Storian Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Колата е 2.0тфси 2006, на скоро смених един маркуч по охлаждането който беше нагорял от генерацията и термостат с целия кожух. Сега напоследък след кратки разстояния но при 90с на таблото спирам, гася и доста често се случва да чувам перката на радиатора да продължава да върти. То ясно че ако е имало напъване това е нормално но не и след едно 10 км извънградско без изрязване на турбото. Ще я закарам да я закачат на диагностика но дотогава няма да мога да спя... Някой някакви идеи от какво може да е? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 (Редактирано) Мисля, че в тези жеги е нормално, колата бързо достига работна температура. Перката не се включва при "изрязване на турбото", а при достигане на определена температура на охлаждащата течност. Показанието от 90 градуса по таблото беше коментирано в друга тема, че може да е и над 95'С и пак щяло да си покзава 90'С (дали е така не мога да кажа). едит: Сега видях, че си в UK... Редактирано 12 Септември 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Не съм сигурен дали 2.0 TFSI не е с две водни помпи т.е. това доохлаждане би трябвало да е нормално. Въпросът колко време след гасане на двигателя продължава да въртят перките. На таблото стрелката седи по средата до 102 градуса,след това вече почва да се отклонява към червеното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Спокойно колега, аз съм с 2.0TFSI 2006-та и това си е напълно нормално. По-скоро трябва да се притесняваш ако не включва перката Моята съм я забелязъл че пали перката доста често и стрелката си стой залепена на 90 градуса и не мърда - което е основната цел на упражнението с перката. Обикновенно се включва при работа на място или каране на ниска предавка с не високи обороти, всяка вечер когато я прибирам в гаража и я гася перката работи - закачана е много пъти на диагностика (не заради перката) и грешки няма - така че бъди доволен че всичко ти е изправно и си я карай със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daplayah Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 И при мен се пуска за кратко, грешки също няма . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Колега Storian, прочети си я за собствено спокойствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване