Jump to content

Покупка на Ауди А6 3.0 TDI Quattro мнения и съвети


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Има много теми и аз изчетох доста сайтове по темата, но искам вашата помощ, за да мога да избера нещо читаво.

 

Търся си А6 3,0 TDI Quattro 224 или 233, нямам идея кой мотор е по-здрав и по-добър, ясно ми е кой е по-бърз, но това не ме интересува.

 

Може ли да ме посъветвате, за какви проблеми да гледам на огледите, нещо по-специфично. Като собсвеник винаги съм знаел всички болежки на колата, но за тази нямам идея, за какво да се оглеждам и за какво да внимавам.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479581561428148&slink=gpzy9l

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480085902628906&slink=gpzy9l

 

Това са двете, които мисля да гледам утре, като повече ми харесва първата, която не е от автокъща и е регистрирана.

Бюджета е между 13-15000, като ми се иска да е автоматик.

 

Благодарско!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този раздел е пълен с инфо за тези мотори и конкретния модел. Потърси и ще се ориентираш и ще разбереш, че тия екземпляри дето гледаш са подводници най-страшни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от тези двете се отказах, едната има проблеми с вихровите клапи, не ми се взима кола и да почвам с ремонтите, едно е да обслужвам и да стягам, друго да ремонтирам счупено.

Колегата горе ги определя като подводници, аз от прочетеното дотук имам добри впечатления за 3,0TDI и ще продължа да търся.

Все пак, ако има някой, който кара такова А6 ще се радвам да ме насочи, за какво да гледам на огледите, знам, че има много теми във форума, но търся специфичен отговор, за точно определени популярни проблемчета, за да знам да внимавам.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами подводници са щото няма как за 12-13к да вземеш поддържана кола.Това са коли на по 300-400к км.Ремонтите са им започнали отдавана.

Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е прекрасен и с отлично качество. Просто екземплярите от обявите са обиколили екватора десетки пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не разполагаш с кабел и необходим софтуер (при оглед) - огледай се, да не пуши на студено (дюзи), да не рита кутията, при смяна на предавки и да не трака на метал няколко секунди, отново при студено палене (вериги). Пробвай ръчната спирачка. Виж, дали смърди отзад на стар Икарус (дали има катализатор и ДПФ) и ако ти хареса като цяло - гризвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари в германия ще на 300-400 също.

Тези на малко км са си скъпи.

Да имате предвид, че дюзите и на 200 са за правене, но поне не е карано много така. Ако я купиш на 400 и не са правени, е карано много с пикаещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...