Kanchev Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Вярното дълги години Ауди 80, Б3 с мотор DZ издуха гарнитура. Празнично разглобих мотора и свалих главата за смяна на гарнитурата, НО за съжаление установих, че след вярната дългогодишна служба на повече от 200 к км на ГАЗ клапановите гнезда вече са се предали. Понеже не съм "тесен" специалист днес се консултирах със такъв, който потвърди диагнозата, че изпускателните клапани са наравно със гнездото и след поредното препасване едва ли ще могат да вършат работата си коректно и по негова диагноза поне 30 % ще се загуби ефективността. Горното споделям все пак да чуя Ваше мнение? Та на въпроса - DZ моторите са изключително рядки, А цилиндровите им глави преди 15 години бяха много търсени поради малката им разлика от всички други модели глави - малко по-големи клапанови гнезда и респективно клапани и разбира се отворите на входящият колектор са различни заради инжекциона. Вярно е, че и цената на втора ръка глава е твърде висока спрямо цялостната стойност на такъв автомобил, НО повечето познавачи знаят, че такива автомобили вече имат сантиментална стойност както е при мен. Търсенето ми на такава глава за DZ мотора удари на камък и имам нужда от информация за евентуален заместител на нея от Б4 или Фолксваген? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 18 Април 2017 Доклад Share Публикувано 18 Април 2017 Незнам дали ще стане, но нищо не пречи да провериш 2.0 115 к.с. ААД с мех. инжекцион. Слага се в Б3, 100 Ц4, сигурно и в други модели. Имаше и един Голф 2 1.8 с Дигифант, но е рядък за откриване и незнам дали и той става. Тези ги давам за пример понеже са сходни като обем/мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 19 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2017 (Редактирано) Благодаря за насоката, но на този етап заместител не може да се открие, НО попаднах на друга глава като моята. Да се надявам, че е ОК. Днес предстои проверка. Имам друг въпрос: С какво ще ме посъветвате да "отъркам-шлайфам" блока отгоре както е на място за изравняване и почистване? Стар работещ начин? Авери съветват със финна шкура и парче стъкло, че е равно като повърхност??? Други пък казват със камък за шмиргел - едната му страна казват, че била равна??? Приемам и други съвети преди затваряне на мотора. Редактирано 19 Април 2017 от Kanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kanchev Публикувано 20 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Никой ли не може да даде съвет с кво да отъркам челото на блока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Колко да ти е зле главата. Нови водачи, нови клапани и пасването им (има вариант и нови легла) не е ли по- добрия вариант от друга глава в подобво състояние, с тази другата глава ще минеш по същия път. Нови клапани 80лв, водачите са към 30лв, леглата незнам. Така или иначе тази глава която купуваш сега ще я шлайваш, ще пасваш клапани и гумички на клапани, почти съм сигурен че водачите на изпускателните клапани са разбити и имат луфт. За зачистването на блока съм чумал че ползват мрамор, примерно от фирма занивамаща се с надгробни камъни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Това с мрамора за пръв път го чувам Не е като да не съм работил като каменоделец и паметници и плочи сме правили от мрамор и гранит. Никой никога не е идвал да иска парче за такава работа Аз ползвам един почти примитивен метод, но работи. Изгладил съм зъбите на една триъгълна пила, отпред и ъглите съм заострил и си жуля с тоя инструмент. Видях го някъде и си го направих, върши много добра работа. Даже и цилиндрите отгоре и челата на буталата може да минеш с него да свалиш нагара. Ако не ти харесват повърхностите - една водна шкурка после и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Равна плочка, която да няма кривини и обло. Може да е и гранитогрес може и мараморна, каквато намериш. Лепиш на плочката водна шкурка 280 и вместо с вода мажеш с тънко масло и почистваш челото на блока. Нагара, който остава над сегментите също се чисти със същата шкурка но просто търкаш с пръсти. Масло за шкурката става промивно, трансформаторно, хидравлично, колкото е по-тънко по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Малко забравих да кажа, че мрамора е се ползва заради равната си повърхвост, пак си му слагаш шкурка. Примерно парче 3/20/10 (В/Ш/Д), да е удобно да му сложиш шкурка и да не тежи много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 2 hours ago, Sklepi said: Изгладил съм зъбите на една триъгълна пила, отпред и ъглите съм заострил и си жуля с тоя инструмент. Тоя инструмент си има име ве......шабър се казва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Тия парчета камък дето ги ползвате са гранит. Мрамор няма как да стане понеже е по-крехък. Пешо, знам как се казва, но го търсих в няколко железарии и не бяха виждали такова и мен ме хвана срам да го търся повече и си го направих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване