NIKO Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 е да, ама после ще ти се наложи Преди 2 часа, Krasi.Martinov написа: пак майстор 150, реглаж 35, време и пак части..... , КАК се поемат ТАКИВА разходи на 30-70000 км. пробег, а?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Някой тук вярва ли, че оригиналните Ше изкарат 200 000км.???По нашите пътища....никакъв шанс.Ако докарат до 100к. ще е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Приятел с носачи на Лемфьордер,на А4 Б6 не можа да изкара дори 40К км и 3 носача му бяха за смяна,хем лятото кара с 16ки, а зимата с 15ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Зависи от Лемфьордера,но щом ги е съсипал за тея километри и с най-малките джанти да е,пак ще ги помели. За състоянието на пътната мрежа не говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Доста си пазя окачването и карам само на 15-ки.Надявам се да изкара.Ако тропне Ше пиша след какъв пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Днеа ги взех,сега остава да намеря някакво ръководство,как да ги сменя. Аз на Б5цата съм с 16ки,пазя колкото мога окачването ама ше видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Най-гаден е болта на горните носачи, там си иска горелка,смазка и замръзител, както и голям хубав чук. Ще е добре някой правил операцията да има покрай теб поне за акъл. Не е трудно но с тези ръждясали болтове е трудоемко. На двама мои приятели сложих Forune Line 230 лев беше комплекта, мисля бяха китайски. И двамата са каруцари единия е на 20 000 другия е на 10 000, засега всичко е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Някакво ръководство има ли,кое как се разглобява,каква е последовавателността. На канал ли е по-добре се прави трансплантацията или набподемник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Може и на канал и на подемник, но на крик ще ти е трудно ако болтовете не вървят от ръжда или усукване. Когато започнеш да разглобяваш ще видиш, как ще ти е най-удибно. Аз първо се захващам с дългия болт на горните носачи, които е и най-големия трън, той излезе ли..другото е песен. За да смениш горните се маха амортисьора с пружината . Към купето е хванат с три болта и към долен носач с един. Развиваш ги, пускаш шенкела надолу и излиза. Маха се и биалеткта за долния носач,ное видиш де.. Не е трудно иска мерак, инструменти и спрейчета И както всички колеги казаха, томпоннта страна на носачите , което ще рече тази от към купето се затягат едва когато колата стъпи в/у гумите си . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 (Редактирано) https://m.youtube.com/watch?v=3MbanmtwJOw] Тук е показано подробно кое след кое (само на истинско не е чак толкова лесно [emoji51] ) Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Коригиране на линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 На 10/5/2016 at 0:41, MilenF написа: ..... За да смениш горните се маха амортисьора с пружината . ... Зависи как са сложени болтовете на тампоните. Можеше и без сваляне до колкото си спомням. За долния крив май се разхлабваше магарето за да се издърпа болта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 На 11.10.2016 г. at 16:06, gandalf32 написа: https://m.youtube.com/watch?v=3MbanmtwJOw] Тук е показано подробно кое след кое (само на истинско не е чак толкова лесно ) Има проблем с линка нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 https://m.youtube.com/watch?v=3MbanmtwJOw. Дано сега е по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Какво е това,където повдигат скоростите,че да освободят планката? Този уред за измерването,задължително ли трябва го имам? Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Ключът не е задължителен, но за кривия трябва да се смъкне магарето, май....???? Предстои ми, ще пиша после!!И се казва динамометричен ключ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 14 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Мисълта ми беше,че нямам този крик дето свалят/повдигат скоростите/двигателя. Ще чакам да пишеш и да се хващам Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 (Редактирано) Режеш болта за да го изкараш а новия го вкарваш от другата страна без нищо да повдигаш и без да сваляш планката. Прегледай има и други клипчета как се прави. Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 15 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 (Редактирано) Може ли линк? Нещо не намирам други Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Е, точно с рязане няма да намериш , това трябва да го снима някой българин! Бай Ханс от северна Вестфалия не прави така. [emoji12][emoji6] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenF Публикувано 15 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2016 Аз лично си спомням, че се развивах два или три болта,но те държаха скоростната кутия към магарето и с една голяма и дебела отверка ги усуквах за да извадя болта държащ долния носач. Към gpetkov. Колега действай смело..не е толкова сложно и не ти трябва клипче за всичко. При разглобяването ще ти стане ясно кое как. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 16 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Намерих клип на А6-ца и там няма планка. На А4-та как е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 16 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Утре започвам филма,дано се справя за 4/5 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 16 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2016 Успех ти желая! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpetkov Публикувано 17 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Здравейте,работата е свършена на половина. Не мога да извадя болта на долния носач,всякакви варианти пробвах няма вадене,ако не се свалят леко скоростите. Другия проблем е болта на шарнира,удрях леко с чука няма излизане. Ползвах вд40 нищо не помогна,сега колата е така на канала чакам някой да помогне сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Неприятно, за горните носачи- пръскаш масло( не ВД-то) и въртиш главата да мръдне веднъж и си ти. За долния крив явно си с планка, защото при мен е като А6-цата от втория клип с отвор. Смени горните, а за долните иди на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване