Jump to content

Проблем със нежелано активиране на ABS


azot1

Recommended Posts

От около една година през известни интервали се опитваме да отсраним тоя досаден проблем. До момента безуспешно. Проблема е при спиране със ниска скорост и се изразява във чукане по педала на спирачката. Точно както сработва ABS но през по големи интервали. Може би едно чукване за един оборот на колелото. Същия проблем го няма при спиране и завиване надясно. При завиване наляво или каране направо и спиране го има. Проблема изчезва и като се откачи конектора на ABS блока или се откачи конектора на ABS сензора на колелото. С други думи ако ABS системата не работи проблем няма. Сменихме предните ABS сензори, едно предно външно каре, ABS пръстена на другото но няма промяна. Автомобила е A4 B5 1.8T avant 1999. Ако някой има някакви идеи или предложения да ги даде че нашите се изчерпаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменявате на сляпо,ако се закачи на vsdc и се запише лог файл,в табличния вид веднага и еднозначно ще се види кое колело дава грешна информация. Задните сензори или по точно пръстени остаряват, пукат се или се пълнят с ръжда.Нещо някъде не е в ред,закачете и разберете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди много време имах подобен проблем с Б4-ката. Имах ръководство за ремонт за колата и там видях, че датчиците трябва да са на определено разстояние от гривните. След като ги регулирах проблема ми изчезна и ABS-a се включва само когато тръгне да завлича някое колело.Имам смътен спомент, че разстоянието трябваше да е 0.6мм, но се съм сигурен, може и да те лъжа.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при смяна на дискове явно съм разместил датчика на задно дясно колело и при скорост от около 10 км/ч и натисната спирачка - удря сякаш се включва АБС-а. Също така като вдигна над 110 км/ч ABS-ът се изключва и на таблото мига удивителната за спирачки + лампата ABS.  

На ваг-ком показва заден десен датчик, че е проблемен. В друга тема колегите ми казаха да сваля колелото, да бутна датчика максимално навътре и после да го извадя 1 мм. Все още не съм пробвал, но твоя проблем ми звучи подобен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Много благодаря на отзовалите се. Проблема е решен. Направих както ме посъветвахте и разгледах лога на VCDS-a. Даваше различна скорост на задно ляво колело при спиране. След демонтажа на карето се оказа че ABS пръстена е спукан. Решихме проблема като го заварихме и сега вече няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...