Jump to content

Нов член с Audi 80 B4 2.6 Quattro. И естествено няколко проблема и въпроса.


hubaveca

Recommended Posts

Здравейте колеги. От няколко дни се сдобих с посочения автомобил. Роден е 94, седан, 2.6 Куатро с климатроник и кожа. Сложена и е и обикновена газ...  Имам няколко въпроса:

1. Оборудване:

-Волана на колата е с Airbag, а на таблото лампа за Airbag не виждам дори и когато давам на контакт. Има ли колата Airbag или не в такъв случай?

-Какво точно прави бутона "DIFF" до ръчната? Когато го натисна светва самото копче в началото. 2 или 3 пъти светна и зелена лампа на задния мост. След малко каране се гаси сама, както и копчето. Е ли нормално и какво точно прави? Блокира задния диференциал и в какви ситуации се използва?

2. Проблеми:

- Вие мисля лагер отзад. Понякога потропва нещо по ходовата. Парното не духа особено силно дори и когато е усилено докрай. Топло духа понякога. Понякога оборотите дори и при загрял автомобил стоят около 1600, понякога дори и при студен падат на 800. И на газ и на бензин вдига до 5500 оборота, не повече. Може и да ми се струва, но не върви колкото трябва. Та да ме насочите към майстор, който разбира от В4-ки, да му я откарам и да каже трябва да сменим това и това по двигателя, това и това по ходовата и колата "да заспи". Снимки ще кача до няколко дни поради условията навън.

3. Автомобила е с кожен салон, но почти всички седалки са се разшили, така, че търся салон - рекаро, било то кожа или плат (освен от В4 седан от какво друго Ауди става -В4 комби, А4?). Търси се също и таван, волан Competition или S-Line, не съм наясно още. Както и десен халоген. Намирам се в София - 0883323999 - Илиян.

$_20 (1).jpg$_20.jpg

Редактирано от hubaveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл колега :bia:

По първи въпрос - да бутона е за блокаж на задния диф. Като го пуснеш трябва да светне лампта на АБС-а. При скорост над 25 км се изключва сам. За какво служи блокажа? - Аз лично не съм го ползвал, само понякога го пускам на място да видя, че работи :)   

За лагера отзад - същия е като предния мисля, но имай предвид, че след смяната се прави реглаж на задното окачване. Аз незнаех и едвам я вкарах в пътя като тръгнах да си ходя, после се върнах в сервиза и ми направиха реглаж и всичко е ОК.

За парното има доста писано - най-вероятно е задръстено радиаторчето или клапите са за претапициране. Трудоемка работа е защото се сваля цялото арматурно табло за да достигнеш клапите и радиаторчето. Може да пробваш да го промиеш с вода под налягане и с нещо против котлен камък и ръжда, но си е 50:50 :nixweiss: 

Едит: Ако нямаш шибидах търси твърд таван - не се отлепва и не провисва ;) 

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл. Кое от двете аудита е точно твоето?

За еърбега: ако имаш еърбег а не виждаш лампата, може или да е изгоряла или да е светела и да са я махнали нарочно. А дали колата има не знам..мисля че 94та всички са с поне един бег - на волана....освен ако не се лъжа но колегите ако някой знае да каже.

Вече ако имаш пътнически еърбег...значи имаш и на волана.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутонът за диференциала блокира задният диференциал, самоизключва се при скорост над 25 км/ч (както колегата ти е отговорил). 1 път ми се наложи да го ползвам по предназначение - не можех да изкача едни позатрупан със сняг тротоар, пуснах блокажа и успях да издрапам.

За еърбега - можеш да свалиш таблото и да провериш дали въобще там има лампа, силно вероятно е да е махната/изгоряла.

За майстор в София - можеш да се консултираш със следния колега за проблемите с двигателя (и не само):

Cvetan83
Поздрави.

 

 

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито,покажи снимка на тази лепенка,която се намира в легена на резервната гума и ще ти кажа колата какви заводски екстри има и дали фабрично има въздушна възглавница

image.jpghosting image

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.01.2017 г. at 5:46, Georgiiii написа:

Кое от двете аудита е точно твоето?

Сигурно първото -LY7P -Titanium Gray Metallic LY7P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едното не е :) Колегата е написал, че неговото е с кожен салон. Пуснал е снимките за да видим волана и фаровете за мъгла които търси. 

 

Едит: Към колегата автор - като вдигнеш капака при дясното бомбе има една алуминиева табела с модела и други данни, ако не ти е проблем снимай я и качи снимката.

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко да струва волана? Аз имам такъв без еърбег, срещу 100 лв. го купих в перфектно състояние, (нямаше протрито или скъсано по него). Оказа се че не ми е удобен и виси на стената в гаража :) Не го продавам. Най-удобния волан за мен е кожен от 90-тка Б3. Същия като обикновения 4-ри лъчев, но вместо с гума е облицован с естествена кожа и е малко по-тънък от обикновения.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам защо го пишат за RS2 при условие ,че на RS 2 е с бег.Иначе е ЕФтин:

 

http://tuning-sport.com/bg/products/view/2526.html?gID=

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

X4B = Националната програма за продажби Швейцария
B0F = Комплектоващи, съобразена с типа на превозното средство за Швейцария, различни части
C4Z = Лети джанти 6.5J х 17
G0G = 5-степенна механична скоростна кутия за задвижване на четирите колела на превозното средство
H3E = гуми 195/65 R15 V (черен)
J0J = батерия 300 A (63 Ah)
M7G = 6-цил. бензин отблизо. 2.6 L / 110 кВт V6 2V затворен контур каталитичен конвертор база двигател

Q1A = стандартни предните седалки
1AC = Антиблокираща спирачна система (ABS)
1G2 = Steel резервно колело с оригиналните гуми оборудване
1MR = Кожен волан
1N1 = Серво управление
3AF = дясно огледало: изпъкнала, Електрически регулируеми и отопляем
3BE = Left външно огледало: плосък, electricallyadjustable и се нагрява
T7G = 6-цилиндров бензинов двигател 2.6 L единица 078.3
8Е1 = Fan и чистачки за подтискане на
3S0 = Без релси на покрива / товар на покрива багажник
4UC = въздушната възглавница за водача
5J0 = Без заден спойлер
0G1 = скоростния лост
8аа = Без радио
8GL = 120 A алтернатор
8FA = Без втора батерия
8RL = 6 високоговорителя (пасивно)
£ 1 = Дискови спирачки, предни
3FA = Без вложка покрив (стандартен покрив)
3YB = джобове на вратите, предния
1BA = Стандартно окачване / шок поглъщане

 

X4B = National sales program Switzerland
B0F = Component parts set, complying with vehicle type for Switzerland, various parts
C4Z = Alloy wheels 6.5J x 17
G0G = 5-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle
H3E = Tires 195/65 R15 V (black)
J0J = Battery 300 A (63 Ah)
M7G = 6-cyl. gasoline eng. 2.6 L/110 kW V6 2V closed-loop catalytic converter base engine is T7G
Q1A = Standard front seats
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1G2 = Steel spare wheel with original equipment tires
1MR = Leather steering wheel
1N1 = Power steering
3AF = Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated
3BE = Left exterior mirror: flat, electricallyadjustable and heated
T7G = 6-cylinder gasoline engine 2.6 L unit 078.3
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Without roof rails/roof load rack
4UC = Air bag for driver
5J0 = Without rear spoiler
0G1 = Gearshift lever
8AA = Without radio
8GL = Alternator 120 A
8FA = Without second battery
8RL = 6 speakers (passive)
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
3YB = Door pockets, front
1BA = Standard suspension/shock absorption
 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...