Jump to content

Странни "дунапренени" частички от вентилацията


aleklol

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От време на време, като поусиля климатика от вентилацията изхвърчат мънички донапренени частички, приличащи на уплътнение. 

Въпроса ми е това как мога да го оправя, къде мога да сменя уплътненията или мога ли сам да го направя. Сменил съм поленовия филтър и под него ми се стори, че има подобно уплътнение.

 

Благодаря за помощта.

Редактирано от grizzly
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДУнапренените парченца са от клапите на парното.Нещата вървят към сваляне на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идното лято ще си имаш заигравка с таблото, както ти е казал колегата над мен. Това ако искаш другата зима да не оставаш без парно :D

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.02.2017 г. at 15:15, veselin velchev написа:

ДУнапренените парченца са от клапите на парното.Нещата вървят към сваляне на таблото.

Говориш за този "феномен", нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш, има няколко варианта с какво да облепиш клапите, аз го направих с алуминиево фолио и заспаха. Четох и за некви кожи и други щуротии.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дунапрена ли? Нищо няма да запуши, просто няма да имаш парно като съвсем се разпаднат.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дунапрени се намират на самите клапи дето насочват струята топлина къде да отива. Когато дунапрените ги няма, струята си я има, но не отива в правилната посока, защото клапата е без облицовка. Голяма играчка си е, но по-добре рано, от колкото късно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде я правят тази процедура, защото като гледам как става, се съмнявам, че ще успея да го свърша сам и не ми се занимава чак толкова.

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В доста сервизи го правят. В други ще те изгонят, защото е досадна и дълга работа, въпреки че го могат. Сигурен съм, че някои колеги също са го правили и ще откликнат ако поровиш из 1000-та теми по този въпрос.
Съветвам те, ако не си чак толкова назад с материала, да разглобиш таблото сам, да извадиш парното и да занесеш само него за ремонт на клапите. Така ще си спестиш доста дебели пари за разглобяването и сглобяването на цялото табло. Аз така направих. Просто преди да разглобяваш наснимаш всяка стъпка и кое къде е, ако мислиш, че ще забравиш нещо. По спомен, ако не ти се занимава, приготви си едни 200лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, s7r3l0k написа:


 да разглобиш таблото сам, да извадиш парното и да занесеш само него за ремонт на клапите. 

Таблото е по-големият кОр да се разглоби.Извадя ли клапите навън сервиз ми не требе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен таблото ми беше лесно. Просто след като свалих волана, кората под него, километража, жабката и централната конзола, започнах да снимам как стои всичко преди да го разглобя. Сглобяването отне повече време, защото исках да стане добре и да няма паразитни тракания и вибрации след това - нещо, което в повечето сервизи не ги интересува особено.

Самото парно го оставих на човек, който разбира, защото исках да стане качествено. В момента прави по-топло, отколкото други 2 автомобила, правени с фолио и дунапрен. На мен ми го направи с друг материал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...