Jump to content

Спад на обороти като включа на D


sladura_vkp

Recommended Posts

Беше изгасена, мъчи я и нестана. На стоп машинката не дава грешка. След малко отивам до перник да взема другия комп и при майстора. Вместо а6 се води а4, може и заради това да не става.

Редактирано от sladura_vkp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи, по сериен номер стария комп се води за а4 на предно, сложихме новия и започвам тест драйв,  засега машината се държи добре, но педала на газта е много чувствителен и колата ми се вижда доста по пъргава. Незнам дали така трябва да бъде, на място при даване на газ оборотите падат по бавно от преди. Нямам база дани от друго 2.5тди. Така ли трябва да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и преди ставаше

Редактирано от sladura_vkp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане, твойта като и подадеш газ на место и вдигне леко обороти примерно 1200 и пуснеш газта, задържа ли оборотите за около 2 сек. Или веднага падат. Моите ги задържа, а със стария комп падат веднага

Редактирано от sladura_vkp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте падат малко по бавно. Ходих при майстора и той ми каза, че било нормално, така било зададено в компа. Преди с измисления комп падаха веднага. Попитах го дали не трябва да се адаптира педала на гаста, ми каза, че нетрябва. Лошото е, че щерката снощи щеше да се удари на светофара при тръгване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери т-датчика на ЕКУ-то какви стойности дава, от него също може да падат бавно ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О.к. но преди да го сменя, а се беше бъгнал жестоко не ми е правило така. Това стана вчера след смяна на компа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 16.02.2017 г. at 14:35, sladura_vkp написа:

Мойте падат малко по бавно. Ходих при майстора и той ми каза, че било нормално, така било зададено в компа. Преди с измисления комп падаха веднага. Попитах го дали не трябва да се адаптира педала на гаста, ми каза, че нетрябва. Лошото е, че щерката снощи щеше да се удари на светофара при тръгване.

какво стана колега оправи ли оборотите които бавно падаха при подаване на газ и спада им при включване на D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм, в момента съм ангажиран с други неща, но колата е на пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги от около три седмици съм в бокса. Чакам свободен час при коко за ремонт на скоростите. Една сутрин пред работата на паркинга включих на задна да паркирам и хоп греда. Задна изчезна, все едно съм на свободна а на дисплея отчита, че е включена, подадах газ, колата подскочи и потегли все едно и няма нищо. Венага направих втори опит напред и след това отново назад и отново греда, с леко газ подскача и тръгва все едно нищо и няма. Забелязах, че започна да си пуши бял пушък и да мерише на сурова нафта, но дв. си работи добре но малко по различно от преди, с две думи повечко кряка. На диагностика при коко небеше записала грешки нито в скоростите нито в дв. Самия той се съмнява в механичен проблем в ск. Днес я закарах в гаража да нестои пред блока и ми направи впечатление, че като позагря малко и при тръгване от място все едно тръгвам на трета скорост и изведнъж включва на първа и потегля по пъргаво, след което си превключва плавно и меко скоростите до следващото спиране и всичко започва отново. Мисля, че проблема ще да бъде в дв. а не в ск.  Даите акъл или мнение или някой от форумните майстори да ми прегледа колицата, че се изчерпах. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са скоростите, специално на задна скорост няма как да не включи от проблем по двигателя, още повече, че без да подаваш газ, само като отпуснеш спирачката трябва да тръгне сама назад. Предполагам, че като сложиш на "N" двигателя се форсира нормално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на неотрална дв. се  форсира ама ми се струва някак странна работата му. Каточели някак по страно работи и пуши бяло и мерише на сурова нафта.  Затова се усъмних в него. Иначе при тест с ваг ком не отчита никакви грешки. След смяна на еку-то при форсиране и пускане на газта на около 1200обр. задържа за около 1-2 сек. и оборотите спадат на 740.  При мен явно всичко е по различно от нормалното:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не беше сменял компа щях да набедя педала на газта, и сензор температура на антифриза.

Защото веднага след запалване колата отива на високи обороти и после пада.

Погледни през вагкома колко е температурата на водата през табло, мотор и клима . също има вариант да видиш и как работи педала на газта в проценти.  При мен от разглобяване  и вадене на букси се бяха скъсали кабелите на буксата на датчика за темп. на антифриза. За късмет само тези към таблото. Друг вариант е...."новия" ком да е проблемен, букси студени спойки или да не е за тази кола. Пробвай с откачен дебитомер също.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дане, всичко изброено от теб е проверено. Компа е за ауди 2.5тди автоматик quattro1999г. Компа го смених защото бяха творили по него или беше сменен. В момента ми исписва само една грешка 18058 мисля че беше и тя е, че неразпознава таблото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като погледнеш милиграмите на впръсканото гориво, Какво се случва когато форсираш и остане на 1200 оборота?

Нещо кара ли помпата да дава гориво(искано/давано), или нещо в скоростите освобождава въпреки липсата на гориво?

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм това не съм се сетил. Благодаря, вдругиден ще проверя, че отитох на почивка малко. Весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте.

както всяка моя тема и тая ще я завърша. Днес си взех колата от ремонт на с.к. всичко е сменено, без "мозъка и корпуса на кутията". Струва ми се много странна, от P на R и D няма нито ритане нито подскачане, много меко и леко включва. На трета скорост при около 40км. ч. се включва локъпа и оборотите падат на около 1200, а преди това никога откакто имам колата не съм усещал такова удоволствие. Сега при 80км.ч. при заключен локъп оборотомера ми седи на около 1200обр/мин. И пусна ли газта те непадат, а преди ремонта се връщаха на 740, та мисълта ми е така ли трябва да бъде, защото нямам база за сравняване. Автоматици бол в работата, но или са бензин или друга марка и при тях е по различно. Поздрави

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О.к. а при тази скорост колко ти е моментния разход на равен участък, при мен за около 4км. не се качи повече от 4/100. Сега по празниците ще я тествам на дълго и ще пиша как се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеална ти е кутията, а моментният разход ,зависи от натоварването.

Ай със здраве да и се радваш накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Дане. На всички безаварино

Редактирано от sladura_vkp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Аз като някой новобранец да си задам въпроса за страността на моята скоростна кутия, понеже досега не ми се е включвал локъ-па.

Карам на автопилот с 90км/ч. и понанадолно по някое време се изключва локъпа и оборотите падат на 740обр. скороста не се увеличава или намалява и незнам дали така трябва да бъде. И още когато включа на Р или Д усещам леко лашкане, нормално ли е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...