Jump to content

SWAP 2.5tdi ---> 1.9tdi


hust

Recommended Posts

Здравейте на всички. Като фен на Б5 реших, че след предняка ще си купя куатро. Гледах, гледах и без да искам отворих на едно 2.5тди обявата. На цена страшно евтино, отварям снимки останах без думи. Рс4 салон, куатро, нави, босе, фул фис, и фейслифт. Умувах го и отидох до софия и го взех.

Старата е А4 Б5 1.9тди AJM мотор на предно. Без фис( с малкия е), леко дълбокия салон, има прибиране на огледала( голяма работа- използвам ги 3 пъти в годината, или като возя някоя мацка), въздушно окачване което си е голям кеф за мене.

 

Реших да правя от две коли една. Да имам а4 1.9тди бомба-дюза съчетано с куатро и 6 скорости.

Та питам за евентуални проблеми при монтирането на мотора.

Доколкото четох кутиите били Болт- Он.

Инсталацията ще си я прехвърля от 1.9тди.

Трябва да обуча таблото за 4 цилиндровия мотор.

Помпата на бомба- дюзата работи постоянно, докато на душегуба само докато върти.

С кой съединител оставам - на 2.5 е 240мм на 1.9тди- е 228.

Приемам критики и полезни съвети.

Лек ден Ви желая и Благодаря на отзовалите се.

 

14740952_1281766358508242_712875196_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, hust написа:

ейте на всички. Като фен на Б5 реших, че след предняка ще си купя куатро. Гледах, гледах и без да искам отворих на едно 2.5тди обявата. На цена страшно евтино, отварям снимки останах без думи. Рс4 салон, куатро, нави, босе, фул фис, и фейслифт. Умувах го и отидох до софия и го взех.

Старата е А4 Б5 1.9тди AJM мотор на предно. Без фис( с малкия е), леко дълбокия салон, има прибиране на огледала( голяма работа- използвам ги 3 пъти в годината, или като возя някоя мацка), въздушно окачване което си е голям кеф за мене.

 

 

Привет, миналата седмица правих swap на трансмисия на 1.9 AFN от автомат на 5 степенна ръчка. Сложих махових(едномасов) и съединител от 90 коня AHU на 228 и държи 110 коня безпроблемно. Мога да ти кажа какво смених аз, но не гарантирам че при теб ще е същия филм. Скоростите са bolt-on, няма никакво преправяне всичко пасна безпроблемно. Смених също и предния мост че на автомата захващането беше различно от ръчката, полуоските и т.н. Ако смяташ да чипваш 1.9-ката по-добре сложи на 240 съединител, някъде по темите имаше инфо какво и как пасва, но трябваше преправяне на маховика. Щом имаш кола донор (както беше и при мен) няма невъзможни неща, но е доста трудоемко и времеотнемащо. Успех в начинанието! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Народа се чуди как да си тунингова мъртъвците ти на хубавата машинка да и извадиш 6-така и да туриш тоя проскубан куруч на 4 канчока дето куатрото хептен ще го умори. Дет се вика 320d да си беше зел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че с напън от турбото при определени обороти може доста въртящ момент да се постигне, но не може тия два цилинъра повече да са за пунтамара? Тръца при адлер искара уж 260 нютона, но на ниски обороти понякога се чуда едвали не колата ускорява или намалява. До сега не съм чул примерно на кола от класа на А8 да сложат малолитражка(освен ония с шантавите технологии с тоци), пък всякa вторa A8-ца/А6-ца е V6 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. Както се носи слава на душко, така ще го нарека 2.5 тръца, не много приятна незнам как са го обслужвали и поддържали. 1.9 тди-то в моите ръце си стана чисто нов мотор без буталата. Направих главата от- до лагери, обслужване, с турбо от 131, мап сензор. Чисто нов съединител. Като цяло 1.9 е приятна за каране. Просто искам да извадя тръца и да пъхна малкия мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Petar91 написа:

....

 

Има си фабрично излезнали А4Б5 с 1.9тди 110 кс и куатро, но сигурно са произведени, за да се гледа сеира на хората, които са си ги купили. И пак почнаха мнения за мъртъвци и т.н.

 

Преди 12 часа, hust написа:

Благодаря за мненията. Както се носи слава на душко, така ще го нарека 2.5 тръца, не много приятна незнам как са го обслужвали и поддържали. 1.9 тди-то в моите ръце си стана чисто нов мотор без буталата. Направих главата от- до лагери, обслужване, с турбо от 131, мап сензор. Чисто нов съединител. Като цяло 1.9 е приятна за каране. Просто искам да извадя тръца и да пъхна малкия мотор.

 

 

Имаше тема, или в "дизел" подфорума, или в "А6 Ц5" за подобна игра със замяната на 2,5тди и поставяне на 1.9тди на А6 Ц5. Аз не я намирам, засега, може и ти да се поровиш.

 

Ето една тема, прочети я до края, но е за А6, мисля че имаше още една, ако я намеря, ще пиша тук -

 

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за темата, ама човека слага и кутията от 1.9. аз искам да остана с 6 степенната кутия

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...