architexmas Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 Здравейте колеги, Има много теми и аз изчетох доста сайтове по темата, но искам вашата помощ, за да мога да избера нещо читаво. Търся си А6 3,0 TDI Quattro 224 или 233, нямам идея кой мотор е по-здрав и по-добър, ясно ми е кой е по-бърз, но това не ме интересува. Може ли да ме посъветвате, за какви проблеми да гледам на огледите, нещо по-специфично. Като собсвеник винаги съм знаел всички болежки на колата, но за тази нямам идея, за какво да се оглеждам и за какво да внимавам. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11479581561428148&slink=gpzy9l http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480085902628906&slink=gpzy9l Това са двете, които мисля да гледам утре, като повече ми харесва първата, която не е от автокъща и е регистрирана. Бюджета е между 13-15000, като ми се иска да е автоматик. Благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Този раздел е пълен с инфо за тези мотори и конкретния модел. Потърси и ще се ориентираш и ще разбереш, че тия екземпляри дето гледаш са подводници най-страшни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Всъщност и двете са 224 коня,232 излизат през втората полувина на 2006-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
architexmas Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Аз от тези двете се отказах, едната има проблеми с вихровите клапи, не ми се взима кола и да почвам с ремонтите, едно е да обслужвам и да стягам, друго да ремонтирам счупено. Колегата горе ги определя като подводници, аз от прочетеното дотук имам добри впечатления за 3,0TDI и ще продължа да търся. Все пак, ако има някой, който кара такова А6 ще се радвам да ме насочи, за какво да гледам на огледите, знам, че има много теми във форума, но търся специфичен отговор, за точно определени популярни проблемчета, за да знам да внимавам. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Ами подводници са щото няма как за 12-13к да вземеш поддържана кола.Това са коли на по 300-400к км.Ремонтите са им започнали отдавана. Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Модела е прекрасен и с отлично качество. Просто екземплярите от обявите са обиколили екватора десетки пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
architexmas Публикувано 29 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 Явно ще се метна то Германия и ще взема една от там, поне ще си знам, че е на 500к километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 29 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2016 На 500 000 км ще си я вземеш и от тук.....няма смисъл да биеш път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 Ако не разполагаш с кабел и необходим софтуер (при оглед) - огледай се, да не пуши на студено (дюзи), да не рита кутията, при смяна на предавки и да не трака на метал няколко секунди, отново при студено палене (вериги). Пробвай ръчната спирачка. Виж, дали смърди отзад на стар Икарус (дали има катализатор и ДПФ) и ако ти хареса като цяло - гризвай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2016 За тия пари в германия ще на 300-400 също. Тези на малко км са си скъпи. Да имате предвид, че дюзите и на 200 са за правене, но поне не е карано много така. Ако я купиш на 400 и не са правени, е карано много с пикаещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване