Георги Иванов Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Здравейте, колеги! Наскоро си взех Audi a3 Sportback quattro, искам да попитам дали някой е срещал подобен проблем? При движение се получат вибрации в купето, независимо на коя скорост е но само между 1800-2000 оборота... малко под или над тях няма никакъв проблем, мисля че е нещо, като резонанс! Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Година, двигател, километри. Малко повече инфо. Не всички 8PA са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 (Редактирано) 2.0 TDI , 2006 година на 180 000 км. Редактирано 7 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 2.0 TDI, но BKD или BMN? Тоест, 8 или 16 клапанов, или другата подсказка е с DPF или без? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Колега имам го от 2 седмици и не съм кой знае колко запознат, затова ако има нещо ще ме извиняваш.. в талона се води ВММ, мисля че е 8 клапанов, a DPF имам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 2.0 TDI, 170 hp., 8 клапана. И аз имам подобно "притрисане" в тези обороти, но когато дам повечко газ или на баир. Според мен, при мен това се дължи на тръгнало каре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 140 hp e.. да и при мен е точно така, когато подам повече газ или на баир, но само в тези определени обороти между 1800-2000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Да, 140 hp. Обърках се. Същите симптоми. Аз усещам че източника на вибрацията при мен е отпред в дясно. За това съм се насочил към каре. Тези дни ще сменям и дясна биалетка, че леко е тръгнала и я чувам по "черни" пътища. Дано пък се окаже от нея, но не ми се вярва. Когато се заема с проблемът, ще споделя решението. Ако ти го остраниш преди това, пиши за причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Гледаха карето на полуоската, здраво е.. на диференциала има един зегер от който имало пак вибрации, но и той е здрав. Относно биалетите задна дясна ми беше за смяна, смених и двете, няма промяна във вибрациите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Смени си тампоните на двигателя . Погледни също и тези на скоростната. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 При мен вибрацията няма нищо общо с изброените тампони. Прословутия двоен тампон е сменен още при първоначалното обслужване след покупката. А също така, на място и неутрална нямам абсолютно никакви вибрации, притрисвания или потрепвания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 И при мен на място работи перфектно, само в движение при тези определени обороти се получава този резонанс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 На 11/5/2016 at 8:44, bsdnikolov написа: Дано пък се окаже от нея, но не ми се вярва. Със сигурност няма да оправиш проблема със смяната й. При мен вътрешните карета са вече за смяна и се усеща вибрация във волана при ускорение от 110 до 130км/ ч. На пролет ще сменям комплект полуоски с външни и вътрешни карета. Интересното е, че вибрациите при вас са при обороти, а не при скорост, както при мен. Това не ми звучи на проблем от карета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 Колкото по-високо е "напрежението", толкова по-силни са вибрациите. Най-осезаеми са при баир или ускорение. Автомата ми след преминаване към по-висока предавка ме праща на ~1200 оборота. Отдавам на каре при мен, защото напрежението над него тогава е по-голямо. А и вибрацията я усещам отпред в дясно. Там при мен е по-дългата полуоска. Ако е тръгнало вътрешно каре, напълно е възможно да ми предава вибрация по цялата полуоска. Усеща се като на крива (дебалансирана) джанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Иванов Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 Относно кривата джанта.Сложих нови гуми, гледаха джантите и направих реглаж.. променя няма! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 Казах "усеща се като". Аз съм с два чифта гуми и джанти (зимни и летни). И при двата, вибрацията я има и е идентична. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 6 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2016 Да и при мен напрежението е факторът, но когато карето се върти с определените обороти докато съм от 110- 130км/ ч. Докато, както го описваш, при всяка предавка му 1800 и 2000 об/ мин, напрежението в/у карето е различно. Има разбира се вариант при тия карета. Трипод ли е вътрешното или обикновено при теб? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 10 часа, baha написа: Трипод ли е вътрешното или обикновено при теб? Не знам. Все още не съм се заел с този проблем и не съм проучил нещата. Много рядко усещам това притрисане. При стандартно градско каране, го усещам само когато изкачвам "Черни връх" или "Драган Цанков", през останалото време няма и помен от него. При извънградско се усеща, когато съм намалил заради ограничение и после докато интензивно ускорявам все още на 6-та предавка. Предполагам на пролет (като се позатопли) ще се съсредоточа над проблемът. Но за сега, при нормални градски условия, изключително рядко се проявява и то при сериозни височини и заход в ниските обороти. Редактирано 7 Ноември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 7 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2016 При това описание, клоним категорично към вътрешно каре. Тъй като при мен са тръгнали вътрешните, а има и лек луфт във външните и аз ще сменям всичко накуп напролет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlatkoshubi Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Когато е ладна нема притрисане , Когато загрее нормална температура леко притриса мотора проблема би е ( 03G 198 051 A ) промена на сите 4 дози мотора повече нема да притриса 100 процента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Какво е становището Ви момчета. Защо колата друса на хоро.... Sent from my S7 Edge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hannsi Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Здравейте ! Аз имам подобен проблем и мисля, че е каре, но не съм сигорен. Понякога по често при ускорение се чува чаткане и колкото по бързо се вдига скороста, това чаткане става по често докато не спре изведнъж.При маневра също се чува все едно се намества нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroYan Публикувано 14 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Здравейте. Считам проблема за сериозен защото ако потърсите в други теми много внимателно съм описъл всичко което съм сменил ( всичко без купето ) Sent from my SM-G935F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolai_ivanov_ivanov@abv. Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги от скоро съм собственик на Audi a3 8p 2.0TDI и от вчера се появи един проблем сутринта запалих колата и няма проблеми но когато стигнах до работа и изгасих взичко добре но се наложи да пренестя и при палене започна да тресе много но запали веднага от какво е това тресене дайте савет какво да направя и каде да отида на диагностика или сервиз Редактирано 17 Ноември 2017 от Nikolai_ivanov_ivanov@abv. Савет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Дюза извън нормата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване