Jump to content

Audi TT 8N 1.8 225ps quattro vs A3 8L 1.8 150/180ps quattro


Recommended Posts

От едно известно време ме гризе любопитството, коя от тези две хубавици е по-добра от страна на здравина, разход, подръжка, возия, комфорт, вървеж и така нататък. Общо взето по всички критерии.:zustimm:

Също ако може да се кажат минусите и плюсовете на колите. :hilezh:

 

Поздрави и благодаря предварително!:dance:

Редактирано от Филип Стоянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално почти няма разлики.

Всичко им е същото, освен външния вид и евентуално турбините.

И ТТ-то е с малко по-твърдо окачване. И естествено, че върви повече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А как са от към подръжка, предполагам ТТ-то му е по-скъпа подръжката?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е двигателите са същите, окачването е същото, куатрото е същото, каква разлика в поддръжката очакваш?

Същото масло сипваш, същите ремъци, същите свещи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друсат, тесни са, ниски са и първите бройки имат доста проблеми.

 

Ако не караш по лоши пътища и не возиш хора отзад си взимаш  някое с крило на багажника (важно е, не се шегувам) , след 2000ната година и ще останеш доволен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, забрави.

Само дребни мацки и малки деца, при извънредни случаи до 30-40км разстояние, повече няма да издържат :lol:

Приеми че колата е двуместна.

 

 

тт.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите ТТ-та/8N/ които са без ESP система,имаха проблем със сцеплението.

1.8T 225 коня BAM са само с quattro задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

жиБлагодаря за отговорите колеги.

Преди 7 часа, tonko2.0T написа:

Първите ТТ-та/8N/ които са без ESP система,имаха проблем със сцеплението.

1.8T 225 коня BAM са само с quattro задвижване.

Прочетох също, че имат проблеми с таблата, след проправка примерно, без смяна на цялото табло, коло живот ще издеянат?

Редактирано от Филип Стоянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с тт 225 к.с., пише за отзад - само до 130 см, човек до 1.70 мже да влезе, ама трябва да стои настрани, че с главата си ще опира тавана, тоест до 20 - 30 км макс. Багажника е ок, аз имам газово - 40 литра бутилка и бас туба с 2 малки баса, тоест 2 средни сака може да събереш. Кофтито за задните седалки е, че ако имаш голяма чанта и искаш да я сложиш на задните седалки, като бутнеш облегалката на седалката напред и отвора е пак малък и труно ще я завреш отзад, това е като неудобство. Иначе цени - смених всички ролки, ремъци, ангренаж и водна помпа - 500 лв, акумулатор - 100, тт - то е със 17 ки гуми - 225/45/17 - 4 броя нексен н 8000 взех - летни - 480 лева четирите,по принцип ако си над 1.80 ще ти е терсене в тт-то, много е стабилна по завоите, мъничка, добре се кара в трафик - може да се вреш спокойно, и за паркиране е ок - мъничка е и лесно се събира, не друса чак много, нормално като за голф. Таблото - при мен температурата на двигателя ту работи ту не и има пикселизиране на дисплея, ама той така или иначе не ти трябва - часовник и борд компютър не са ти първа необходимост.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото табло предполагам ще струва една шапка пари. Но може за къси пари да си вземеш външен бордкомп и да караш по него. Само май с горивомера незнам как седят нещата, защото него не съм го виждал като показание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A3 8L е толкова популярна по нашите пътища! Едва ли не, всеки трети кара такава кола. Много ги харесвам, защото са здрави, събират доволно пътници и багаж и части се намират много лесно.

Но аз имам ТТ 1.8t купе. Както казаха колегите преди мен задните седалки са по-скоро за украса, най-вече заради скосения таван. Въпреки че успяха да се натъпчат в моята количка трима младежи и да издържат 10 км. преход :) 

И при мен го има проблемът с таблото - не отчита правилно температура и гориво. 

Това са минусите. 

 

Иначе на пътя само като те видят в огледалото и без да го искаш ти правят път :) Красивите форми на купето, високото качество на интериора, здравината, пъргавината правят Тт неповторима и любима за мен.

 

А ти, Филип Стоянов, направи ли своя избор?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...