Maverick_13 Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 Здравейте колеги, Преди известно време се появи проблем. Когато искам да включя дългите светлини и бутна лостчето напред или се включват след редица опити или се пускат за малко и се изключват сами. Голямо ''мамене'' и ръчкане пада на това лостче, докъто успея да ги включа....и точно когато си заработят (за постоянно) се появява кола отсреща Въпроса ми е, дали да сваля волана и да опитам да го почистя или да търся ново лостче? п.с. Когато само присветвам няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 11 Март 2017 Доклад Share Публикувано 11 Март 2017 При мен проблема се реши с ВД40. На изключени фрове пръскаш малко и започваш да щракаш лоста къси/дълги/къси....поне десетина пъти. После когато включиш фаровете от лоста започва да излиза пушек. Така и не разбрах дали е дим или просто изпарение. Затова те съветвам да пръскаш по малко. При необходимост повтаряш процедурата. След като решиш проблема е желателно да монтираш релета за фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Лостчето подлежи на разглобяване и може да се ремонтира ако има нагорели контакти, при отварянето трябва да внимаваш да не хвръкне някоя пружина. Сваля се волана за да свалиш лостчето, свалят се и ппластмасите около волана за да откачиш буксите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 12 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Благодаря колеги. Мисля да пръсна малко с контактен спрей на първо време и ако не стане, ще сваля всичко и ще го разглобя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 18 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2017 И така, проблема се реши с контактен спрей. След упорито пръскане се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 19 Март 2017 Доклад Share Публикувано 19 Март 2017 Съветвам те да го разглобиш и да почистиш хубаво контактите. Тоя лостове са трудни за намиране и не лошо да ми се направи една профилактика, особено като е "тръгнал". По сайтовете тия лостове ги няма. От аутокели си поръчах лост с копчета за темпомат и дойде за C5. В другите сайтове, наличните дето излизат за тая кола са реално за 100/80 и пак не стават, защото на А6 пръстена за захващане към конзолата е по-голям. Това го открих след втория опит да си поръчам лост. Навсякъде излиза с номер различен от този по ЕТКА следователно и не става. Колега ме бъзикаше, че за неговия СААБ си намира по-лесно части, отколкото аз за А6-цата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Аз затова на черното от 2 лоста събрах един. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Преди 13 часа, SPiTFiRE_ написа: Съветвам те да го разглобиш и да почистиш хубаво контактите. Вместо това, едни релета решават проблема за постоянно. Вече 6-7 години откакто го пръснах ключа и проблем не ми е правил. Проблемът е ако има контролна лампа за габарит на таблото. Тогава релето за късите сработва още на положение габарит дори и да не си на контакт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 (Редактирано) Притеснава ме само свалянето на волана....защото на предния ми автомобил, айрбег нямаше (хвърчал е някога и не е сложен), а на джипа също нямам....и после при слагането ми е малко Х работата. Tърсих видео, как се сваля таблото като цяло, за да мога да видя стъпките на сваляне на волана, но така и не открих. Редактирано 20 Март 2017 от Maverick_13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 (Редактирано) От задната страна на волана има 2 болта (погледни ги с едно огледалце, по спомен шестограм 6 ) ,развиват се и airbag-а излиза. Откачаш буксата и си готов. По нататък като нормален волан. Редактирано 20 Март 2017 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Март 2017 Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 (Редактирано) И за да не ти запише грешка или да стане някаква беля преди да свалиш air bag-a откачаш акумулатора. Трябва тресчотка с удължител и камък 24 да отвиеш гайката на волана. Редактирано 20 Март 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Така ще направя. Иначе намерих видео. Аз съм с S-line волана, но пак се вижда как се сваля самия пакет. Очевидно руснаците имат доста голяма база от клипове и данни за тези автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 На Sunday, March 19, 2017 at 22:02, SPiTFiRE_ написа: ...В другите сайтове, наличните дето излизат за тая кола са реално за 100/80 и пак не стават, защото на А6 пръстена за захващане към конзолата е по-голям... И на 80 е същия стига да е с Air bag Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 25 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2017 Да направя малко реклама. Изпробвах два различни контактни спрея преди да се получат нещата и с тях не се получаваше. Взех си контактен спрей на FÖRCH и се оправи. Същия проблем имах и със лостчето за чистачките, там пък не работеше задната чистачка. Отдавах го на това, че проблема е във маншона с кабелите отзад на багажника. Наръсих със същия спрей и се оправи и в момента си работи перфектно. Да направя малко реклама. Изпробвах два различни контактни спрея преди да се получат нещата и с тях не се получаваше. Взех си контактен спрей на FÖRCH и се оправи. Същия проблем имах и със лостчето за чистачките, там пък не работеше задната чистачка. Отдавах го на това, че проблема е във маншона с кабелите отзад на багажника. Наръсих със същия спрей и се оправи и в момента си работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване