Jump to content

Лостче дълги светлини


Maverick_13

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Преди известно време се появи проблем. Когато искам да включя дългите светлини и бутна лостчето напред или се включват след редица опити или се пускат за малко и се изключват сами. Голямо ''мамене'' и ръчкане пада на това лостче, докъто успея да ги включа....и точно когато си заработят (за постоянно) се появява кола отсреща :D Въпроса ми е, дали да сваля волана и да опитам да го почистя или да търся ново лостче? 

 

п.с. Когато само присветвам няма проблем.

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се реши с ВД40. На изключени фрове пръскаш малко и започваш да щракаш лоста къси/дълги/къси....поне десетина пъти. После когато включиш фаровете от лоста започва да излиза пушек. Така и не разбрах дали е дим или просто изпарение. Затова те съветвам да пръскаш по малко. При необходимост повтаряш процедурата. След като решиш проблема е желателно да монтираш релета за фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лостчето подлежи на разглобяване и може да се ремонтира ако има нагорели контакти, при отварянето трябва да внимаваш да не хвръкне някоя пружина. Сваля се волана за да свалиш лостчето, свалят се и ппластмасите около волана за да откачиш буксите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги. Мисля да пръсна малко с контактен спрей на първо време и ако не стане, ще сваля всичко и ще го разглобя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да го разглобиш и да почистиш хубаво контактите. Тоя лостове са трудни за намиране и не лошо да ми се направи една профилактика, особено като е "тръгнал".

По сайтовете тия лостове ги няма. От аутокели си поръчах лост с копчета за темпомат и дойде за C5. В другите сайтове, наличните дето излизат за тая кола са реално за 100/80 и пак не стават, защото на А6 пръстена за захващане към конзолата е по-голям. Това го открих след втория опит да си поръчам лост. Навсякъде излиза с номер различен от този по ЕТКА следователно и не става. Колега ме бъзикаше, че за неговия СААБ си намира по-лесно части, отколкото аз за А6-цата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, SPiTFiRE_ написа:

Съветвам те да го разглобиш и да почистиш хубаво контактите.

Вместо това, едни релета решават проблема за постоянно. Вече 6-7 години откакто го пръснах ключа и проблем не ми е правил. Проблемът е ако има контролна лампа за габарит на таблото. Тогава релето за късите сработва още на положение габарит дори и да не си на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Притеснава ме само свалянето на волана....защото на предния ми автомобил, айрбег нямаше (хвърчал е някога и не е сложен), а на джипа също нямам....и после при слагането ми е малко Х работата. :D Tърсих видео, как се сваля таблото като цяло, за да мога да видя стъпките на сваляне на волана, но така и не открих.

 

 

Редактирано от Maverick_13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От задната страна на волана има 2 болта (погледни ги с едно огледалце, по спомен шестограм 6 ) ,развиват се и airbag-а излиза. Откачаш буксата и си готов. По нататък като нормален волан.

Редактирано от Момо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за да не ти запише грешка или да стане някаква беля преди да свалиш air bag-a откачаш акумулатора.

 

Трябва тресчотка с удължител и камък 24 да отвиеш гайката на волана.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще направя. Иначе намерих видео. Аз съм с S-line волана, но пак се вижда как се сваля самия пакет. Очевидно руснаците имат доста голяма база от клипове и данни за тези автомобили. 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Sunday, March 19, 2017 at 22:02, SPiTFiRE_ написа:

...В другите сайтове, наличните дето излизат за тая кола са реално за 100/80 и пак не стават, защото на А6 пръстена за захващане към конзолата е по-голям...

 

  И на 80 е същия стига да е с Air bag ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да направя малко реклама. Изпробвах два различни контактни спрея преди да се получат нещата и с тях не се получаваше. Взех си контактен спрей на FÖRCH и се оправи. Същия проблем имах и със лостчето за чистачките, там пък не работеше задната чистачка. Отдавах го на това, че проблема е във маншона с кабелите отзад на багажника. Наръсих със същия спрей и се оправи и в момента си работи перфектно. 

 

Да направя малко реклама. Изпробвах два различни контактни спрея преди да се получат нещата и с тях не се получаваше. Взех си контактен спрей на FÖRCH и се оправи. Същия проблем имах и със лостчето за чистачките, там пък не работеше задната чистачка. Отдавах го на това, че проблема е във маншона с кабелите отзад на багажника. Наръсих със същия спрей и се оправи и в момента си работи перфектно. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...