Jump to content

a6/s6 2000 g 4.2


rado278

Recommended Posts

здравейте колеги, имам следното питане, аудито е автомат 5 степенната кутия и ми се случва по някой път докато карам няма проблем но тръгна ли да спирам в момента на спиране на място гасне както е на Д, не го прави винаги постоянно, но се случва и немога да разбера от какво е. После връщам на паркинг паля и заминавам но защо гасне така..... Ако някой му се е случвало подобно нещо да сподели , благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не няма ритане просто някой път падат оборотите и гасне докато е на Д 

Може ли да е от бензинов филтър примерно или филтрите на газта ако са запушени,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, аз имах същия проблем с гаснене при спиране, но беше придружен и от приритване при сваляне на скоростите. Както и да е, при мен се оказа дебитомера проблема. Но в твоя случай май ще е нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, rado278 написа:

Не няма ритане просто някой път падат оборотите и гасне докато е на Д 

Може ли да е от бензинов филтър примерно или филтрите на газта ако са запушени,

 

Ина газ и на бензин ли го прави?

Ако да може да губи захранване на газовия компютър от бушон или маса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, MOON написа:

А случва ли се да рита когато спираши славя скороти надолу?

 

При мен се случва. Дебитомерът ми показва нормални стойности. Почистиха го в сервиз, след което колата започна да върви още по-добре. Не съм го сменявал на този етап, но се чудя дали има нужда, предвид добрите му показания?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами когато закача колата на комп не трябва ли да покаже ако е дебитомер, и да и на газ го прави и един път на бензин стана... може ли нещо от автомата да е или да не се притеснявам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всички показания на диагностика са "като по учебник". Казаха ми че може и от автомата да е, но при мен се случва само при намаляване, когато превключва от втора на първа и то ако самото намаляване е по-бавно и плавно. Ако спра по-бързо и рязко, почти не се появява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка оправи ли се или си караш така..... а ако няма достатачно масло в кутията смисъл ако има нужда от доливане може ли да прави мизерий някакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам си така, тъй като маслото на кутията е сменено, а другите показания са в норма. Ако е от кутията, ще изчакам проблемът да се задълбочи още и ще я ремонтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 30.10.2016 г. at 11:44 PM, 150hp said:


При мен се случва. Дебитомерът ми показва нормални стойности. Почистиха го в сервиз, след което колата започна да върви още по-добре. Не съм го сменявал на този етап, но се чудя дали има нужда, предвид добрите му показания?

Колко g/s дава на максимални обороти? Примерно на 6000-6800 об/м... Би трябвало да е около 280 g/s. При мен стигаше едва 160-170 g/s което означаваше, че няма хубаво изгаряне, колата забиваше, свещите бяха мораво черни .... абе изобщо мазало на много нива.

 

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниските показания на дебитомера могат ли да са причинени от нещо друго?

Тоест ако проблема е в дебитомера, колата би трябвало да получава достатъчно въздух, но поради по-ниското отчитане да вкарва по-малко гориво и сместа да е бедна.

 

При мен са малко над 180 гр/сек (при очаквани около 250 за 4.2 300кс) и други симптоми освен, че колата субективно ми изглежда леко мудна няма.

 

Така или иначе мисля скоро да я вкарам в сервиз за това, но четох и за случаи, в които хората сменят дебитомери и проблема не се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 340 кс при натоварване на 3-та или 4-та с пълна газ трябва да прави пик около 290gr/s и да задържа над 270gr/s., за 300 кс пик 250gr/s задържане на 240gr/s. при 360 кс пик 295-300gr/s задържане 280gr.s.

Стойностите са субективни и зависят от много фактори, но основно от състояние и клас на възд.филтър (евтините марки намалят дебита драстично), дали работят клапите в колектора адекватно, състояние на катализаторите.

 Мога да дам съвсем конкретен пример. S6 340 кс при тест даде пик 210gr/s почистихме дебитомера и даде 239 пик, със филтър K&N и махнати катализатори пик 285gr/s. 

 

Определено стойности под 250gr/s за който и да е осмак са показател за проблем с горе описаните или дебитомера е на края на живота си! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хубаво е, че Цецо взе участие в темата. Аз си поддържам колата при него и след почистване на дебитомера получих уверение че дава нормални стойности. Какви точно, може той да каже, че аз не съм сигурен дали си спомням с точност.

Показанията на всичко други датчици и системи също са ОК - установено както софтуерно, така и механично.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че твоя си правеше 240гр.

Проблема при автора на темата проблема е от съвсем различно естество. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...