Jump to content

Audi A3 8L - VAGCOM (въпроси и отговори)


Rotkod

Recommended Posts

  • Отговори 151
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

12 hours ago, veselin velchev said:

Ти сега ме вкара в размисли и страсти.

Мисля да слагам автопилот.Ръчката ще я купя нова,но дали няма да се разцъка нещо?

Нееее, не мисля. Според мен съм взел лост, който е стоял и може би леко е бил клеясал или се е напълнил с боклуци и в последствие се е по/разработил. Взимай/слагай смело, не си прожектирай филми излишно. :hilezh:

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пухнах тест през ваг ком. Единия път през Engine - Otput test, другия път през Instruments
Всички релета цъкат и така нататък НО,
и при двата тест нищо не се случи.
При единия пише (имам и снимка но не мога да я кача) Engine coolant Temp. Overheat Test
WArning! Coolant fan will be switched ON.
Перниките не тръгват и при двете опции.
Перките работят като пусна комппресора на климатика и имаше още един тест за fan control или нещо подобно при който се пуснаха и двете перки но на някаква минимална скорост.
P.s Относно загубата на антифриз въпреки, че съм с ново казанче забърсах го преди да потегля. След малко стъпка спирам пред нас, отварям и какво да видя, пак малко антифриз по ръба на казанчето (все едно където се съединяват двете половини) и само от предната страна.

Capture1.JPG

Capture2.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се кодират стъклата така че да се затварят при едно натискане на бутона за заключване от дистанционното,а не със задържане?Да не би в това Door/window logic USA да се крие отговора?Когато съм вътре в колата се отварят и затварят с едно натискане на копчето,та колата я има активирана тази екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, Gostrex написа:

Може ли да се кодират стъклата така че да се затварят при едно натискане на бутона за заключване от дистанционното,а не със задържане?

Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че за втори път се пита за такава възможност (не и в тази тема де) и отговорът вече е даден от колегата bsdnikolov.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое колега, с едно единствено натискане на бутона (от оригиналния ключ) да се заключи колата и да си вдигне всички прозорци сама?!

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С някаква италианска аларма дойде Laserline и с натискане на копчето за заключване,вдига всички стъкла,разликата с а3ката е че при отключване не ги спуска.Оригиналния ключ има единствено копче за лампичка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали въпросната аларма не е виновника? Искам да кажа, дали тя не управлява вдигането на стъклата?

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска автоматично вдигане, отива и си взима аларма с такова. Дали се връзва отделен комфорт модул, идващ с алармата или се активира по друг начин - не знам. Фабрично в Ауди от тези години НЯМА такава екстра. Сорка, ама няма да сте гъзари.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, s7r3l0k said:

Фабрично в Ауди от тези години НЯМА такава екстра. Сорка, ама няма да сте гъзари.:hilezh:

 

:zustimm: И аз така разбрах, че колегата пита за оригиналдЪ, а после даде пример с афтърмаркет решение на кола от 1998г (миналия век). :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу тука се намесиха някакви страшни дупета и гъзета,приемете извиненията ми че ви занимавам с коли от миналия век.
Колата си го има това заложено,просто работи със задържане на бутона и като се заблея някой прозорец остава недозатворен,още веднъж се извинявам,че ви върнах толкова назад в годините с такъв неудобен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах, че доста VAG автомобили се заключват сами, ако извадиш ключа от контакта, отвориш вратата и я затвориш. Случва се след около 30 секунди или 1 мин престой. Един вид, като защита, ако я забравиш отключена. При мен обаче не се случва така. Колата се заключва след някакъв период от време (не съм засичал), ако извадя ключа на свалени прозорци, изляза и я оставя така. Ако са качени, не го прави. Някакви идеи това програмируемо ли е или се случва само ако колата е с фабрична аларма? Виждал съм го на Сеат Ибиза 2001г. с фабрична аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, s7r3l0k написа:

...... се заключват сами, ако извадиш ключа от контакта, отвориш вратата и я затвориш.

За първи път чувам за това. Представи си колко дела ще им заведат, ако изгасиш колата и оставиш ключа на седалката до теб! Няма такова нещо.А да не говорим, че при 8Р, ако се заключиш вътре в колата без ключ, няма излизане (освен през багажника)!!! Дръжките на вратите се деактивират при заключена кола.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвало ми се е на а3 8п след като извадя ключа от контакта и го върна пак,колкото да спре радиото и затворя вратите колата да се заключи сама с ключа вътре, но не знам след колко време го прави.След намеса от ключар изчезна тази "екстра"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази "екстра" си я имал заради заминало прословутото микре в бравата. Просто колата не е отчела отворената врата и се е самозаключила.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм сериозен за екстрата. Лично проверих това на Ибизата. Няма афтърмаркет аларма, няма намеси на ключар. Колата се заключва ако ти сам не я заключиш след 30 секунди или минута. Не съм забелязал да са премигнали мигачите, както когато се заключва с дистанционно. Не вярвам и да е дефект.
Убих се да търся как се активира, но не намерих нищо.
На мен ми се е случвало, докато паля през зимата, колата да се заключи самичка. Преди често, сега почти никога. Отдавам го на слаб акумулатор, който сбъркваше тоците в колата миналата година. Скоро не ми се е случвало. Най-често се случваше в зверските студове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, s7r3l0k написа:

Напълно съм сериозен за екстрата........   Колата се заключва ако ти сам не я заключиш след 30 секунди или минута.

И тази ексра според мен се е дължала на дефект, превърнал се в "ефект".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е разяснено в такъв случай. Стори ми се полезно и се надявах да съществува като екстра.

В такъв случай, ще питам за нещо, за което съм сигурен, че го има. При отключване/заключване, заедно с премигането на мигачите, може да се активира свирване с клаксона (предполгам). В кой канал се активира това и изисква ли фабрична аларма със собствена сирена или използва клаксона на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Оказва се, че 8L е доста беден откъм възможни промени през VCDS. Визуално, всичко се ограничава до промени в таблото за показване на външна температура, осветление на стрелки и циферблат, както и някои минимални промени по centr. locking модула.

Преди ни беше наличен някакъв документ с няколко активируеми "екстри" през VCDS, като заключване при скорост по-голяма от 15 км/ч, спиране на предупреждението за износване на накладки, смяна на езика на FIS. Хубаво щеше да е, ако имахме по-пълен списък, при условие, че въобще съществуват такива възможности за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се поразровя из модулите на 8L (да си припомня какви бяха), мога да изкарам всички "полезни" кодировки. Всичко изброено по-горе от теб го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...