Jump to content

ауди а4 автомат


mitaka 77

Recommended Posts

Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите?

Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста.

Сега се чудим да го сменим с  машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като има доста подобрение при сменяне на половината масло, сменете го цялото и вижте дали няма да се оправи нацяло преди да сменяте по-скъпи неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами филтъра е 100 пари (имаше инфо за около 600)

охладителя е те това животно бате е между 600 и 800 пари в различни сайтове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има два филтъра - скъп 8E0317823L (~600 лв.) и евтин 01J301517 (~50 лв.).

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @CVT Във Варна и Бургаз за смяна на маслото със флуш машина цените са такива,в Софето много цакат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, barash написа:

Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите?

Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста.

Сега се чудим да го сменим с  машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър?

Много се съмнявам това да е проблем с Мултитроника.

Един литър масло е 45-50лв вие това масло да не го наливате от чешмата.

Тази кутия е много капризна на масло...(маслото е само оригинално).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, barash написа:

Колеги и аз имам проблеми с мултитроника,като я покарам към 1час и почва едно играене на оборотите?

Смених само маслото в картера 4.2 литра,има подобрение доста.

Сега се чудим да го сменим с  машина цялото 7.8литра,питането ми е - филтъра и охладителя сменят ли се и те или само филтър?

Не разбрах какво е това в картера 4,2 и цялото 7,8 литра. Задължително ли е и филтъра да се смени?

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариаторната кутия не е двигател с вътрешно горене, така че аналогията е погрешна.

 

Освен това в официалната програма за поддръжка филтъра на мултитроника не фигурира измежду консумативите които се сменят заедно с маслото, за разлика от филтъра на маслото на двигателя.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее ама,на двг'то филтъра е друга боза.

На тоз мулти го дават 300к .гимнастика е да се смени,

май май,ще го сменям въпреки гимнастиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/18/2017 at 20:53, CVT написа:

20 лв. за смяната??? Давай адреса, не ме интересува в кой град е! :)

 

Стара Загора, на 50м западно от колелото на бул."Славянски".тел. 0885622902. Близо е до стария Кауфланд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! Стара Загора ми е родния град и често ходя до там. Следващото сменяне на маслото на мултитроника ще е при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎16‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 7:39, CVT написа:

Малсото коетo е сложил e най-вероятно това: http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-cvt-fluid.html

 

 

...и може би отам идва проблема. Маслото трябва да е това :

 

A4_large_6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е това масло? Не виждам да пише че е за вариаторна кутия. (Не може да се разбере от ниското разрешение на снимката ти.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги . Аз живея в Германия и карам Audi A4 b6 с Multitronic .И на мен ми се наложи да сменя маслото на кутиятазащото наближих 60000 км от смяната. Майсторът ми препоръча Motul CVTF TL52180 . Това масло е специално за Вариаторни скоростни кутий . Самото масло е синьо зелено на цвят . Цената тук е около 18 евро на литър . До сега съм нямал проблеми със скоростната кутия и се надявам да нямам :razz: . Тук можете да го погледнете мисля , че и в България го продават : http://www.ebay.de/itm/1-Ltr-MOTUL-Multi-CVTF-Automatik-Ol-Getriebeol-Technosynthese-CVT-Getriebe-/131841150293?hash=item1eb2584d55:g:7JEAAOSw4GVYLLpB

Редактирано от Ivan iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж темата по-долу. В нея сравнявахме различни масла за вариаторни кутии. Ако това съвпада с тях по плътност и по вискозитет значи става.

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎24‎.‎2‎.‎2017‎ г. at 19:23, CVT написа:

Какво е това масло?

Това е маслото, което ще ти дадат ако отидеш да си го купиш от официален сервиз на Ауди.

А снимкта е от сайта на Мишо : http://multitronic-box.com/

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да се слага щамповано и аз лично не съм привърженик на идеята.

 

Иначе бутилката на щампованото масло на Ауди може да изглежда най-различно, но трябва да пише "For continuously variable automatic gearbox":

520916_x800.jpg

 

Ауди-щампованото за обикновен автоматик (Типтроник) изглежда по подобен начин, но не пише това:

g060162a2.jpg

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по принцип имаш право.

Не мога да коментирам качествата на различните марки масла за мултитроник, но съм бил при Мишо за смяна на маслото. Тогава той пред мен направи един прост експеримент. В една капачка постави малко оригинално щамповано масло на Ауди и добави към него същото количество масло на друг производител - не се получи хомогенна смес.

Този експеримент доказва, че различните марки масла са с разлчини смазочни свойства.

За никого не е тайна, че меко казано това е най-капризната ск.кутия произведена от Ауди. Поради тази причина аз винаги съм избирал маслото брандирано от Ауди.

  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този експеримент показва единствено че са леко различни, но не показва кое от двете е по-добро за кутията. Ако бях на твое място щях да питам Мишо точно това - как този експеримент показва че едното е по-добро от другото? И ако някакси показва че едното е по-добро, как разбира кое от двете е по-доброто? :)

 

Щампованте масла винаги са среден клас, така че не са най-доброто което може да се сложи. Просто представляват масло което е достъчно добро.

 

Ауди не произвежда масла и главната причина да щампова са проходите от надценката. Същото се отнася и за щампованите масла за двигател, щампования антифриз и т.н.

 

Трябва също да се има предвид че комисионната на всеки който ти продава или доставя масло (включително и механика) е винаги процент от цената му. ;)

 

Аз мисля че е много по-важно маслото на мултитроника да се сменя на определените километри.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
На 20.02.2017 г. at 11:50, CVT написа:

Благодаря колега! Стара Загора ми е родния град и често ходя до там. Следващото сменяне на маслото на мултитроника ще е при тях.

Смени ли маслото на кутията в Стара Загора до стария Каофланд?Доволен ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...