Jump to content

Масло във стъпковия мотор


Marto_180

Recommended Posts

Здравейте колеги! Днес правех експерименти с маркуча на стъпковия мотор и за малко сложих прозрачен на мястото на оригиналния. Веднага след като запалих забелязах, че той започна да се омаслява отвътре. Там масло мисля, че може да попадне единствено от клапана за картерна вентилация. Въпросът обаче е нормално ли е пропуска масло към смукателния колектор или е за смяна? И ако не го сменя, а го изкарам от вакума на двигателя(от гофрирания маркуч и затапя маркуча) ще продължи ли да излива масло от там при положение, че вече няма вакум който да го смуче.

Двигателя е АБК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам леко омасляване в смук. колектор. Но всичко е мн. относително. Защо не направиш снимка? Защото малко, е мн. различно! Според мен може да има леко цапане, но не и буквално да тече масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни със сваляне и почистване на вентилация. Ако не помогне, занчи че сегментите ти изпускат доста повече от нормалното и иска ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/26/2016 at 18:58, krisaleks написа:

Цитиране на предходно мнение! 

От свършили сегменти може да се образува повече налягане в картера и за това да изкарва масло през клапана ли? Дано не е от тях. Утре май ще ида някъде да ми замерят компресията.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си изчисти вентилацията, ако продължава да хвърля ще го мислиш. Не си давай парите да те филмират за основен ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , клапана ти е хвьрлил пешкира.Едно крьгло черно като гьба стьрчи. Вьтре има едно платно като се продьни така парави . Кьде отидохте ,сегменти щуротии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали този клапан може да се замени с такъв от дизелов двигател? Намерих нов, доста изгоден, но изглежда като този на дизелова. Българско производство е и пише само, че е за ауди 80, без пояснение за кой модел.

Сега се загледах, че изводите му са в различни посоки. Няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-клапан-картерни-газове-audi-80-a4-a6-seat-alhambra-cordoba-ibiza-inca-toledo-volkswagen-caddy-golf-passat-polo-sharan-vento-kb-1510b

Това е клапана който намирам и ми се вижда доста изгодно. Само че този вариант на снимката се използва при дизеловия мотор. Изводите му сочат в различни посоки. Утре ще се чуя с тях да питам дали имат нашия вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех за АБК,но вентилацията я изведох навън.Ако и ти ще я извеждащ,не е нужно изводите Й да съвпадат на 100%

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/28/2016 at 14:07, genttogsg написа:

Цитиране на предходно мнение! 

А ако я изведа навън със сегашния клапан дали ще излива масло, при липсата на вакума на двигателя, който да го смуче? Може и такъв експеримент да си направя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще излиза, ама идеята да го засмуква е да не прави под картерно налягане, а изкара ли се навън ще прави налягане. Най- доброто е "catch can", но не и от тунинг магазините, само изглеждат добре, нямат преграда и парите отново влизат в мотора. 

http://gearheadsmiataclub.net/vB/showthread.php/327-DIY-Miata-oil-catch-can-breather

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...