zanio Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Здравейте на всички. Карам Ауди А3, 8L, 1999 година и се появи странен проблем със скоростите и съединителя. Прочетох доста от темите тук във форума, но никой не се е сблъсквал (или поне не успях да намеря) подобни на моите симптоми. Нека започнем с историята. Преди два месеца някъде колата започна да издава някакъв стържещ шум при натискане на съединителя. Той се появяваше най-често, когато колата загрее и се чуваше като стържене на метал. Странното беше, че при всяко натискане на съединителя се появяваше този звук, който с времето се засилваше. След известно време, проблемът почти изчезна и шумът не се появяваше. Като до преди 3 седмици започна да се появява постоянно и когато натиснех съединителя той просто намаляваше, но пак се чуваше. Заедно с това се появи още един проблем. Скоростите започнаха да влизат все по-трудно, когато съм спрял на място. За да включа на първа ми коства адски много време - трябва да разъчкам другите скорости и чак тогава успява да включа заветната първа. Този проблем постепенно се задълбочава с времето и спра ли в задръстване или тръгвам ли с колата, включването на първа или която и да е друга скорост става с голми усилия - просто не влиза и се налага да преръчкам и останалите скорости, за да успее да влезе. Когато обаче потегля - скоростите си влизат, както досега - без проблеми... Звукът от съединителя почти го няма и се появява само от време на време, когато попадна в задръстване и го натискам по-често. Много ще се радвам, ако дадете някаква диагноза. Не знам в какво да се съмнявам, тъй като преди 18 месеца (година и половина) смених целия съединител с чисто нов, тъй като беше сдал багажа... И сега... отново да се появи такъв проблем... ще е просто супер странно. По принцип от край време имам проблем със синхронизаторите на 2-ра и 4-та, но това определено се проявява по съвсем друг начин и не ме е довеждало до такива главоболия. Много благодаря на всички предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 Трябва да се отвори задния край на кутията има един палец вероятно е пукнат или със изронени зъби и ти трови живота,ако той е добре насочи се към дългия щок,който натиска съединителя,и двете неща се сменят без да се сваля кутия.http://s1173.photobucket.com/user/fred121212/media/IMG_0296.jpg.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanio Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Тъй като за жалост не разбирам достатъчно много, за да го направя сам, ще я закарам при някой майстор, като ще го помоля първите неща, които да погнеде да бъдат тези, тъй като от майстори понякога... да ти се завие свят. Много благодаря за отговора и снимките - определено ще са от голяма полза! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanio Публикувано 22 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 Пиша следващите няколко реда, ако случайно някой има подобен проблем, тъй като на мен определено ми отне доста време да разбера от къде идва. След като закарах колата при един познат, се оказа, че целият проблем е в пръта, който минава през скоростната кутия и уплътнението и лагерчето в края му. След като взехме друг прът с уплатнение и лагерче накрая се оказа, че този, който в момента е на колата е с 5 мм по-къс, което съответно правеше невъзможно сменянето на скоростите в един момент. Заедно с това лагерчето и уплътнението също бяха заминали и само бяха доспомогнали за всичко това. В момента скоростите влизат адски лесно и това изглежда оправи целият проблем. Благодаря много за коментарчето отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Интересно защо твоят лост е бил по-къс? Насаждан от друга кола ли е бил? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 23 Април 2017 Доклад Share Публикувано 23 Април 2017 Вероятно предишния собственик е имал проблеми със скоростите и това или е неуспешен ремонт или е била закрепена, колкото да разкара колата. Всички знаем каква смешна и трошлива кутия се монтира на 1.6-ците на VAG през тези години. Не познавам някой, който като чуе за проблем със скоростите на 1.6 ще ремонтира, вместо да прехвърли колата на друг, който да си троши главата, дори проблема да не е свързан със слабото място на тези скоростни кутии. В крайна сметка е бил малкия дявол, което е добре за колегата. Предполагам частите не са стрували повече от 50-тина лв общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanio Публикувано 29 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Интересното е, че изглеждаше да е оригиналният лост... но. Иначе колата я карам вече 3 години и половина и този проблем се случи преди 2-3 месеца. Започна само като леко затруднение при превключването и после стигна до напълно невъзможност за превключване. Иначе наистина... беше най-малкият възможен дявол и съм адски благодарен на човека, който ми я порави. Бях я карал на още колко майстора и всеки казваше, че трябва да се отвори скоростната, да се прегледа и почти сигурно да се смени с нова, което са си МНОГО пари... и неясно дали щяха да ми помогнат. В момента ремонтът ми стъпи 30 лева (18 лева за лостчето, уплътнението и лагерчето и още 12 лева за масло за кутията). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
internazionale Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 колеги , на мойта а3 съединителя отделя много нагоре , но това е най-млакия проблем. искам да попитам как мога да разбера дали той си е заминал? и ориентировачна цена да ми кажете , колко би ми излязал , 98г. 1.6. и само да добавя , че на прав участък , колата върви със 100 на пета , а оборотите са 3000 , газта до дупа и не върви... оффф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Най-вероятно "буксува",защото е износен диска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Ако се покачват само оборотите без да ускорява колата може и да буксува на 5-та(въпреки, че не ми се вярва). От къде тая сила на 5-та тоя 1.6 да си избуксува съединителя Толкова си може тоя мотор... А относно отделянето при VAG групата си е нормално съединителя да отделя около или малко над средата. Комплект съединител като цена ще е някъде в диапазона 200-300 лева зависи дали и какви отстъпки ползваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ubaka01 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Just now, internazionale написа: колеги , на мойта а3 съединителя отделя много нагоре , но това е най-млакия проблем. искам да попитам как мога да разбера дали той си е заминал? и ориентировачна цена да ми кажете , колко би ми излязал , 98г. 1.6. и само да добавя , че на прав участък , колата върви със 100 на пета , а оборотите са 3000 , газта до дупа и не върви... оффф Съединителите вървят от 130 до 300 най скъпия зависи от марка 100-тина лева труд + - зависи каде. - имах същия проблем с вървежа след 100, като свалих свещите се оказа ,че не са за този мотор въобще, следователно и кабелите ми заминаха 50 лева свещи 100 лева кабели и проблема изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Може ли някой да даде номера или снимка на това лостче, минаващо през кутията и лагерчето му, че не го намирам в ЕТКА. Ще лекуваме един APF със подобни симптоми (без стърженето), а ако проработи и на него и моята печка ще мине през тази смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 А ти сигурен ли си че твоя механизъм има такова лостче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 По-горе се говореше за прът минаващ през самата кутия, а не за лост. В кутията има два такива, един хоризонтално през кутията и един вертикално, на който е лоста за превключване на скорости и заключващия механизъм за настройка на жилата. Това е слабо място на кутиите, като също има лагерче и уплътнение. Другия вариант е да съм разбрал грешно. TDI с лостова система няма, само на SDI съм виждал. Ако някой пусне ОЕМ номера на частта обаче, ще знам има ли я при мен, но дори и да я няма, поне ще свърша работа на друг човек с 1.6, който има подобен проблем. В магазина не успяха да намерят такъв прът и ни казаха да се върнем с частта, което няма как да се случи на този етап. ПП На 1.6-цата са сменени двете лостчета, едно пластмасово и едно метално. Не е в тях проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zanio Публикувано 9 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Късно виждам, но все пак да се включа. Относно проблемът със съединителя. Преди време имах същия проблем и нямаше значение дали съм на 1-ва, 2-ра или 5-та. Когато исках да ускоря по-бързо, колата изобщо не ускоряваше, а все едно беше на свободна - дигаше много обороти, но не задвижваше колеата. Усеща се, че все едно си изключил от скорост. Пробемът беше съединител, защото просто дискът се беше износил до такава степен, че дори главите на нитовете по него се бяха износили. Относно номерата на тези части (за пръта), наистина не съм им обърнал внимание, а вече частта не е при мен, за да помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване