Jump to content

Странен проблем 1.8т 150к.с.


SIMO

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Имам странен проблем с моето возило.

След като колата не е карана 5 или повече дни се случва следното.

След като запаля и пуши яко синкаво бяло. Ако не е палена 5 дни окло 1мин. пушене 10 около 2,3мин. което ме води на

мисълта че колкото повече време минава и пушека е повече време. След това се изчиства пушека и все едно никога нищо не е било. Ако я карам всеки ден никога няма да разбера.

От известно време 3,4 месеца имам и едно ауди купе и го карам градско предимно него , по този начин установих проблема с пушека. Искам да кажа че не знам от кога е така положението.

Никакви други симптоми. Не гори масло, не пуши, няма странни шумове,върви отлично нищо което да ми подсказва защо

се случва това.

Колата е А6 1.8т 150к.с.  с газ . Карам я от 4 години и 120 000км без почти никакви, да не кажа учудващо минимум проблеми.

Ще бъда дълбоко благодарен за отговорите ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен може да остават сажди по генерацията и да си ги издухва после, което е нормално, само че не е дизел. Не знам дали се отнася същото и за бензините, другото,което ме съмнява е катализатора, щом караш на газ толкова време, се надявам той да е аут. Не спомена нищо за нивото на антифриз ? Маслото сигурно ли е, че не преминава през турбинката ? За тези неща се сещам аз.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично за 1.8Т моторите е да разбиват водачите на клапаните. Направи си една читава ревизия на главата и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с гумичките на клапаните водачи и т.н.

Имам и друго ауди както споменах, на него смених гумичките и всичко заспа.

Симтомите бяха съвсем различни, най-малкото когато загрееше колата пушението се увеличаваше.

При този случай ако колата се кара ежедневно никога по никакъв повод не изпушва грам.

Маслото не намалява , така че колеги благодаря за отговорите ама това с ревизията на главата

и свиркането направо ще го пропусна

Най-голяма логика има в поста на колегата James и предположението че масло стига някък в турбината.

Ако някой има компетентен по въпроса нека да обясни мисля , че ще е интересно за всички които четат темата.

Поздрави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай че не сме се изказали компетентно. Помисли върху това, че като не караш дълго време и гумичките на клапаните не държат, маслото се отича в цилиндрите и като запалиш почва да чади докато изгори. Винаги има шанс и да е турбината ама с хвърляне на бобове във форума няма да се разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не ти намалява маслото,какво те притеснява,карай си спокойно , иначе мнението на DJANO е най логично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същия проблем. Оказа се от турбината.Когато колата стои масълцето се стича в топлия охлюв. Като запалиш след малко започва да пуши, докато изгори. Малко количество масло прави доста пушек. Същия ефект се получава като капнеш масло в/у колектора - от една капка пуши много. Затова и разхода ти на масло е малък, а пушека голям.

Като смених турбината(поради друга причина) и проблема изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За топлия охлюв съм и аз, за момента мисля да покарам още 100 на хиляди и после пак ще пусна тема.

1.8 т е колата болно убеден съм вече

Така че благодаря за вниманието на всички и безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...