barash Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите? Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста. Сега се чудим да го сменим с машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 След като има доста подобрение при сменяне на половината масло, сменете го цялото и вижте дали няма да се оправи нацяло преди да сменяте по-скъпи неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Ами филтъра е 100 пари (имаше инфо за около 600) охладителя е те това животно бате е между 600 и 800 пари в различни сайтове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Има два филтъра - скъп 8E0317823L (~600 лв.) и евтин 01J301517 (~50 лв.). Редактирано 19 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 @CVT Във Варна и Бургаз за смяна на маслото със флуш машина цените са такива,в Софето много цакат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Преди 2 часа, barash написа: Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите? Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста. Сега се чудим да го сменим с машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър? Много се съмнявам това да е проблем с Мултитроника. Един литър масло е 45-50лв вие това масло да не го наливате от чешмата. Тази кутия е много капризна на масло...(маслото е само оригинално). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Щампованото е толкова. Иначе си е 20 лв. на литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Преди 8 часа, barash написа: Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите? Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста. Сега се чудим да го сменим с машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър? Не разбрах какво е това в картера 4,2 и цялото 7,8 литра. Задължително ли е и филтъра да се смени? Редактирано 19 Февруари 2017 от ikoseomer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Като сменяш маслото на двигателя сменяш ли филтъра? Редактирано 19 Февруари 2017 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 (Редактирано) Вариаторната кутия не е двигател с вътрешно горене, така че аналогията е погрешна. Освен това в официалната програма за поддръжка филтъра на мултитроника не фигурира измежду консумативите които се сменят заедно с маслото, за разлика от филтъра на маслото на двигателя. Редактирано 19 Февруари 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barash Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Еее ама,на двг'то филтъра е друга боза. На тоз мулти го дават 300к .гимнастика е да се смени, май май,ще го сменям въпреки гимнастиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iliyan_pi Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 На 2/18/2017 at 20:53, CVT написа: 20 лв. за смяната??? Давай адреса, не ме интересува в кой град е! Стара Загора, на 50м западно от колелото на бул."Славянски".тел. 0885622902. Близо е до стария Кауфланд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 20 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 Благодаря колега! Стара Загора ми е родния град и често ходя до там. Следващото сменяне на маслото на мултитроника ще е при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 На 16.2.2017 г. at 7:39, CVT написа: Малсото коетo е сложил e най-вероятно това: http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-cvt-fluid.html ...и може би отам идва проблема. Маслото трябва да е това : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Какво е това масло? Не виждам да пише че е за вариаторна кутия. (Не може да се разбере от ниското разрешение на снимката ти.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan iliev Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Здравейте колеги . Аз живея в Германия и карам Audi A4 b6 с Multitronic .И на мен ми се наложи да сменя маслото на кутиятазащото наближих 60000 км от смяната. Майсторът ми препоръча Motul CVTF TL52180 . Това масло е специално за Вариаторни скоростни кутий . Самото масло е синьо зелено на цвят . Цената тук е около 18 евро на литър . До сега съм нямал проблеми със скоростната кутия и се надявам да нямам . Тук можете да го погледнете мисля , че и в България го продават : http://www.ebay.de/itm/1-Ltr-MOTUL-Multi-CVTF-Automatik-Ol-Getriebeol-Technosynthese-CVT-Getriebe-/131841150293?hash=item1eb2584d55:g:7JEAAOSw4GVYLLpB Редактирано 1 Март 2017 от Ivan iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Виж темата по-долу. В нея сравнявахме различни масла за вариаторни кутии. Ако това съвпада с тях по плътност и по вискозитет значи става. Редактирано 1 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 На 24.2.2017 г. at 19:23, CVT написа: Какво е това масло? Това е маслото, което ще ти дадат ако отидеш да си го купиш от официален сервиз на Ауди. А снимкта е от сайта на Мишо : http://multitronic-box.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 (Редактирано) Не е задължително да се слага щамповано и аз лично не съм привърженик на идеята. Иначе бутилката на щампованото масло на Ауди може да изглежда най-различно, но трябва да пише "For continuously variable automatic gearbox": Ауди-щампованото за обикновен автоматик (Типтроник) изглежда по подобен начин, но не пише това: Редактирано 1 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Да, по принцип имаш право. Не мога да коментирам качествата на различните марки масла за мултитроник, но съм бил при Мишо за смяна на маслото. Тогава той пред мен направи един прост експеримент. В една капачка постави малко оригинално щамповано масло на Ауди и добави към него същото количество масло на друг производител - не се получи хомогенна смес. Този експеримент доказва, че различните марки масла са с разлчини смазочни свойства. За никого не е тайна, че меко казано това е най-капризната ск.кутия произведена от Ауди. Поради тази причина аз винаги съм избирал маслото брандирано от Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 (Редактирано) Този експеримент показва единствено че са леко различни, но не показва кое от двете е по-добро за кутията. Ако бях на твое място щях да питам Мишо точно това - как този експеримент показва че едното е по-добро от другото? И ако някакси показва че едното е по-добро, как разбира кое от двете е по-доброто? Щампованте масла винаги са среден клас, така че не са най-доброто което може да се сложи. Просто представляват масло което е достъчно добро. Ауди не произвежда масла и главната причина да щампова са проходите от надценката. Същото се отнася и за щампованите масла за двигател, щампования антифриз и т.н. Трябва също да се има предвид че комисионната на всеки който ти продава или доставя масло (включително и механика) е винаги процент от цената му. Аз мисля че е много по-важно маслото на мултитроника да се сменя на определените километри. Редактирано 2 Март 2017 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bayandrei Публикувано 11 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2023 На 20.02.2017 г. at 11:50, CVT написа: Благодаря колега! Стара Загора ми е родния град и често ходя до там. Следващото сменяне на маслото на мултитроника ще е при тях. Смени ли маслото на кутията в Стара Загора до стария Каофланд?Доволен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2023 Все още не ми се е отворил шанс да ги пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване