bei4e Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Качваше нивото на маслото .Дюзите бяха горе долу зле.Смених 8 бр. Дюзи от германия чисто нови бош 0445117 020 за 3000 лв. Спря да мерише от аспусите .Нивото пак се покакчва . DPF не е изключеан и махан. Възможно ли е да е от помпата за нафтата ,казаха ми че стояла на двигателя и има връзка с маслото.? Възможно ли е да е от DPF? И някой знае ли къде седи охладителя на маслото с антифриза -да не е от там?. Благодаря благодарен ще съм ако някой сподели и да я оправим. 0888 888 079 viber Редактирано 15 Януари 2017 от bei4e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) От DPF филтъра е сигурно щом си сменил дюзите.Махай го най добре.! Редактирано 15 Януари 2017 от Bobo Quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Какви са тия дюзи за 3000лв? Мислех, че са по 800-1000лв едната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 От Ауди да, но в Ибей се намират по-евтино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Аз взех 6бр Бош с връщане на старите за 2900лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bei4e Публикувано 15 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Дюзите са чисто нови оргинални БОШ -не са рециклирани и старите си ми седят.' GG-Motoren Almestr. 7 33649 Bielefeld Tel.: 0521 95035322 Fax: 0521 95035323 Та за моя проблем каде да я карам. дюзите не се програмират адаптивни са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Щом си сменил дюзите, моето предположение също е за ДПФ филтъра. Има ли грешки колата? Знаеш ли корекциите на дюзите след смяната (72-79 канал и 13-15 канал ако имаш VCDS)? Маслото като извадиш щеката какво е? Бистро или мътно? Мирише ли на изгоряло или на сурова нафта? Нивото на антифриза намалява ли ти в казанчето? Сори, че те обсипвам с въпроси, но се опитвам да изключа очевидните неща. Междудругото ДПФ-а също може да се види в какво състояние във VCDS и да се потвърди дали прави той проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Маслото винаги мирише малко на нафта. ДПФ-а може да се види в какво състояние го води компютъра, че е и да се прецени дали може да е от него. Ако компютърът не е правил отдавна регенерация, значи е добре и не е от него. Има и други стойности, но ги знам за 3.0 къде са и какви са, за 4.2 сигурно има разлики. А тия дюзи може да се окаже, че са други на 4.2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maci79 Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 До колегата Fire какво имаш в предвид като питаш да ли губи антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Пита, за да изключи варианта да смесва маслото с антифриза По отношение на качването на нивото на маслото, те мисля всички качват по малко, особено ако се кара повечко градско и на къси разстояния. Въпросът е колко качва? Колегата, дето те е съветвал с лека ръка да махаш DPF-а, не ти дава добър съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 On 1/16/2017 at 3:25 AM, firewire said: Маслото като извадиш щеката какво е? Бистро или мътно? Аз лично бистро масло на дизелов двигател (дори след смяна) и след 50км пробег още не съм виждал. *** edit: И аз мисля, че махане на DPF-a не е добър съвет. В допълнение, както се видя, нещата се затягат...имам предвид акцията с КАТ до 17 февруари с мобилните лаборатории, които те проверяват имаш ли катализатор/DPF или нямаш и съответно спират от движение. Няма да се изненадам да направят проверките постоянни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 (Редактирано) При мен го задържа доста време чисто. Има черен отенък, но 500-1000км жълтее, даже трудно успявах да го видя докъде е на пръчката. Сега след 1500 вече е черно. На тая кола да махнеш филтъра си е безумие. Редактирано 10 Февруари 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bei4e Публикувано 16 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 (Редактирано) Значи ,колеги след смяната на дюзите с чисто нови ,пак пълнеше 1000 км. 1.5 л. капваше нивото... Махнах DPF сложиха ми и чип и резултата беше ясен.... от 350 ps. na 437 ps . изтрелва се като ластик...и най важното- спря да вдига нивото..от ДПФ а е било ...горещо препоръчвам да се корми . прилагам снимка с новия софт. на мотора ..и конете. Редактирано 16 Февруари 2017 от bei4e Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 На 2/9/2017 at 15:36, Pagemakerboy написа: Пита, за да изключи варианта да смесва маслото с антифриза По отношение на качването на нивото на маслото, те мисля всички качват по малко, особено ако се кара повечко градско и на къси разстояния. Въпросът е колко качва? Колегата, дето те е съветвал с лека ръка да махаш DPF-а, не ти дава добър съвет. Е явно се оказах прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Ами да ти кажа, не мисля, че си се оказал прав. На 4.2 ТДи, за да му замине ДПФ-а, колата трябва да е на НАД 300 000 км или да е карана основно градско. И пак не е най-правилното решение да и маха ДПФ-а и да се превръща в Икарус. Извън това се замислих...странично малко...човек, дето не може две изречения да напише грамотно, кара А8 и Q7...напред върви прекрасната ни България. Ш'съ опра'им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bei4e Публикувано 19 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване