aleklol Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, От време на време, като поусиля климатика от вентилацията изхвърчат мънички донапренени частички, приличащи на уплътнение. Въпроса ми е това как мога да го оправя, къде мога да сменя уплътненията или мога ли сам да го направя. Сменил съм поленовия филтър и под него ми се стори, че има подобно уплътнение. Благодаря за помощта. Редактирано 18 Февруари 2017 от grizzly Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 ДУнапренените парченца са от клапите на парното.Нещата вървят към сваляне на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Идното лято ще си имаш заигравка с таблото, както ти е казал колегата над мен. Това ако искаш другата зима да не оставаш без парно Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Amvo Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 На 4.02.2017 г. at 15:15, veselin velchev написа: ДУнапренените парченца са от клапите на парното.Нещата вървят към сваляне на таблото. Говориш за този "феномен", нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Да. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 А този дунапрен с какво се сменя или се маха направо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Махаш, има няколко варианта с какво да облепиш клапите, аз го направих с алуминиево фолио и заспаха. Четох и за некви кожи и други щуротии. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 А какъв е шанса да не запуши парното? Също така те къде го запушват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Дунапрена ли? Нищо няма да запуши, просто няма да имаш парно като съвсем се разпаднат. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 Тези дунапрени се намират на самите клапи дето насочват струята топлина къде да отива. Когато дунапрените ги няма, струята си я има, но не отива в правилната посока, защото клапата е без облицовка. Голяма играчка си е, но по-добре рано, от колкото късно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) А къде я правят тази процедура, защото като гледам как става, се съмнявам, че ще успея да го свърша сам и не ми се занимава чак толкова. Редактирано 18 Февруари 2017 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 В доста сервизи го правят. В други ще те изгонят, защото е досадна и дълга работа, въпреки че го могат. Сигурен съм, че някои колеги също са го правили и ще откликнат ако поровиш из 1000-та теми по този въпрос. Съветвам те, ако не си чак толкова назад с материала, да разглобиш таблото сам, да извадиш парното и да занесеш само него за ремонт на клапите. Така ще си спестиш доста дебели пари за разглобяването и сглобяването на цялото табло. Аз така направих. Просто преди да разглобяваш наснимаш всяка стъпка и кое къде е, ако мислиш, че ще забравиш нещо. По спомен, ако не ти се занимава, приготви си едни 200лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 В сервиз за цялата процедура искат около 150лв. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 Преди 1 час, s7r3l0k написа: да разглобиш таблото сам, да извадиш парното и да занесеш само него за ремонт на клапите. Таблото е по-големият кОр да се разглоби.Извадя ли клапите навън сервиз ми не требе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 На мен таблото ми беше лесно. Просто след като свалих волана, кората под него, километража, жабката и централната конзола, започнах да снимам как стои всичко преди да го разглобя. Сглобяването отне повече време, защото исках да стане добре и да няма паразитни тракания и вибрации след това - нещо, което в повечето сервизи не ги интересува особено. Самото парно го оставих на човек, който разбира, защото исках да стане качествено. В момента прави по-топло, отколкото други 2 автомобила, правени с фолио и дунапрен. На мен ми го направи с друг материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване