Germanecaa Публикувано 8 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 няма решаване на този проблем ..... и качвах дюзите на стенд едната ми казаха че е с проблем в електрониката - смених я с работеща - гумичките също антифриза вече над 2 000 км не го е пипнал .. сутрин първото палене си остава трудно незнам на какво се дължи само и единствено не съм гледал тандем помпата вие как мислите ? нямам течове на гориво от нея нито и спукани маркучи всичко си е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Пробвай то не остава друго вероятноста да е от него 50/50 SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Загубата на антифриз може да е от няколко места, ще споделя моите от къде бяха от както имам колата от 4 години. Първия теч беше от ЕГР охладителя ( над турбината), след това от главата, избрах варианта с нов двигател ( 1300лв). Охладителя 2-ра ръка е около 110-120 лева. 4 години нямах проблем с антифриза, но имах проблем именно с първо палене. ( днес питах един човек и каза че е оправимо софтуерно, нещо за топъл старт. Тъй като при мен проблема с първо палене е при температури от 5 до 25 градуса. Ако температурата е под 5 или над 25 пали като швейцарски часовник.). И тази година се показа ново място за теч, долната дясна част на двигателя, пластмаса мисля в която влиза температурен датчик - струва 10 лева !. Вече няма загуба, но предстои оправяне на старта, защото е адски срамно да се пали така :D. Колега разгледай двигателя за видими следи от антифриз преди да се метнеш да сваляш главата. ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Нямам загуба вече на антифриз , но този старт сутрин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 @TeRRaNoiD, не си хвърляй парите за глупости. Феномена(защото не е никакъв проблем, просто има много хора, които говорят наизуст и по нашите земи се превърна във фалшива новина) с топлия старт се проявява при напълно загрял двигател, а не при високи околни температури. Ако при теб нещата се влияят от околната температура, нищо няма да се промени след като го направиш това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 19 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 при мен при минусови температури (зимата) си палаше без проблем ...но като взе да се постопля колата взе по трудно да пали сутрин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 @Buddah да наясно съм за топлия старт, един приятел го имаше на загрял двигател, и след 150лв. беше отстранен. При мен се появява от време на време именно и този топъл старт, но рядко. Не се доутичних като написах, че са ми казали, че е Топъл старт. Точните думи на човека бяха ,,Продължение на топлия старт''. Живот и здраве Юни месец ще отида за смяна на ремапа при този човек, защото каза че може да оправи старта. След като го направя ще пиша какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 (Редактирано) Проблема ми е решен. Оказа се стартера, през последната седмица колата въртеше около 20 секунди докато запали и в един момент просто стартера отказа. Оказа се тотал щета. Вече е подновен и колата пали без затруднение. Клипа е от днес сутринта - 9 часа престой, 18 градуса външна температура, без подгряване чрез подгревни свещи. Редактирано 31 Май 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Радвам се! Това е нагледен пример за факта, че фабричен проблем с топъл старт не съществува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Проблема излезна в шалтера на стартера ! Работеше си до последно но колегата ''terranoid'' сподели проблема и решението . какво ли не сменях първо почнах с рециклиране на дюзи в Гърция , тандем , уплатнения на дюзи , маркучи и още някои дребни неща .. вчера смених шалтера на стартера и тази сутрин 8:00ч. си запали от ряз след това след работа към 6 си запали пак без никакъв проблем незнам как се реши но на магия в сервиз искаха дюзите да ми сменят и какво ли още не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SuperNas Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Много се радвам колега, а случайно да имаш клип как палеше преди да смениш шалтера? Ще е полезно и за други колеги, ако срещнат този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 17 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Има клип в началото на темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 15 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2017 (Редактирано) Добавка към темата - при стария ремап имах 9 кубита стартово гориво, сега е сменено на 14, пали моментално.- 2 дни престой. Редактирано 15 Юли 2017 от TeRRaNoiD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Нека и други колега споделят мнение за ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Помеже с колегата кореспондираме във Вайбър, ще вметна цифри за ускорение от 0 до 100з Замервали сме сток BKD 140 коня - 9.3-9.7 секудни по GPS. С ремап пак измерен по GPS 7.9-8.2 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Кажи също къде си правил чип-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 23 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Още подобрения пали без да се чуди ремапнах софта ( повече стартово гориво ) и сега пали без никакъв проблем ! ПРОБЛЕМА РЕШЕН !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Малка корекция - решен е симптома, не проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 23 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Явно този старт се появява с времето, Когат купих колата декември 2013 година, до март 2014 палеше без проблемчета. След това започна да се тегави. След последния ремап с пускане на повече гориво, пали толкова бързо, че не може да се завърти ключа докрай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 23 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2017 Нещата си отиват май към компресия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 (Редактирано) Какво стана колега с паленето,гледам в друга тема че и след ревизията стартера(шалтера) пак имаш драми с паленето!След ремапа пали ли нормално? Редактирано 25 Юли 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 След смяна на шалтера колата значително по добре палеше ,(по бързо) но след като и софтуера се пипна колата вече си пали без абсолютно никакъв проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 И ето, че зайчето изкочи , най после ми остана време да я разглобя и какво да видя ЗАВАРЯНА глава на 1-ви цилиндър , и пукнатина на 2 - ри колата е на реалните 210 000 км . голям ''късмет,,....... за белята и турбината издаде багажа и бая неща се насъбраха наведнъж малко по късно и снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 (Редактирано) При мен, кофти първи старт сутрин се появи миналата година, 4 години след като взех колата, след като смених маховик комплект. Въртенето на стартера преди смяната беше тежко заради тръгнал към блокиране маховик, и преди смяната и зима и лято първия старт ставаше от четвърт оборот. След смяната обаче, стартера започна да върти доста по- бързо (все едно съм сложил чисто нов акумулатор) и се появи проблемът на първия старт през топлите месеци. Зимата продължава да пали от четвърт. Сега, като е топло пали след 2- 3 секунди въртене, но предвид това, че съм свикнал да пали от четвърт, сега ме дразни. Няма течове на антифриз, нафта, въздух... Някой ако може да обясни това, с нещо различно от фабрична кофти карта ( имаща 1 или 2 ъпдейта с годините), нека сподели. Най- лесно ще отида при krematop- а и ще ъпдейтнем. Но все още ми е мистерия, как се промени старта веднага след смяната на маховик. Редактирано 25 Септември 2017 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 На 15.07.2017 г. at 14:04, TeRRaNoiD написа: Добавка към темата - при стария ремап имах 9 кубита стартово гориво, сега е сменено на 14, пали моментално.- 2 дни престой. Изпушва ли ти повече като запалиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване