Ceckata011 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Здравейте колеги. Карам ауди 80 б3ка 1.8 карбуратор. Миналия месец ми излезе едно дълго пътуване и преди него реших да отида да ми проверят ходовата част. Казаха, че има само два тампона на стабилизиращата щанга за смяна, всичко друго било добре. Смениха тампоните, но остана едно леко почукване, което се чува само на отворен прозорец. Онзи ден ми се стори, че се осили това почукване и като поогледах, видях че десния външен тампон на стаб щангата почти е излязъл от гнездото и щангата удря в носача. Свалих го и установих, че тези тампони които са ми сложили при смяната в сервиза са вътрешни и са доста по различни от предишните. Вчера купих два тампона като старите (като тези с които е била колата преди да ми ги сменят в сервиза) обаче видях доста зор при слагането. Левия влезе и заспа, десния обаче не искаше да влезе плътно в гнездото. Наложи се да отвия всички тампони и да мръдна цялата стаб щанга. Най накрая след мнооого зор ги догодих по гнездата както трябва, обаче пак има леко почукване, но май е по-слабо (не мога да определя). Та искам да питам, дали ще е ок да карам така, понеже смених и болтовете които стягат скобите (взех от железарията) и чак след като ги монтирах се запитах дали ще издържат тези болтове и дали съм направил всичко като хората, някой ако е имал подобни ядове с тези тампони може да сподели как ги е догодил или ако съм изпуснал нещо при процедурата да ме подсети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Не слагай на колата си болтове от железарията. Намери магазин за крепежни елементи и искай болтове с якост поне 8,8. На стабилизиращата щанга не е опасно, но на други места по ходовата част е опасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Възможно е да имаш разбита биалетка. При мен стана така, че след смяната на тези тампони ми се разтропаха биалетките. Докато бяха разбити тампоните не тропаха, предполагам поради хлабината на щангата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ceckata011 Публикувано 16 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Благодаря колеги, а къде са биалетките, за какво се захващат и как се проверяват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Ето ти много биалетки: https://www.google.bg/search?q=биалетка+ауди+80&client=opera&hs=rQg&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi1xNqpzpTPAhVsM5oKHWSbBqEQsAQIKg&biw=1440&bih=800#tbm=isch&q=биалетка+ауди+80+Б3&imgrc=_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване