Jump to content

Почистване на турбо и дюзи!


r1mata

Recommended Posts

привет колеги,

искам да попитам някои почиствал ли е турбо  и дюзи на 1.9 тди 110 AHF, как става това, има ли възможност без да се демонтират (например с добавка)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти препоръчвам добавки. Имаш съмнения за запекла геометрия и запушени дюзи или профилактично?

Дюзите ги сваляш и ги пращаш някъде на ултразвук. Турбото го сваляш, откачаш актуатора - ако лостчето, което движи лопатките се мести свободно няма смисъл да разглобяваш.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой влиза в колата и стартира мотора.Втори човек гледа дали актуатора изтегля лоста на геометрията до край.Ако хода се изпълнява геометрията работи,ако не се движи лоста турбото се сваля за почистване на геометрия.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята AFN я закарах да ѝ изчистят турбото и колекторите, защото като я купих почти не се усещаше турбото и вдигаше 180 с мъка. След обработката и премахнати 3 шепи нагар, звяра се отприщи и започна да върти гуми и на втора, и удряше ограничителя на 207 без проблем.

Изпратено от моят HTC Desire 820 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не иска да я сваля си пуска output tests в engine за N75 и си гледа лоста на геометрията като пич. От телефона не видях, че става въпрос за А3 - напречния двигател е ташак да се сваля турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е ташак.За 4 часа  го свалих,почистих и го монтирах обратно.Без да бързам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема дойде от "power box", автомобила е шофиран с него около 10 000 км. и прецака електрониката на ГНП. Ремонтираха го (премахване на box-a), но вече турбината имало вероятност да е задръстена, още една причина за задръстването и е изолирания ЕГР клапан.Не създава проблеми, но вече няма предишната сила, разбирам, че има и от премахнатия power box, но тя умря, не може да се разбере кога включва максимална тяга на геометрията.Казаха, че могло и да бъде от нагар на дюзите (не запушени просто полу-задръстени поради "високото качество на горивото ни"), понеже мени обороти на свободен ход  когато е студена. Препоръчаха ми http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5751,

но не ми се вярва затова питам някой използвал ли е нещо подобно или за някой друг съвет, иначе за дюзите може и да помага има логика.

Редактирано от r1mata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, Krisko_A6 написа:

Ако не иска да я сваля си пуска output tests в engine за N75 и си гледа лоста на геометрията като пич. От телефона не видях, че става въпрос за А3 - напречния двигател е ташак да се сваля турбото.

какъв е този тест, надежден ли е, как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е тест на н75 клапана , който пуска вакуум към актуатора, който пък движи променливата геометрия. На запален двигател влизаш в енджийн, аутпут тест. Колата ще изгасне, ти си цъкаш некст два три пъти докато ти изпише н75, и отиваш да гледаш хода на лостчето

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен, че сме го правили и на afn 97. Само този тест ли го няма или всичките?

На душегуба от 2 години се мъча без успех - не излизат тестовете и не излизат

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...