Jump to content

Монтиране на Audi Chorus


CAngelov

Recommended Posts

Здравейте,колеги имам едно питане към вас. В момента съм с Audi chorus с касетите което е,и искам да премина към това:chorus_cd.jpg

Въпроса ми е какво,понеже гледам,че копчетата за ESP-то и за аварийните слизат надолу,как става процедурата? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като за начало са ти необходими:

1. Радио

2. Адаптор за електрическото свързване на радиото (новото е Quadlock)

3. Двоен факра адаптор за свързването на антените към радиото

4. Конзола двоен дин

5. Бленда двоен дин

6. Бутон аварийни за двоен дин

7. Бутон ESP за двоен дин

8. Климатроник двоен дин

9. Антените за радиоприем в третата/петата врата

10. Удължителен кабел за горната антена (факра мъжко към женско, ~метър и нещо)

 

На първо четене се сещам за тези неща. Останалото е няколко часа труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Списъкът е пълен и точен. 2 пояснения само:

8. Климатроникът може само да се модифицира за да пасне, не е необходима непременно смяна с такъв за 2-DIN. 

9. Не самите антени, а антенните усилватели 

 

Ако колата има екстри като напр. система за следене на налягането на гумите със съответен бутон - също трябва да се добави към списъка към т. 6 и 7. 

П.с. А дали Chorus 1-DIN не беше с една антена :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не купиш това от снимката, не е за А3.

Също така да правиш цялата тази галимация и да сложиш Chorus не мога да го разбера.

Търси Concert.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата е процедурата, но Concert-a е 3-пъти по-уред от Chorus-a, който е силно порязан, дори mp3 не чете!

Освен това Chorus 2DIN принципно захранва само 4 говорителя отпред....

 

Ето тук релевантна информация, макар и фокусирана върху аудио компонентите: 

 

 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, CAngelov написа:

Със концепта същата ли е процедурата? Ако не е чак такъв филм както с Chorus,разбира се,че ще взема него :)

Ако не искаш да се вкарваш във филми и целта ти е да слушаш музика от дискове, защо просто не смениш сегашния си Chorus II с Concert II (той е единичен дин и чете музикални дискове). Друго решение е просто към Chorus-a си да си вържеш един USB changer и да си слушаш MP3-ки направо от флашка. И двата варианта са в пъти по-евтини и лесни за монтаж ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,мисля така да направя.Отделно имам едно пайнерче в нас което е и с флашка и с дискове,и мисля направо да монтирам него.Щеше ми се да монтирам Concert-a с двойния дин,но е доста филм като гледам,и не си заслужава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко филм е зависи от теб колко си оправен и как и за колко пари ще си намериш частите.

А това, че "не си заслужава" няма нищо общо с реалността ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, CAngelov написа:

Да,мисля така да направя.Отделно имам едно пайнерче в нас което е и с флашка и с дискове,и мисля направо да монтирам него.Щеше ми се да монтирам Concert-a с двойния дин,но е доста филм като гледам,и не си заслужава..

А с монтажът на това пайнерче пък в какъв филм ще се вкараш, все още не осъзнаваш ...... На радиото в момента имаш изведен само постоянен плюс (останалото се управлява по CAN). Ще ти се наложи да прокараш и допълнителен кабел, ако искаш да гасне само при изваждане на ключа. Отделно, ако искаш да имаш някакъв що годе приемлив радио прием, ще ти трябва фантомно захранване за антенния усилвател (иначе ще си слушаш хоризонт и флашките). Също така, в момента радиото ти захранва само предните колони. Задните се захранват от усилвател в багажника. Ще трябва да свържеш пайнерчето към усилвателя, през изходите на радиото от предусилвател. И пак ще е по-тихо, защото сигналът е около три пъти по слаб. И друго неудобство е, че FIS дисплея в горната ти 1/3 ще остане черен (изгаснал). Ще светва само при проблем (я изгоряла крушка, я намаляло масло ....). Няма да споменавам, как ще загрозиш средната част на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

филма не е толкова голям,говоря за преминаването към двоен дин!Аз лично се справих сам,с помощта естествено на Moonland  и  bsdnikolov,за което съм им безкрайно благодарен!Аз също оригинално съм излязъл с Chorus касетка,частите ги намерих от морга,на приемлива цена.Нови от представителство също не са кой знае колко скъпи,зависи все пак колко мерак и възможности имаш!Относно антените(антенните усилватели)аз лично не ги преправях и честно казано нямам абсолютно никакви проблеми с радио сигнала!Работата за всичко е около 3 часа,филма идва от там,че трудно се намират всички нужни части,а те не са никак малко!Имаш ли всичко на куп от там нататък е лесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги,или ще премина към концерт-а,или ще пиша на колегата да ми обясни горе-долу как стоят нещата с двойния дин,понеже на мен ми се струва доста по-красиво с концерта(двойния дин) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги, за да не отварям нова тема, искам да попитам същите ли са частите, които ми трябват, за да премина от

concert II/single din/към concert II+/double din/ ?

В различни форуми чета, на различни мнения се натъквам.

Доколкото събрах инфо ми трябват:

1 - 8p0035186 - има ли значение буквата отзад дали е S, P, АВ или нещо друго ?

2 - конзолата зад радиото за двойния дин

3 - летната за аварийните заедно с празните копчета, копчето на аварийни, card holder u ESP - тук въпросът е ще мога ли да си запазя стария cup holder?

4 - климатроника разибрам, че не е нужно да го сменям, защото може просто да се изреже.

Ако има нещо, моля да ме поправите.

Редактирано от Hustl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-няма значение

2- да

3-сменя се всичко, cupholder за двоен дин няма, защото е заменен с "чекмедже" :hilezh: , но може да се преправи и да стане на cupholder 

4-да, може да се изреже, но трябва да се внимава, за да изглежда добре

Ще ти трябват и преходници (за радиото и антената)

Между другото има писано и в други теми, но .. :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да ги събирам тогава частите и ще пиша, а как да приспособя cup holdera, може ли само капачето му да се смени с това на сизитника или трябва цялото легло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Hustl написа:

може ли само капачето му да се смени с това на сизитника или трябва цялото легло?

Ето страхотно обяснено с доста снимков материал, размери и т.н.:

Cup holder mod for facelift A3 / S3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, знам че има теми, но през tapatalk не успявам да работя с търсачката. Моля да бъда извинен.

 

А концерт II+ от фейслифтова кола и лента с аварийни и кард холдър, ще паснат ли на преди-фейсова със стария климатроник, понеже моята е 2004 ?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се. В този случай ще ти трябва и нова букса за ESP бутонът. Но това не е болка. В Порше нова бе към 6-7 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет колеги, относно преминаването от concert II към concert II+, благодарение на колегата BSDNIKOLOV събрах повечето части, a именно:

1. конзолата за двоен дин с лентата за есп/аварийни и визитник от фейслифтово а3.

2. радиото

3. антенните усилватели 8p4035225c и 8p4035225d

остават преходниците и букса за есп. :)

Спорна седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги, трябва ми малко помощ.

Може ли някой с двоен дин да ми даде размерите на панела на климатроника, понеже ще трябва да го режа отстрани, за да пасне ?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...