Jump to content

От ръчка към автомат?


mitko.be

Recommended Posts

Мисля си, като дойде момента за смяна на демпфер и съединител (1.8Т) направо да сложа един автоматик, тъй като съжалих, че си взех кола с ръчни скорости. Та да питам възможно ли е, много ли ще е скъпо и колко е трудоемко да се направи трансформацията? Също така, мога ли да сложа кутия от следващата 6-тица, тъй като до колкото знам, на C5 е 4 степпена и много проблемна?

Редактирано от mitko.be
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 степенна е. Колко щяло да излезе... към 2500 е рециклирането на кутията, а е глупост да сложиш кутия в неизвестно състояние. Та едно 4-5 бона биха ти стигнали(ако си куатро).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много повече хора в България правят обратното. Така че лесно може и да се намери някой да иска да мине от автомат към ръчка и да си разменят кутиите или направо колите. :)

 

Само че човека който иска да мине на ръчка със сигурност ще си има доста скъпа причина.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, mitko.be написа:

Мисля си, като дойде момента за смяна на демпфер и съединител (1.8Т) направо да сложа един автоматик,

 И аз вечерно време си мисля за нещо хубаво  преди да заспя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, mitko.be said:

Мисля си, като дойде момента за смяна на демпфер и съединител (1.8Т) направо да сложа един автоматик, тъй като съжалих, че си взех кола с ръчни скорости. Та да питам възможно ли е, много ли ще е скъпо и колко е трудоемко да се направи трансформацията? Също така, мога ли да сложа кутия от следващата 6-тица, тъй като до колкото знам, на C5 е 4 степпена и много проблемна?

 

C5 e 5степенна и не е проблемна кутия. Проблемен е хидротрансформатора, или по-точно софтуера който го управлява.

Аз например си купих една такава кутия за части за 100 лв - счупена (уж). Разглобих я на съставни части от любопитство. Състоянието й беше повече от добро. Имаше обаче незатегнати и един направо развит болт на клапанното тяло. Ми как да работи. Някой идиот се е правил на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе браво, получаваш усмивка по радиото. Ама разликата от  един душетроник не е само скорости...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво не ти е ясно???

Че има различни серии скорости?  И всяка си върви с нейният компютър, или, че обикновено се сменява комплект със заден диференциал. А  разликите в кардана... и проблемите с липсата на ел. инсталация за автоматик???  това, че може би трябва и смяна на предни полуоски?

 Трябва прекодиране на табло и километраж, смяна сензори за задна и километраж,  Конзоли и пластмаси, разликите в спирачки, серво и  маркучи за охлаждане... Това поне на първо четене за преминаването от ръчка на автомат. А при самата операция по преминаването  към автомат ще е по-скъпа от ремонта на съединител в пъти.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И лоста, и патрона с жилото което заключва ключа, полуоските и  вътрешните карета са задължителни, може да се наложи и префлаш на компа... за друго не се сещам(освен това което е писал колегата над мен). Работата отива на 4-5 бона както казах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...