sweetlioo Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Не те мисля, не си ми важен. Въпросът е, че повечето ASN мотори имат тези проблеми. Сякаш караш ALT ама x2. И с двата съм патил, поне вторият има разход на гориво, на половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 Щот не съм ти важен затова ме споменяш в всяко мнение!Трябва да ти кажа че след ремонта на ASN (смяна сегменти) масло не пипаше грам...ако искаш ми вярвай . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2017 ASN няма специфичен проблем с масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Да споделя и аз. 3.0i ASN двигателя е нещо интересно в купето на А6 C5. Моята е Февруари 2004г. Купих си я сам от Швейцария и да я докарам до BG ми излезна 8500лв преди 1г и малко. Сложих и ГИ, обслужих я и махнах катализаторите(преди 2 месеца). И общо взето само обслужване и каране. Направих едно голямо пътуване: България - Сърбия - Хърватия - Словения - Австрия - Германия - Австрия - Швейцария - Австрия - Германия - Холандия - Германия - 2 месеца в Германия и обслужване там - Австрия - Унгария - Сърбия - България. След това и до Атина едно пътуване. Равносметката - един перфектен автомобил за цената за която можете да го притежавате. За сума от около 11 000лв не виждам какъв друг автомобил може да предложи - мощ(220кс), автоматична скоростна кутия, 4х4(quattro), нисък разход(с ГИ), заводска навигация RNS-E, високо качество на материалите, луксозно излъчване. На всичкото отгоре моята е S-line изпълнение - нещо много рядко за онези години и точно модела на A6 C5. И не на последно място в момента съм на вълна дали да я продам.. Вече имам служебен автомобил и общо взето Аудито го карам само в града и бих искал да го заменя за мотор Ducati. Ако има желаещи може на ЛС повече информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 7 Март 2017 Доклад Share Публикувано 7 Март 2017 Не си давай колата, после ще съжаляваш. Мойта за малко да я продам миналия ден, добре че преди това обиколих по автокъщите и разбрах какви кенефи страшни се продават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Не си давай колата, после ще съжаляваш. Мойта за малко да я продам миналия ден, добре че преди това обиколих по автокъщите и разбрах какви кенефи страшни се продават. И аз това го забелязвам... В момента имам само една ревизия на спирачките да направя и да сменя едната мека връзка. Всичко друго е перфектно. Прекарах си и AUX изход към RNS-E навигацията и сега си слушам YouTube на BOSE-то. Без пари няма да я дам. Няма и да печеля пари от нея. Като се появи ценител ще я вземе Изпратено от моят SM-N915FY с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Пускай я в продава/купва. Една кола като не се кара се чупи и цената и пада, освен ако не мислиш да я задържиш още 40-50 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Моята 3.0 я обслужих при Райно, цената за обслужването + труда се вписва в 1500лв., но не се вписва под 1000лв. Моята я карам с 5 W 50. Редактирано 8 Март 2017 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване