Jump to content

Инсталация на подгрев на седалки


AtaUzunov

Recommended Posts

Колеги здравейте, искам  да си купя салон с подгрев и да го инсталирам на моята кола която няма. Бихте ли ми дали линк с някой който е правил такава манипулация за да видя какво ми е нужно от край до край. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Следя темата, защото и мен ме интересува дали само се сменя блока на климатроника и се насаждат седалките с кабеляците или има и друго ? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се климатроника с такъв за съответния ДИН, с който е кулата + управлението за седалките. Самите те се набиждат на местата на старите, като може да има разлика в буксите и се пуска окабеляване за подгрева от седалката, до управлението на климатроника. Понякога при демонтажа на салона, който сте си харесали , може да не се сдобиете с буксите, но това не е проблем, защото те реално ви дават свободата да разкачате седалките по-свободно, отклкото ако са перманентно вързани. Имам приятел в София, който може да ви ги върже, ако не ви се занимава, за тези които имат интерес, може да ми пишете и да ви запозная..иначе може и сами да се пробвате, не е нещо сложно : )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема някой има ли опит дали салон от седан пасва на комби ? доколкото съм чувал е възможно с леки преправяния ? Поправете ме ако бъркам, че ми се върти една глупост в главата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Салон от седан става на комби, аз съм с такъв в момемта. Разликата е в бъбреците между седалката задната и вратата, както и че няма релси за кучкарника на самата седалка. Всичко оатанало пасва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение ! Поръчах си две седалки с подгрев точно като моя салон намерих, ще ми дадат с буксите(по възможност и цялото окабеляване до управлението на климатроника) и сега ще помоля колегата @bonevstiliyan да даде на лично координатите на човека в София, който може да ми ги върже като пристигнат(разбира се дотогава ще се снабдя и с блока на климатроника)  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро започва инсталирането на подгрева, само да изпера леко седалките :) Изключително много благодаря на автора на темата @AtaUzunov че ме мотивира така сериозно и за 2 дена се снабдих с всичко :) 

14922935_1388986254445039_1362500346_o.jpg

14954440_1572326246126999_1598281547_o.jpg

14900616_1388988027778195_6976748673349022937_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така мисля, но в момента не разполагам с ел. схемите, така че говоря малко неподготвен. Нека някои с елса да провери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, bonevstiliyan написа:

Трябва да провериш дали климатроника е за твоя ДИН

 

Климатроникът е взет от кола с единичен ДИН, аз съм с единичен дин, не би трябвало да има ядове, само преди това трябва да му се извади кода на моя климатроник с ваг ком, за да мога да го пренапиша на новия, така нареченото обучавания на новия към вин-а на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия се обучава, когато колата е с разлика в цилиндрите. Може да се пусне една калибровка на клапите само и всичко да е ток и жица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва да прекодирате, адаптирате и слагате управление в неизвестно състояние като просто можете да прехвърлите предния панел на досегашния климатроник. Разликата е само в символите за седалки и отворите за "врътките "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук си много прав, само не знам моя отзад дали има входове за буксите за подгрева

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, prokopoff написа:

А защо трябва да прекодирате, адаптирате и слагате управление в неизвестно състояние като просто можете да прехвърлите предния панел на досегашния климатроник. Разликата е само в символите за седалки и отворите за "врътките "

Защото е много по-лесно и изключва разглобяване на управление (което е абсолютно излишно упражнение). Старите такива са "машини" (за разлика от тези при фейслифта) и досега не помня за случай с не работещ или с изтрити копчета. Прекордирането е пийс ъф кейк, само трябва да се види, къде точно се влизаше, а това може да ти отговори, някой от повечето запознати колеги. Лично на мен ми го прекодира колегата @toshkov81

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С прекодирането мисля, че почти всеки може да се справи. Може да се ръководите от тук:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4B)_Heating/Air_Conditioning_(through_MY_2001)#Coding

 за коли до 2001 година или от тук:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4B)_Heating/Air_Conditioning_(from_MY_2002)#Coding

за коли от 2002.Обаче не съм много сигурен дали е наложително прекодиране на контролен модул при преправяне на оригиналния - по-скоро не е необходимо. Виж при замяна с нов модул с копчета за подгряване на седалките може просто да проверите кода на оригинално вградения ви модул и после да го пренесете на новия.

Редактирано от katsi86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова, което се прекодирва е ако си взел модул от кола с повече или по-малко цилиндри от твоята..поне аз само това прекодирах и всичко си е тип топ вече година и половина..стига сте се филмирали излишно и сте разглобявали управления..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех пак от 1.8 Т , само че АЕВ и се надявам, да няма ядове. Иначе си имам човек да прекодира, ако се наложи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги благодаря за отговорите. Сега така се случи, че се бях разубедил в един момент само едно не мога да разбера и то е, че аз имам управление на климатроник с копчетата (врътки) за управление на подгрев на седалките(преди време сменях от единичен към двоен дин и взех такъв климатроник) сега освен салон с подгрев на седалките и управление за климатроник снабден с това друго нужно ли е или само се опъват кабелите от седалките до буксите за климатроника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, колега, друго не ти трябва, освен да ис вземеш само преди цялата галимация трябва да му се извади кода на твоя(работещ ш момента на колата) климатроник с ваг ком, за да можеш  да го пренапишеш на новия, така нареченото обучаване на новия към вин-а на колата.  Ако  в момента ти работи въпросния климатрноик на колата с копчетата, хич не се чуи, при теб даже ще е по-лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...