Jump to content

Масло в студения охлюв на турбото 2.0tfsi


DimitarBT

Recommended Posts

Колеги вчера свалих маркуча от въздушния филтър към турбото да погледна какво е положението.От студения охлюв към капака на клапаните има маркуч,който е оплетен в нещо като алуминиева оплетка...та от този маркуч имаше малко масло омазало студения охлюв.Примерно локвичка колкото 0.50ст на дъното на турбото.Да се притеснявам ли?Ако има масло там няма ли да омаже всичко по турбо пътищата с масло?На какво се дължи това?Да не би да е нещо клапана на картерната вентилация?А и на диагностика излиза грешка turbocharger low pressure и като цяло колата е леко мудна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В студения охлюв на турбото на всички автомобили има масло! Не се притиснявай! Вентилацията на картера, за която ти си споменал, изпуска маслени пари, които се отвеждат точно преди студения охлюв на турбото! Ако си спомняш от училище, всички пари, при определенли условия кондензират и се получава съответната течност в случая двигателното масло! За това там винаги има масло! Ако си свалиш интеркулъра и там ще имаш масло! Ако някой ти каже, че неговата няма - или те габатка или му е запушена вентилацията! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Момчета повдигам темата отново.Сменях ролки и ремъци.И покрай разглобяването на бронята махнах и единия маркуч на кулера.Нещо доста масло изтече от там....поне едно 100-150-200 грама....Дали това се е събрало с течение на времето от картерната вентилация...или турбото е заминало?Източих маркуча и ще покарам така 2-3к км. и пак ще го сваля да видя какво е положението.Дайте някакъв акъл....бах ма*аму и турбо ли да правя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня преди седмица ти казах нещо за картерната Вентилация да я разкараш !

При 2.0 TFSI май не е толкова лесно като при 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Fitil4o написа:

 

При 2.0 TFSI май не е толкова лесно като при 1.8Т

Точно за това още не съм я разкарал....въпроса е от нея ли е или от турбото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от двете по-малко най-вероятно. Колко масло гори на 10000км? Вместо да сваляш маркуча и да гледаш колко масло се е събрало по-добре следи на щеката(ако имаш такава) - по-лесно е.

 

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На щеката не съм забелязал фрапиращи липси на масло....мотора не гори масло съм сигурен.Нито пуши,нито мирише на газове нито нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава си карай и не се притеснявай. Всяка турбо кола има масло там. Следи щеката и ако разхода стане голям тогава му мисли.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и ще направя...но все пак след време пак ще махна този маркуч да видя колко се е събрало.Благодаря за помощта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Може да завиеш супер малка рапидка в интеркулера и да я развиваш да източваш маслото от него. Ако караш леко и я сгазиш и качи рязко маслото в мотора, може да стане маслен удар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да пробивам кулера,защото това ще временно решение.Ще изчакам още малко и ще махна същия маркуч да видя колко ще изтече.По ме притеснява източника на това масло.Не се надявам там да е сухо...ама пък и да текне масло....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги абе навсякъде из нета чета че тази тръба има кланан в нея.В тази която свалих няма никакъв клапан.Някой може ли да сподели впечатление.Да не би от там да пълни кулерите?

20161029_115950.jpg

20161029_115955.jpg

20161029_120003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега! И аз пак ще се включа в темата. Хората се делят на две:едните карат без да погледнат под капака, а другите гледат под капака без да са карали! Тези вторите също се делят на две: едните разглабят да видят защо не върви, а другите - ЗА ДА ВИДЯТ ЗАЩО ВЪРВИ! Отоговорих ти първи, потвърдиха го и други хора: всички турбо двигатели имат масло ТАМ! Колкото и да покараш, както и да покараш, масло все ще има! Колкото и леко да я караш, колкото и да я надуеш след това - маслото горе няма да се качи и хидравличен(маслеен) удар в цилиндъра няма да направи! ОБЕЩАВАМ ТИ! карай си количката и не се опитвай зорлем "здрав човек, болен да го изкараш"! Хубава нафта, качествено масло, редовна смяна на филтрите, разумно каране по пътищата и ЖИВ И ЗДРАВ, много километри да я караш! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...