Marto_180 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Здравейте колеги! Днес правех експерименти с маркуча на стъпковия мотор и за малко сложих прозрачен на мястото на оригиналния. Веднага след като запалих забелязах, че той започна да се омаслява отвътре. Там масло мисля, че може да попадне единствено от клапана за картерна вентилация. Въпросът обаче е нормално ли е пропуска масло към смукателния колектор или е за смяна? И ако не го сменя, а го изкарам от вакума на двигателя(от гофрирания маркуч и затапя маркуча) ще продължи ли да излива масло от там при положение, че вече няма вакум който да го смуче. Двигателя е АБК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 И аз имам леко омасляване в смук. колектор. Но всичко е мн. относително. Защо не направиш снимка? Защото малко, е мн. различно! Според мен може да има леко цапане, но не и буквално да тече масло! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 26 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Ами буквално за секунди маркуча се покри отвсякъде с плътен слой масло. Като бръкнах после с пръст ми остана капка на пръста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Започни със сваляне и почистване на вентилация. Ако не помогне, занчи че сегментите ти изпускат доста повече от нормалното и иска ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 26 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 (Редактирано) На 8/26/2016 at 18:58, krisaleks написа: Цитиране на предходно мнение! От свършили сегменти може да се образува повече налягане в картера и за това да изкарва масло през клапана ли? Дано не е от тях. Утре май ще ида някъде да ми замерят компресията. Редактирано 30 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Първо си изчисти вентилацията, ако продължава да хвърля ще го мислиш. Не си давай парите да те филмират за основен ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каракаша Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Колега , клапана ти е хвьрлил пешкира.Едно крьгло черно като гьба стьрчи. Вьтре има едно платно като се продьни така парави . Кьде отидохте ,сегменти щуротии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 А дали този клапан може да се замени с такъв от дизелов двигател? Намерих нов, доста изгоден, но изглежда като този на дизелова. Българско производство е и пише само, че е за ауди 80, без пояснение за кой модел. Сега се загледах, че изводите му са в различни посоки. Няма да стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Аз също се интересувам дали може да се "присади" такъв клапан от друг двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-клапан-картерни-газове-audi-80-a4-a6-seat-alhambra-cordoba-ibiza-inca-toledo-volkswagen-caddy-golf-passat-polo-sharan-vento-kb-1510b Това е клапана който намирам и ми се вижда доста изгодно. Само че този вариант на снимката се използва при дизеловия мотор. Изводите му сочат в различни посоки. Утре ще се чуя с тях да питам дали имат нашия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Аз си взех за АБК,но вентилацията я изведох навън.Ако и ти ще я извеждащ,не е нужно изводите Й да съвпадат на 100% Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 (Редактирано) На 8/28/2016 at 14:07, genttogsg написа: Цитиране на предходно мнение! А ако я изведа навън със сегашния клапан дали ще излива масло, при липсата на вакума на двигателя, който да го смуче? Може и такъв експеримент да си направя. Редактирано 30 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Ще излиза, ама идеята да го засмуква е да не прави под картерно налягане, а изкара ли се навън ще прави налягане. Най- доброто е "catch can", но не и от тунинг магазините, само изглеждат добре, нямат преграда и парите отново влизат в мотора. http://gearheadsmiataclub.net/vB/showthread.php/327-DIY-Miata-oil-catch-can-breather Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване