорлем "здрав човек, болен да го изкараш"! Хубава нафта, качествено масло, редовна смяна на филтрите, разумно каране по пътищата и ЖИВ И ЗДРАВ, много километри да я караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване