Jump to content

Мнение за носачи Беса?


gpetkov

Recommended Posts

е да, ама после ще ти се наложи

Преди 2 часа, Krasi.Martinov написа:

пак майстор 150, реглаж 35, време и пак части.....

, КАК се поемат ТАКИВА разходи на 30-70000 км. пробег, а?!?^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Някой тук вярва ли, че оригиналните Ше изкарат 200 000км.???По нашите пътища....никакъв шанс.Ако докарат до 100к. ще е добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел с носачи на Лемфьордер,на А4 Б6 не можа да изкара дори 40К км и 3 носача му бяха за смяна,хем лятото кара с 16ки, а зимата с 15ки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от Лемфьордера,но щом ги е съсипал за тея километри и с най-малките джанти да е,пак ще ги помели.

За състоянието на пътната мрежа не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста си пазя окачването и карам само на 15-ки.Надявам се да изкара.Ако тропне Ше пиша след какъв пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеа ги взех,сега остава да намеря някакво ръководство,как да ги сменя. Аз на Б5цата съм с 16ки,пазя колкото мога окачването ама ше видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-гаден е болта на горните носачи, там си иска горелка,смазка и замръзител, както и голям хубав чук.  Ще е добре някой правил операцията да има покрай теб поне за акъл. Не е трудно но с тези ръждясали болтове е трудоемко. На двама мои приятели сложих Forune Line 230 лев беше комплекта, мисля бяха китайски. И двамата са каруцари единия е на 20 000 другия е на 10 000, засега всичко е наред :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво ръководство има ли,кое как се разглобява,каква е последовавателността. На канал ли е по-добре се прави трансплантацията или набподемник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и на канал и на подемник, но на крик ще ти е трудно ако болтовете не вървят от ръжда или усукване. Когато започнеш да разглобяваш ще видиш, как ще ти е най-удибно. Аз първо се захващам с дългия болт на горните носачи, които е и най-големия трън, той излезе ли..другото е песен. За да смениш горните се маха амортисьора с пружината . Към купето е хванат с три болта и към долен носач с един. Развиваш ги, пускаш шенкела надолу и излиза. Маха се и биалеткта за долния носач,ное видиш де.. Не е трудно иска мерак, инструменти и спрейчета :) И както всички колеги казаха, томпоннта страна на носачите , което ще рече тази от към купето се затягат едва когато колата стъпи в/у гумите си .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.youtube.com/watch?v=3MbanmtwJOw] Тук е показано подробно кое след кое (само на истинско не е чак толкова лесно [emoji51] )

Редактирано от VBI
Коригиране на линк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/5/2016 at 0:41, MilenF написа:

..... За да смениш горните се маха амортисьора с пружината . ...

Зависи как са сложени болтовете на тампоните. Можеше и без сваляне до колкото си спомням. За долния крив май се разхлабваше магарето за да се издърпа болта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.10.2016 г. at 16:06, gandalf32 написа:

https://m.youtube.com/watch?v=3MbanmtwJOw] Тук е показано подробно кое след кое (само на истинско не е чак толкова лесно emoji51.png )

Има проблем с линка нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това,където повдигат скоростите,че да освободят планката? Този уред за измерването,задължително ли трябва го имам?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключът не е задължителен, но за кривия трябва да се смъкне магарето, май....???? Предстои ми, ще пиша после!!

И се казва динамометричен ключ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше,че нямам този крик дето свалят/повдигат скоростите/двигателя. Ще чакам да пишеш и да се хващам

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Режеш болта за да го изкараш а новия го вкарваш от другата страна без нищо да повдигаш и без да сваляш планката. Прегледай има и други клипчета как се прави.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, точно с рязане няма да намериш ;), това трябва да го снима някой българин! Бай Ханс от северна Вестфалия не прави така. [emoji12][emoji6]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично си спомням, че се развивах два или три болта,но те държаха скоростната кутия към магарето и с една голяма и дебела отверка ги усуквах за да извадя болта държащ долния носач. 

 

Към gpetkov. Колега действай смело..не е толкова сложно и не ти трябва клипче за всичко. При разглобяването ще ти стане ясно кое как. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,работата е свършена на половина. Не мога да извадя болта на долния носач,всякакви варианти пробвах няма вадене,ако не се свалят леко скоростите. Другия проблем е болта на шарнира,удрях леко с чука няма излизане. Ползвах вд40 нищо не помогна,сега колата е така на канала чакам някой да помогне сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятно, за горните носачи- пръскаш масло( не ВД-то) и въртиш главата да мръдне веднъж и си ти. За долния крив явно си с планка, защото при мен е като А6-цата от втория клип с отвор. Смени горните, а за долните иди на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...