HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Добър ден колеги замислил съм да засиля малко кораба имам а6 ц4 2.5тди АЕЛ, но ми е малко спънат та реших да сложа едни по големи разпръсквачи, мап сенсор 4 баров и един чип. Въпросът ми е дали някой знае какви разпръсквачи да взема и от кои модели стават за АЕЛ-а и горе долу колко магарета ще отиде ? Благодаря предварително и се извинявам ако има такава тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 То стоковите хранят перфектно до към 180коня което се постига и само с ремап. За нагоре иска и по-големи разпръсквачи и по-голямо турбо и съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 17 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Да де но аз искам да стане около 200 hp та въпросът ми е какви разпръсквачи ще станат и от каква кола да ги взема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 (Редактирано) Не съм търсил защото тия 200 коня ще ги гоня с хибридна турбина, ремап и газова уредба. Това ти е другия вариант AEL-а да върви без да пуши като стар трактор и без да си тровиш децата. Редактирано 17 Октомври 2016 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 17 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 Мхм а тази газ няма ли да прецака мотора ? Питам защотот не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 То се кара на 30% LPG и 70% Нафта. Горенето е чисто, саждите намалят 20 пъти, мощността се вдига както и получаваш доволно повече въртящ момент във високите обороти. Икономията е минимална, ако харчи 8l нафта с газово ще харчи 2l газ и 6l нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 24 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Та така спрях се само на чип тунинг повозих се на корабче само със и мисля че ми е достатъчно все пак благодаря колега за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Колега, сподели подробности за чипа- марка, цена, къде ти го слагат, как се държи колата след чипосването и др. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Само внимавайте да не уморите маховика след чипа. Мен това ме спря да чипосам моя АЕL. Намери читав тунер, да ти напише хубав софтуер. . А нов маховик, понеже е в някаква малка серия произвеждан и доколкото сме говорили с @radi_nrj май се слага само на този модел , барабар със съединителя, струва олеле майко. Буквално. Ако искаш пиши, мога да те насоча към добър тунер, който 2.5 AEL го прави да не го познаеш после. И предполагам след ремапа ще подчадва на ужас. Редактирано 2 Февруари 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 ~1500лв е клиентската цена на маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 преди 31 минути, JusttRelaxx написа: Ако искаш пиши, мога да те насоча към добър тунер, който 2.5 AEL го прави да не го познаеш после. И предполагам след ремапа ще подчадва на ужас. Сподели го този мастер, че и аз се ослушвам за чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 При моя майстор работи и един от админите на Шкода клуба - Pepino. Трябва да видя дали му имам номера, ако не, при интерес ще го издиря. Или можете да се свържете с него в шкода клуба. http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/47766-pepino-racing-team/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 6 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Преди 2 дена ходих при Ивайло - Ифидик за да ми центрова помпата и да зацепи мотора .... както и да е и останах с доста добри впечетления и мисля да чипна АЕЛ-ла при него какво ще кажете ? А и аз не искам да изкарвам максимума , особенно след като настрои помпата тази кола върви като откачена дори при стария собственик не е вървяла така и искам още съвсем малко да върви някаде около 160-165 кончета мисля че ще са ми достатъчни бях чел за оригинални чипове на МТМ които горе долу вдигат 165 кончета та така някой запознат да каже дали Ифидик би направил добър чип на АЕЛ-ла или да търся тези на МТМ(които незнам от къде да намеря изобщо) но все пак кое би било по добре като цена и качество . On 1/24/2017 at 9:03 PM, milmar said: Колега, сподели подробности за чипа- марка, цена, къде ти го слагат, как се държи колата след чипосването и др. Sent from my iPhone using Tapatalk Колега , все още не съм чипосвал колата но мисля да е при ифидик след като в целия форум всички пишат че е ЦАР НА ТДИ-то и преди няколко дни имах наблюдения върху работата на човека останах с много добри впечетления а за чип иска 300лв като ще стане 170-180коня нали вече диното ще покаже най добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Моята е с чипове от MTM, но не знам дали може да се изчетат без да се отваря компютъра. Колата е чипосвана 1996-та от самия Роланд Майер, пломбата на комплютъра е непокътната т.е. има поне за мен колекционерска стойност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 6 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 (Редактирано) Пууу не те е срам хаха шегувам се това си е късмет и аз ако бях нямаше да отворя да разваля пломбата А иначе знаеш ли колко кончета е реално колата ? Редактирано 7 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Преди 2 дена ходих при Ивайло - Ифидик за да ми центрова помпата и да зацепи мотора .... както и да е и останах с доста добри впечетления и мисля да чипна АЕЛ-ла при него какво ще кажете ? А и аз не искам да изкарвам максимума , особенно след като настрои помпата тази кола върви като откачена дори при стария собственик не е вървяла така и искам още съвсем малко да върви [emoji4] някаде около 160-165 кончета мисля че ще са ми достатъчни бях чел за оригинални чипове на МТМ които горе долу вдигат 165 кончета та така някой запознат да каже дали Ифидик би направил добър чип на АЕЛ-ла или да търся тези на МТМ(които незнам от къде да намеря изобщо) но все пак кое би било по добре като цена и качество . [emoji4] Колега , все още не съм чипосвал колата но мисля да е при ифидик след като в целия форум всички пишат че е ЦАР НА ТДИ-то и преди няколко дни имах наблюдения върху работата на човека останах с много добри впечетления а за чип иска 300лв като ще стане 170-180коня нали вече диното ще покаже най добре. Супер! И съм от Варна. Единствено за съединителя се притеснявам малко и недай си боже маховик. Иначе ми се иска да засиля и аз. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 6 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Не съм много запознат но доколкото знам маховика замина след като изстържеш съединителя и не го смениш навреме а аел-ла имал похвално здрав съединител но ще го видим на лято ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Моята не знам на кой подред маховик е, но този дето е на колата вече е пътник. Има някакъв проблем с работата на колата (след 3000 оборота тъпче) и вади 140 коня, но нютоните са 345. Писах си с MTM и ми отговориха, че настройката е за 160кс и 315N/m с EGR и катализатори, които при мен са премахнати. Самата услуга за чипване на AEL не я предлагат от години и нямат други данни за софтуера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 7 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 (Редактирано) Значи да не се надявам да намеря чипове МТМ ... остава варианта при Ифидик а за маховика незнам от Добрич съм тук има 2-ва АЕЛ-ла чипосани и нямат проблем дори с съединителя а вече единия кара така 2 години другия 6-7 месеца ... Все пак до лятото има време за размисли Редактирано 7 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 То това , че другите карат, няма много общо с теб , защото и твоя ако е пътник , има вариант да го доубиеш бързо-бързо след чипа. После минаваш на плътен маховик и обикновен съединител и си караш. Във S2 форума с @radi_nrj гледахме вариант с маховик от ААТ и притискател от 4.2 ако не се лъжа. P.S Намерих темата , доста е интересна цялата , пича бая усилия , финанси и желание е вложил : http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=82672 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HristoforBoqnovGeorgiev Публикувано 8 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Благодаря колега темата е много добра а този е уникален чак му се чудя как се е навил на тази цялата схема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 С достатъчно желание, търпение, познания и най-вече финанси си става работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване