Jump to content

Как да разглобя фаровете на б6 за почистване?


Veselin Krustev

Recommended Posts

Здравейте колеги. Как мога разглобя фаровете на б6 за да ги почистя от прахта? Извинявам се ако има писано по темата, но неможах да открия.

Редактирано от Veselin Krustev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид да се свали стъклото на фара за почистване. Когато купих колата нямаше капачката на крушката на дългите и от там са влезли боклуци и прах...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава, по-добре дай фаровете на някой, който го е правил да ги рециклира. Бедна ти е фантазията какво ще намериш вътре след като ги отвориш и разглобиш :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несе реже стъклто със подходящ пистолет горещ въздух внимателно се награвя зада омекне силикона и с една по плоска отверка внимателно отлепяш после преди да сложош стъклото почистващ идеално улея където ляга стъклото слагаш силикон за предпочитане е черният и общо зето това колега доста пъти съм отварял моите така..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, qskatavw написа:

Защо не ги измиеш само,квото падне падне и си почисти лупите както от клипа

Лоша идея ;)

 

преди 13 минути, Ivanminchev написа:

пистолет горещ въздух внимателно се награвя зада омекне силикона

Не е силикон, а бутил. Не всички на Б6 са с Бутил, някои са перманентно залепени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, ogip написа:

Лоша идея ;)

 

Не е силикон, а бутил. Не всички на Б6 са с Бутил, някои са перманентно залепени.

. нз колега може не споря на мен ми прилича на такова и затова казах силикон :) 

Редактирано от Ivanminchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с пистолет за топъл въздух нищо няма да направиш, бъди АБСОЛЮТНО СИГУРЕН, аз така 7-8 часа не мога да разтворя единия фар, хватката е да нагрееш целия фар, а не малък участък от него, затова ти казвам да го сложиш във фурната по във средата, и да не е близо до нагревателите, и я включвай на 150 градуса, затопляш фара(1-2-3) мин. като внимаваш да не го разтопиш, вадиш да видиш дали е омекнал "силикона/бутана", напъваш да разтвориш(това всичко докато е топъл, изстине ли пак със фурната), и така няколко пъти докато го разлепиш. Вътрешната страна не си и помисляй да я чистиш със корселин, АМД и т.н., ще замажеш пластмасата  и стой та гледай после :)  разглобяваш всичко, ако имаш опечени обвивки на кабелите, направо смени кабелите, ползвай при запойката и термошлаух за запечатване и допълнително изолиране,(аз имах и сложих силиконов кабел 0.75, сега е пей сърце), режеш кабел-запояваш веднага нов на негово място, иначе може да размениш някой кабел и да ти изчезнат светлините, почистваш си отдушниците, едни пластмасови капачки, сваляш лупите и ако имаш и най-малкото съмнение, че рефлектора е наранен, дай ги да ти положат ново покритие(почистват се много шибано, и винаги ги нараняваш ако не пипаш много внимателно) но съм почти сигурен, че поне на единия е заминало леко покритието), махаш ябълката на моторчето дето ги движи нагоре-надолу и наляво-надясно, декоративната лайстна която стои отпред на фара в стъклото, се вади много бавно,прецизно и внимателно, счупиш ли я и да я лепиш после при монтажа пак се чупи, затова внимаваш много, почистваш, полираш отвън, лепиш кеф ти със силикон, кеф ти с онова другото лепило, съхнене, и воала. И след монтаж заминаваш на реглаж на фарове в някой пункт за ГТП.
Дано съм ти бил полезен колега.
И ПАК ТИ КАЗВАМ, ОТВЪТРЕ НА СТЪКЛОТО ЗАБРАВИ ЗА КАКВИТО И ДА Е ПРЕПАРАТИ, ВОДА И ФИБЪРНА КЪРПА.
Успех. :)

13393_913599128681861_5261609830474203343_n.jpg

11000404_913641075344333_235306501043591668_n.jpg

11150702_913597095348731_7860051451492578777_n.jpg

11163923_914449838596790_4157968104859808011_n.jpg

11165241_914449798596794_7195546663889594389_n.jpg

11193265_913601605348280_6395396888136537066_n.jpg

11203120_911823798859394_4282228185969608897_n.jpg

11203172_914449858596788_1951381661974684666_n.jpg

11205963_914462008595573_570996782563867359_n.jpg

11209505_912400105468430_2310335063453224976_n.jpg

11210422_912400235468417_4987577590979941413_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. Ще се пробвам и ще споделя после какъв е резултата. Някой може ли да ми помогне с намирането на капачката на късите светлини на десния фар?

Редактирано от Veselin Krustev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фар на Б6 не се реже, за да се отвори!

 

Фар на Б6 няма затворен с бутил и колкото и да го нагрявате не става по-меко.

 

Фар на каквато и да е кола не се слага във фурна поради редица причини.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.12.2016 г. at 10:26, ShoxXx написа:

Фар на каквато и да е кола не се слага във фурна поради редица причини.

колега вероятно си прав и може би да не се слага, но няма друг начин (поне според мен) за да го отвори, а пък и той няма да го пече :)  а само ще го затопли за да може да го отвори, ако знаеш по-ефикасен метод, от мен и колегата, а и от останалите колеги които сме с този модел фарове ще сме ти много благодарни ако го споделиш с нас. Не приемай написаното като повод да се заяждам или както там ще го интерпретираш, просто споделям опит, и то личен.
С пожелания за лек и успешен ден.

 

а колкото до този фар който е от В7, той няма нищо общо със В6, иначе може да си закупи залепващия агент ако иска да е с него, а не със черен силикон :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реставрирам фарове от години и не искам тук да правя реклама, по-скоро давам съвет щом някой е решил да си ги прави сам, а не да се довери на професионалисти, но най вредното нещо за поликарбоната е да го сложите във фурната. И все пак и да сте решили а ги печете също си има тънкости.

 

Фаровете на В6 и В7 са затворени по коренно различен начин. Те са и на съвсем различни производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи как да го разбираме това, че колегата във фурната ги е загрял и отделил стъклото от фара, а чрез загряване с пистолет за горещ въздух в кашон няма да се получи?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 При Б6 материала, с който са затворени фаровете не омеква или не при температури, при които всичко друго ще е твърдо.

 

2 Фарове не се слагат във фурна заради пораженията, които се нанасят на поликарбоната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ShoxXx написа:

2 Фарове не се слагат във фурна заради пораженията, които се нанасят на поликарбоната.

за това си дяволски прав че е така, но тук говорим за минута-две, за да няма възможност да се получи този проблем за който споменаваш, говоря от собствен опит, аз така го направих, и след 3-4 месеца започвам трета година от както ги разлепвах, до ден днешен нямам проблеми със осветеността или нещо друго, ако бяха на по-достъпни цени може би нямаше и да се занимавам, но за фар който при официалния дистрибутор струва 1150-90 лв. а по магазините за авточасти искат 600-700 + лв. за бройка (визирам ксенон D1S), човек би се замислил дали да не пробва да си ги почисти или рециклира доколкото това е възможно. Ако на колегата му се струва малко трудна задача, по-добрия вариант е да се свърже с човек като тебе който се занимава с това и да му е мирна главата ако не е сигурен във възможностите си.
С пожелания за лека вечер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не влизаи в филма с фаровете…..голяма драма е :) Имам 2-3 комплекта по-здрави по счупени ако някои му се пробва да драсне , не са при мен , но мога да ги взема и да дам да се пробвате :) Пробвах фурни , водни бани , пистолет с горещт въздъх не става :( Накрая си купих един комплект от ebay.co.uk , оправих си блендите на лупите / в Англия са обърнати / и всичко приключи.

Поздрави!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...