r1mata Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 привет колеги, искам да попитам някои почиствал ли е турбо и дюзи на 1.9 тди 110 AHF, как става това, има ли възможност без да се демонтират (например с добавка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Не ти препоръчвам добавки. Имаш съмнения за запекла геометрия и запушени дюзи или профилактично? Дюзите ги сваляш и ги пращаш някъде на ултразвук. Турбото го сваляш, откачаш актуатора - ако лостчето, което движи лопатките се мести свободно няма смисъл да разглобяваш. Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Турбото НЕ го сваляш....Само проверяваш хода на лостчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Някой влиза в колата и стартира мотора.Втори човек гледа дали актуатора изтегля лоста на геометрията до край.Ако хода се изпълнява геометрията работи,ако не се движи лоста турбото се сваля за почистване на геометрия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Може и да я дърпа надолу,а нагоре да е запекла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baleful Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Аз моята AFN я закарах да ѝ изчистят турбото и колекторите, защото като я купих почти не се усещаше турбото и вдигаше 180 с мъка. След обработката и премахнати 3 шепи нагар, звяра се отприщи и започна да върти гуми и на втора, и удряше ограничителя на 207 без проблем. Изпратено от моят HTC Desire 820 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Ако не иска да я сваля си пуска output tests в engine за N75 и си гледа лоста на геометрията като пич. От телефона не видях, че става въпрос за А3 - напречния двигател е ташак да се сваля турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Колко да е ташак.За 4 часа го свалих,почистих и го монтирах обратно.Без да бързам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r1mata Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) проблема дойде от "power box", автомобила е шофиран с него около 10 000 км. и прецака електрониката на ГНП. Ремонтираха го (премахване на box-a), но вече турбината имало вероятност да е задръстена, още една причина за задръстването и е изолирания ЕГР клапан.Не създава проблеми, но вече няма предишната сила, разбирам, че има и от премахнатия power box, но тя умря, не може да се разбере кога включва максимална тяга на геометрията.Казаха, че могло и да бъде от нагар на дюзите (не запушени просто полу-задръстени поради "високото качество на горивото ни"), понеже мени обороти на свободен ход когато е студена. Препоръчаха ми http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5751, но не ми се вярва затова питам някой използвал ли е нещо подобно или за някой друг съвет, иначе за дюзите може и да помага има логика. Редактирано 16 Ноември 2016 от r1mata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r1mata Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Преди 17 часа, Krisko_A6 написа: Ако не иска да я сваля си пуска output tests в engine за N75 и си гледа лоста на геометрията като пич. От телефона не видях, че става въпрос за А3 - напречния двигател е ташак да се сваля турбото. какъв е този тест, надежден ли е, как става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Това е тест на н75 клапана , който пуска вакуум към актуатора, който пък движи променливата геометрия. На запален двигател влизаш в енджийн, аутпут тест. Колата ще изгасне, ти си цъкаш некст два три пъти докато ти изпише н75, и отиваш да гледаш хода на лостчето Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Този тест на моята AFN 97 ма година не е наличен. ECU то ми e по-стара модификация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 Имам спомен, че сме го правили и на afn 97. Само този тест ли го няма или всичките? На душегуба от 2 години се мъча без успех - не излизат тестовете и не излизат Sent From My NOKIA 3310 без фенерче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване