Jump to content

Странен звук от двигателя при D R и S 3.0 tdi


Georgi P

Recommended Posts

Здравейте колеги. Вчера реших да покарам малко колата ми А6 C6 avant 3.0 tdi 2007 224 к.с на спорт режима градско (с често "настъпване") и като се прибрах забелязах доста по силен вибриращ и груб звук на двигателя.Предположих ,че след като изстине всичко ще е наред.На другия ден паля (вече дори и забравил за ситуацията) и отново същата работа. Основата на проблема е когато превключа на R D и S се чува едно не много силно , но не и слабо бучене, един приглушен звук придружен с вибрации които не бих казал ,че се усещат по волана (гърнетата също вибрират стабилно , но и преди това си бяха така), а като се смени на R или N всичко това изчезва мигновенно.Колкото и да се въртях около колата ми се струва че всичко идва основно от двигателя , въпреки че и в купето се чува стабилно.Пробвах и на топъл и на студен двигател- няма разлика.Също така когато съм на една от въпросните R D S предавки и пусна спирачката всички тия звуци се засилват, когато я карам и при не силно настъпване на газта усещам и вибрациии в педала, а като я пусна по инерция отново е тишина.Другото което исках да отбележа , че турбината ми се струва малко по звучна.

Мого се надявам проблема да е в некачествен дизел или в това, че скоро ми предстои смяна на маслото на двигателя.

Гледах из форума и колеги със сходни проблеми са сменяли раздатки, имаше друг случай за смяна на полуоски или смазване на триподите, тампони  или това от което най-ме е страх проблем с кутията. 

Според вас на къде да се ориантирам колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя,незнам дали си внушавам но о аз имам същия проблем ходя вече на няколко сервиза и всеки ми казва да си карам колата ама аз усещам че има промяна,не съм сменял масло на раздатките възможно ли е да е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тия коли на незнайни километри не се карат вандалската ако искаш да не правиш веднага кутия. Като се зачетеш за особеностите при каране на автоматик пише, че типтроника по възможност трябва да се тръгва и кара по-леко, заради хидротрансформатора. За мене именно и той дава проблемите с вибрациите и бученето. Смисълът е, че колите са стари и имат вече доста износвания и не носят вече толкова на бой, колкото една нова кутия например.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххах тия кутии раждат на 250 000км, че и по-рано с лекота.  На един милион е правена поне два пъти...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си сигурен единствено ако си я купувал нова от магазинЯ. И сервизната история от представителството пак се манипулира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...