s7r3l0k Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Нищо няма да се разцъка. Слагай смело. При мен дори ръчката е втора ръка и съм нямал никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 28 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 (Редактирано) 12 hours ago, veselin velchev said: Ти сега ме вкара в размисли и страсти. Мисля да слагам автопилот.Ръчката ще я купя нова,но дали няма да се разцъка нещо? Нееее, не мисля. Според мен съм взел лост, който е стоял и може би леко е бил клеясал или се е напълнил с боклуци и в последствие се е по/разработил. Взимай/слагай смело, не си прожектирай филми излишно. Редактирано 28 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro299 Публикувано 29 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2017 Днес пухнах тест през ваг ком. Единия път през Engine - Otput test, другия път през Instruments Всички релета цъкат и така нататък НО, и при двата тест нищо не се случи. При единия пише (имам и снимка но не мога да я кача) Engine coolant Temp. Overheat Test WArning! Coolant fan will be switched ON. Перниките не тръгват и при двете опции. Перките работят като пусна комппресора на климатика и имаше още един тест за fan control или нещо подобно при който се пуснаха и двете перки но на някаква минимална скорост. P.s Относно загубата на антифриз въпреки, че съм с ново казанче забърсах го преди да потегля. След малко стъпка спирам пред нас, отварям и какво да видя, пак малко антифриз по ръба на казанчето (все едно където се съединяват двете половини) и само от предната страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Може ли да се кодират стъклата така че да се затварят при едно натискане на бутона за заключване от дистанционното,а не със задържане?Да не би в това Door/window logic USA да се крие отговора?Когато съм вътре в колата се отварят и затварят с едно натискане на копчето,та колата я има активирана тази екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 преди 13 минути, Gostrex написа: Може ли да се кодират стъклата така че да се затварят при едно натискане на бутона за заключване от дистанционното,а не със задържане? Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) Мисля че за втори път се пита за такава възможност (не и в тази тема де) и отговорът вече е даден от колегата bsdnikolov. Редактирано 30 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Странно при а4 от 98ма го имам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) Кое колега, с едно единствено натискане на бутона (от оригиналния ключ) да се заключи колата и да си вдигне всички прозорци сама?! Редактирано 30 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 С някаква италианска аларма дойде Laserline и с натискане на копчето за заключване,вдига всички стъкла,разликата с а3ката е че при отключване не ги спуска.Оригиналния ключ има единствено копче за лампичка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 (Редактирано) А дали въпросната аларма не е виновника? Искам да кажа, дали тя не управлява вдигането на стъклата? Редактирано 30 Януари 2017 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Който иска автоматично вдигане, отива и си взима аларма с такова. Дали се връзва отделен комфорт модул, идващ с алармата или се активира по друг начин - не знам. Фабрично в Ауди от тези години НЯМА такава екстра. Сорка, ама няма да сте гъзари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 30 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 1 hour ago, s7r3l0k said: Фабрично в Ауди от тези години НЯМА такава екстра. Сорка, ама няма да сте гъзари. И аз така разбрах, че колегата пита за оригиналдЪ, а после даде пример с афтърмаркет решение на кола от 1998г (миналия век). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Аууу тука се намесиха някакви страшни дупета и гъзета,приемете извиненията ми че ви занимавам с коли от миналия век. Колата си го има това заложено,просто работи със задържане на бутона и като се заблея някой прозорец остава недозатворен,още веднъж се извинявам,че ви върнах толкова назад в годините с такъв неудобен въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Забелязах, че доста VAG автомобили се заключват сами, ако извадиш ключа от контакта, отвориш вратата и я затвориш. Случва се след около 30 секунди или 1 мин престой. Един вид, като защита, ако я забравиш отключена. При мен обаче не се случва така. Колата се заключва след някакъв период от време (не съм засичал), ако извадя ключа на свалени прозорци, изляза и я оставя така. Ако са качени, не го прави. Някакви идеи това програмируемо ли е или се случва само ако колата е с фабрична аларма? Виждал съм го на Сеат Ибиза 2001г. с фабрична аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 (Редактирано) преди 9 минути, s7r3l0k написа: ...... се заключват сами, ако извадиш ключа от контакта, отвориш вратата и я затвориш. За първи път чувам за това. Представи си колко дела ще им заведат, ако изгасиш колата и оставиш ключа на седалката до теб! Няма такова нещо.А да не говорим, че при 8Р, ако се заключиш вътре в колата без ключ, няма излизане (освен през багажника)!!! Дръжките на вратите се деактивират при заключена кола. Редактирано 31 Януари 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Случвало ми се е на а3 8п след като извадя ключа от контакта и го върна пак,колкото да спре радиото и затворя вратите колата да се заключи сама с ключа вътре, но не знам след колко време го прави.След намеса от ключар изчезна тази "екстра" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 (Редактирано) Тази "екстра" си я имал заради заминало прословутото микре в бравата. Просто колата не е отчела отворената врата и се е самозаключила. Редактирано 31 Януари 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Напълно съм сериозен за екстрата. Лично проверих това на Ибизата. Няма афтърмаркет аларма, няма намеси на ключар. Колата се заключва ако ти сам не я заключиш след 30 секунди или минута. Не съм забелязал да са премигнали мигачите, както когато се заключва с дистанционно. Не вярвам и да е дефект. Убих се да търся как се активира, но не намерих нищо. На мен ми се е случвало, докато паля през зимата, колата да се заключи самичка. Преди често, сега почти никога. Отдавам го на слаб акумулатор, който сбъркваше тоците в колата миналата година. Скоро не ми се е случвало. Най-често се случваше в зверските студове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 А3ката за която става въпрос се заключи с затворени врати и прозорци,не беше стояла много дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Студена спойка(споики)също може да породят тези аномалии Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 преди 18 минути, s7r3l0k написа: Напълно съм сериозен за екстрата........ Колата се заключва ако ти сам не я заключиш след 30 секунди или минута. И тази ексра според мен се е дължала на дефект, превърнал се в "ефект". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Всичко е разяснено в такъв случай. Стори ми се полезно и се надявах да съществува като екстра. В такъв случай, ще питам за нещо, за което съм сигурен, че го има. При отключване/заключване, заедно с премигането на мигачите, може да се активира свирване с клаксона (предполгам). В кой канал се активира това и изисква ли фабрична аларма със собствена сирена или използва клаксона на автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Изисква фабрична аларма за звуков сигнал. Без нея, само ти "намига". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Благодаря. Оказва се, че 8L е доста беден откъм възможни промени през VCDS. Визуално, всичко се ограничава до промени в таблото за показване на външна температура, осветление на стрелки и циферблат, както и някои минимални промени по centr. locking модула. Преди ни беше наличен някакъв документ с няколко активируеми "екстри" през VCDS, като заключване при скорост по-голяма от 15 км/ч, спиране на предупреждението за износване на накладки, смяна на езика на FIS. Хубаво щеше да е, ако имахме по-пълен списък, при условие, че въобще съществуват такива възможности за модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 31 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2017 Ако се поразровя из модулите на 8L (да си припомня какви бяха), мога да изкарам всички "полезни" кодировки. Всичко изброено по-горе от теб го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване