hienata1208 Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 здравейте колеги искам да махна катализатора ще имам ли проблеми с оборотите и с ламбдата и къде се намира номера на катализатора защото аз не видях номер на него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitnessmania Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Твоя мотор е с 1 ламбда и тя е преди катализатора, така че няма да имаш проблеми с нея или с оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwertyu123 Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Махаи смело няма ядове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hienata1208 Публикувано 30 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 много ви благодаря колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RadioDJ1 Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Защо ще махаш катализатора- това е голяма глупост- нито ще тръгне осезаемо повече (може би ще качи 2- 3 конски сили макс), нито ще харчи по-малко- единствено ще стане по-шумна. Катализатора спокойно изкарва над 200 000 км, ако е поддръжана добре колата. Моят съвет е да не се занимаваш с безмислени дейности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Изтърбушвай го, и пак го слагай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 (Редактирано) Ето едно разумно решение. И един съвет от мен-не ти трябва,защото не знаеш в какво състояние е вече.Ако е много амортизиран,вреди на турбото.Успех! Редактирано 15 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Само гледай после който заварява тръбите да не капне заварка върху сондата или близо около нея. Високата температура може да я извадят извън строя, а може и след време ако решиш да я сменяш да не успееш да я развиеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 19 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2016 Някой има ли снимка на фабричния катализатор при този мотор? И ако е слагана права тръба с по-малък отвор, вреди ли на турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване