bonevstiliyan Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Не знам защо бях останал с впечатлението, че няма начин RNS-E-то да изписва инфото на FIS дисплея, след насаждане на кола без навигация, НО очевидно съм грешал. Прикачил съм едно видео, където се вижда как след стартиране на навито, ми изписва за една секунда какво се случва и след това изчезва и не се появява изобщо. Въпроса е как да разрешим този проблем..единственото, което знам е че тайм кърекшъна няма как да се оправи и часовника на навигацията винаги ще е грешен, понеже колата ми е 98 година и допълнително й бе насъдено табло с дигитален часовник и последва пренареждане на всички пинове. Имам и още един проблем..от време на време през някакъв итнервал навигацията примигва, но нищо не се изключва или изчезва, просто за секунда й мигва подсветката. Ето това са грешките, които ми изписва Address 37: Navigation Labels: 8E0-035-192-RNSE.lbl Part No SW: 4B0 035 192 P HW: 4B0 035 192 P Component: RNS-E HIGH EU H50 0650 Revision: 06S Serial number: AUZBZ7D0019075 Coding: 0502113 Shop #: WSC 76091 146 63288 VCID: 2A5BE423860AF24EEA7-5072 3 Faults Found: 00858 - Connection; Radio Intermediate Frequency (IF) Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 254 Reset counter: 3 Time Indication: 0 Date: 2010.07.24 Time: 12:30:38 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 912 Clock: 15:27 00879 - Connection to Speaker Front Right 011 - Open Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 4 Reset counter: 50 Time Indication: 0 Date: 2010.12.05 Time: 11:41:24 00857 - CD Changer Unit (R41) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 202 Time Indication: 0 Date: 2010.07.24 Time: 12:30:41 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Не знам от къде идва проблема с часовника, но в америка го решават с cangate на bjarne. комбинацията от двете думи в Гугъл ще те насочи. Лошото е, че човеко е спрял да ги прави около 2010-та и не се е разбрал с никой да продаде ноу-хау-то... Аз се занимавам да монтирам в моята кола такава навигация от AllRoad, което е даже по-трудна задача... За сега съм с КАН-симулатор и сигнала за часа си го взима от GPS-a. Кан-емулатора е пълен боклук: мига светка, кога пусне, кога не, дисплея си мени яркостта, няма димер... Затова и аз съм се засилил да слагам километраж с Infotainment CAN Bus: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/188193-километраж-с-дигитален-часовник-в-а4-в5-97-ма-ще-стане-ли/&do=findComment&comment=2691745 Може да споделиш как стана при теб... Аз до сега съм разбрал, че трябва да се "активира" КАН-а. За А6 след 2002-ра в ЕЛСА-та пише много за кодировката. Например: Според мен разковничето е в канал 62: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Щом си сложил фейсово табло (с дигиталния часовник), значи си се сдобил и с три CAN-a. Сега остава да кажеш на кой CAN си закачил RNS-E навито. Ако е CAN infotаinment (май не го изписах правилно), значи си на правилния CAN и остава да оправиш кодировката. Ще познаеш правилния тип CAN, по това че той е единствения по сивата букса от таблото. При нави, трябва да се прекъдира и таблото, защото радиото ползва горната 1/3 от FIS-a, докато навито ползва целия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Преди 15 часа, HellFire написа: Аз се занимавам да монтирам в моята кола такава навигация от AllRoad, което е даже по-трудна задача... Е кое му е по-трудното..същата навигация, като моята е..нищо по-различно няма. Преди 15 часа, HellFire написа: За сега съм с КАН-симулатор и сигнала за часа си го взима от GPS-a. Кан-емулатора е пълен боклук: мига светка, кога пусне, кога не, дисплея си мени яркостта, няма димер... Затова и аз съм се засилил да слагам километраж с Infotainment CAN Bus: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/188193-километраж-с-дигитален-часовник-в-а4-в5-97-ма-ще-стане-ли/&do=findComment&comment=2691745 Може да споделиш как стана при теб... Аз до сега съм разбрал, че трябва да се "активира" КАН-а. За А6 след 2002-ра в ЕЛСА-та пише много за кодировката. И аз съм с кан симулатор, на който му клъцнахме симулриането, защото правеше само бели и харчеше МАСА ток. Относно часовника..никога не ми е бил верен и хич не ми е ясно кво трябва да се прави с тая кодировка. Как се активира тоя кан, като моята кола е 98 и сякаш нямам комуникация по КАН Преди 15 часа, bsdnikolov написа: Щом си сложил фейсово табло (с дигиталния часовник), значи си се сдобил и с три CAN-a. Сега остава да кажеш на кой CAN си закачил RNS-E навито. Ако е CAN infotаinment (май не го изписах правилно), значи си на правилния CAN и остава да оправиш кодировката. Ще познаеш правилния тип CAN, по това че той е единствения по сивата букса от таблото. При нави, трябва да се прекъдира и таблото, защото радиото ползва горната 1/3 от FIS-a, докато навито ползва целия. Не знам на кой CAN е закачен, защото не го слагах аз и беше доста отдавна. Ако можеш да ми кажеш къде да влезна и как да го прекодирам, може да пробвам..имам ВАГ-КОМ, така че може се позаиграя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 преди 15 минути, bonevstiliyan написа: Ако можеш да ми кажеш къде да влезна и как да го прекодирам, може да пробвам..имам ВАГ-КОМ, така че може се позаиграя Сега погледнах лейбъл файлът за таблото ти. В кодировката няма нищо за дисплея и навито. Но в 62 адаптационен канал се настройва: Adaptation chanel 62 (Infotainment CAN-Databus): +01 = Radio +02 = Telematics (North America) +04 = Navigation +08 = Telematics (Rest of World) without Multi-Function Steering Wheel +10 = Telematics (Rest of World) with Multi-Function Steering Wheel ; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Добре..а тая грешка за CD CHanger предполагам я набива, защото предната кола е имала и си го търси..как да кодирам и това или след тая адаптация нещата ще се случат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) В предния си пост ти говорех за таблото. В неговите адаптационни канали трябва на влезнеш. А относно грешката в навито, да - кодирано е че има чейнджър. При него просто трябва да оправиш кодировката. В момента не съм в офиса и нямам достъп до лейбъл файловете да погледна. По-късно ще ти кажа как да я промениш. Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 https://penti.org/~harald/audi/RNS.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) Radio/Navigation (J401/RNS-E) Coding:?xxxxx: Brand/Model: 1 = Lamborghini Gallardo 2 = Audi A3 (8P) 3 = Audi A4 (8E) OR Seat Exeo (3R) 4 = Audi A4 Cabriolet (8H) 5 = Audi A6 (4B) 6 = Audi TT (8J) 7 = Audi R8 (42)x?xxxx: Treble Speaker Diagnosis / Optical Parking Aid: +1 = Front Treble Speaker Diagnosis inactive +2 = Optical Parking Aid installed/activexx?xxx: Sound Characteristic: 0 = Linear Sound Characteristic 1 = Audi A4 (8E) OR Seat Exeo (3R) 2 = Audi A6 (4B) 3 = Audi A4 Cabriolet (8H) 4 = Audi TT (8J) 5 = Audi A3 (8P) 9 = Sound Systemxxx?xx: Telephone Preparation: 1 = Telephone Preparation NOT installed 2 = Telephone Preparation without Comfort Functionality 3 = Telephone Preparation (Aftermarket Retrofit) 4 = Telephone Preparation Nokia (Remote Feed Voltage for Microphone inactive) 5 = Telematic Europe (Remote Feed Voltage for Microphone inactive) 6 = Telephone Preparation for North American Region (NAR) 7 = Telephone Preparation with Comfort Functionalityxxxx?x: Equipment I (1 = Standard/Basic Value - Add to the Sum of Options below!): +1 = Audi Music Interface (AMI/PR-UF7) installed +2 = Satellite Radio (SIRIUS/XM) installed +4 = Analog Input (AUX/PR-UF0/UF1/UF2) installedxxxxx?: Equipment II (1 = Standard/Basic Value - Add to the Sum of Options below!): +1 = TV-Tuner (PR-QV1/QV9) installed+2 = CD-Changer or iPod/USB-Interface (PR-7A2/7A5/UF1/UF2) installed +4 = Multi-Function-Steering Wheel (MFSW) installed Тоест, ако текущата кодировка на навито ти е 502013, трябва да я промениш на 502011. Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Тенк ю..сега ще пробваме да видим какво ще стане..но това дали ще оправи изписването на FIS-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) преди 33 минути, bonevstiliyan написа: .но това дали ще оправи изписването на FIS-а Преди 2 часа, bsdnikolov написа: 17- Instruments ==> Adaptation ==> Adaptation chanel 62 (Infotainment CAN-Databus): +01 = Radio +02 = Telematics (North America)+04 = Navigation +08 = Telematics (Rest of World) without Multi-Function Steering Wheel +10 = Telematics (Rest of World) with Multi-Function Steering Wheel Пробвай с едно от двете или и с двете. Не ми се е случвало още да видя на живо насадена RNS-E на C5 и го карам на усет. Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) Ами единствения проблем с насаждането на кола, като моята е че нямa CAN комуникация..иначе няма нищо сложно..слага се двоен ДИН, подменят се всички други пластмаси..друг климатроник, купува се от ибей букса за 80 лв., сменяш таблото с такова с дигитален часовникм слага се антената зад таблото на фабричното място, преходник за антената за радиото и си готов..дали ще го насаждаш на 8P или на Б6 e се едно и също, просто буксите, които си купуваш афтърмаркет са различни. Мен ме тревожи дали ще мога да кодирам изобщо нещо и ей сега ще отида да пробвам Редактирано 15 Декември 2016 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 преди 12 минути, bonevstiliyan написа: дали ще го насаждаш на 8P На 8Р съм ретрофитвал не веднъж RNS-E, но при него (както и при В6) няма нужда от прекодиране на таблото. За това при теб карам на сляпо. Иначе ми е пределно ясно физически как се retrofit-ва навито. Въпросът сега е, да настроиме по CAN Infotainment шината при таблото на С5, да общува с навито по DDP (DisplayDataProtocol). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) прекодирах го, но нито часовника се оправи, нито ми изписва нещо на FIS-a @bsdnikolov 1 Fault Found: 00858 - Connection; Radio Intermediate Frequency (IF) Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 44 Time Indication: 0 Date: 2010.12.15 Time: 11:30:29 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 1512 Clock: 11:30 Изписва ми ето тази грешка в модула на радиото 2 Faults Found: 00858 - Connection; Radio Intermediate Frequency (IF) Output to Antenna Amplifier 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 44 Time Indication: 0 Date: 2010.12.15 Time: 11:30:29 Freeze Frame: Mileage: 655350 km Count: 1512 Clock: 11:30 00857 - CD Changer Unit (R41) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 44 Time Indication: 0 Date: 2010.12.15 Time: 11:31:16 Kакто и тези в модула на навигацията Редактирано 15 Декември 2016 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Значи таблото не поддържа (или приема) DDP. Каква бе стойността на адаптационния канал на таблото (62-ри)? Имам предвид преди да променяш с + 1 или + 4 стойността му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Дам на 62 канал бях..таблото е от първите модели на S6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) Ама аз питах каква му бе стойността (преди да променяш), иначе съм сигурен, че си бил там. Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Ако говориш за Stored Value то тогава това беше 5..извинявам се че не схващам ама за първи път кодирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Дам. Значи си е било кодирано за навигация. Явно таблата на С5 не поддържат (или работят частично) с DDP протокола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Eдин вид нищо не можем да променим..добре а защо все пак успява да си комуникира с фиса и изведнъж спира..и тая грешка за радио и чейнджър не разбирам, защо все още излзиа като и в кодирането и в адаптацията е отбелязано, че няма чейнджър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) преди 3 минути, bonevstiliyan написа: добре а защо все пак успява да си комуникира с фиса и изведнъж спира.. Защото таблото трябва да върне на навито пакет, с който да потвърди получената информация. Тоест, ти пускаш навито, но си праща информацията до таблото (и тя се изписва на таблото), но когато не получи потвърждение за получена коректно информация, то спира да предава (защото счита примерно, че няма FIS колата). Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 аха..тоест таблото трябва да е от последната трета генерация от фейслифт все едно ,за да стане това потвърждение..само че аз доколкото знам този вид табло не би тръгнало на моята кола, което означава, че тези грешки и проблеми ще си останат и нищо няма да може да променим..правилно ли съм разбрал @bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) преди 8 минути, bonevstiliyan написа: тая грешка за радио Тя е защото нямаш дивърсити кабелчето (факричката) и модула. преди 8 минути, bonevstiliyan написа: и тая грешка за .... и чейнджър не разбирам За тази грешка, не е зле да ми напишеш текущо с каква кодировка ти е навигацията, да проверя да не си объркал нещо (все пак казваш, че ти е за сефте ). преди 1 минута, bonevstiliyan написа: аха..тоест таблото трябва да е от последната трета генерация от фейслифт все едно ,за да стане това потвърждение.. Не знам дали и те поддържат RNS-E. Някой по-запознат да каже, дали на С5 някога е имало фабрично RNS-E. Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 15 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 факрата я имам..точно това е интересното в случая..като влезна в Navigation модула, кодинга който е там е 0502113 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 (Редактирано) преди 3 минути, bonevstiliyan написа: като влезна в Navigation модула, кодинга който е там е 0502113 Промени го на 502113 и изтрий грешката за чейнджъра. Просто в момента още си с кодировка за чейнджър. преди 3 минути, bonevstiliyan написа: факрата я имам.. Коя факра имаш?!? С5 твоя набор, не би трябвало да има дивърсити! Редактирано 15 Декември 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване